Sklep dzwonił do SHARPa, ale oczywiście udali głupa, że nic takiego nie miało miejsca i w specyfikacji od razu pisało, ze nie posiada Aquos Net :] Ale rozmowy są nagrywane wiec jak coś to oni maja problem.
Z działu reklamacji media expert kazali mi jechać do najblizszego salonu i odstąpić od umowy.
Sami już tez zmienili specyfikacje na swojej stronie do linku który podawałem wyżej. Jadę pózniej zwrocić TV i napisze jak potoczyło się wszystko.
Edit.
A wiec wróciłem ze sklepu i kazano mi do faktury zakupu dołączyć pismo niezgodności towaru z umową. Dla mnie to jest trochę bez sensu, bo TV ani nie ma wady, to go nie naprawią, ani nie wymienią na nowy, bo po prostu nie posiada funkcji która była wcześniej w specyfikacji TV więc ani jej nie zamontują, ani nie pojawi się po wymianie na ten sam model.
Wolałbym napisać pismo odstąpienia od umowy i prosić o zwrot gotówki, ale z tego co wyczytałem, najpierw reklamuje się w związku z niezgodnością towaru z umową, a dopiero po ustosunkowaniu się sprzedawcy do reklamacji można pisać o odstąpienie od umowy i zwrot gotówki.
Jak to jest, co robić?