Wybór TV 46 cali , Sharp 46LE730, warto?

Marrf

New member
Odpisałem już Ci w innym temacie. Musisz dokupić moduł AN-WUD630, bo bez tego nie będzie chodzić.

Ok może masz rację. Ale skoro tak jest to po co jest to wejście kablowe ? Bezsensu...
Poza tym dzwoniłem na infolinie sharpa, i co ciekawe zostałem poinformowany że muszę zresetować do ustawień fabrycznych i powinno być ok. Jak łatwo się domyślić nie pomogło. :?

Maurício poczekam jak już sprawdzisz na swoim i daj proszę znać. Jeżeli będzie ok to dokupię moduł.
 

Maurício

New member
Marrf, podłączyłem dzisiaj ten moduł i służy on chyba jedynie do bezprzewodowego połączenia z routerem i komputerem, więc internet w tym TV, to porażka, bo obsługuje on jedynie serwis youtube.

Druga sprawa, że po wciśnięciu guzika "net" na pilocie, wyświetla mi się właśnie youtube i nazwa komputera, ale nie widzi on na nim żadnych plikow(zdjec,muzyki,filmow)
Tez tak masz?
 

Marrf

New member
Marrf, podłączyłem dzisiaj ten moduł i służy on chyba jedynie do bezprzewodowego połączenia z routerem i komputerem, więc internet w tym TV, to porażka, bo obsługuje on jedynie serwis youtube.

Druga sprawa, że po wciśnięciu guzika "net" na pilocie, wyświetla mi się właśnie youtube i nazwa komputera, ale nie widzi on na nim żadnych plikow(zdjec,muzyki,filmow)
Tez tak masz?


Tak właśnie mam. Tylko YouTube i czasem wykryje nazwę mojego routera, nic więcej. Tak tez myślałem że wifi nic nie zmieni, ale miałem mała nadzieję... W takim razie jutro dzwonie ponownie do Sharpa i bede dopytywał co i jak.

Maurício jak coś rozgryziesz to daj znać...
 

Maurício

New member
Dzisiaj obejrzałem parę produkcji 3D i wszystko cacy pięknie, tylko nadal mam problem z połączeniem bezprzewodowym, bo nie mogę zlokalizować swojego komputera i swojego routera, a postępuje zgodnie z instrukcją.

Filmy 3D miałem na komputerze i musiałem połączyć go z TV za pomocą HDMI, a nie po to kupowałem moduł wifi, abym teraz bawił się w kable.
 

Maurício

New member
Byłem z tym moim modułem wifi w sklepie z TV i sprawdzałem go na dwóch innych takich samych modelach sharpa i żaden nie widział tego urządzenia po podłączeniu.
A to dziwne, bo zaraz po włożeniu program instalacyjny powinien uruchomić się samoczynnie. Zwracam urządzenie do reklamacji i czekam na rozwój sprawy.
 

Marrf

New member
Dzwoniłem do Sharpa i koleś z serwisu nie bardzo był mi w stanie odpowiedzieć na pytanie jak uruchomić internet. Szczerze mówiąc chyba zaskoczyłem go :D , bo był zdziwiony że nie działa. Prosił żebym napisał maila z opisem problemu i w ciągu 2dni dostane odpowiedź z rozwiązaniem.

Skorzystałem także z podpowiedzi jaką otrzymałem od kiki , także okazało się że kolejny sprawdzany model miał taki sam problem. Prawdopodobnie jest to kwestia oprogramowania, jakaś aktualizacja i będzie śmigać. Taką mam nadzieję, bo ogólnie z TV jestem zadowolony. W starszym modelu nie ma problemu z internetem, więc nie wierzę że w nowszym zablokowali dostęp. To tak jakby strzelili sobie w kolano...

Pojutrze powinienem już wiedzieć w czym problem... :)
 

Marrf

New member
Dziś ponownie dzwoniłem do Sharpa. To są jakieś jaja. Tym razem koleś z infolinii przekazał mi że ten model niema możliwości dodawania jakichkolwiek aplikacji, nie ma także otwartej przeglądarki. Ogólnie podsumował ze niema funkcji Aquos Net i jest to błąd na stronie ?!?!?! :niewiem:
Dodam że wcześniej jak rozmawiałem dwa razy z innymi pracownikami od Sharpa to każdy mnie zapewniał że " ...na pewno jest Aquos Net a problem wynika z braku odpowiedniego oprogramowania. Przecież wkońcu jest dostęp do sieci to nie możliwe żeby było inaczej... "
Nie wierzę w to ze przy każdym nowym modelu piszą nowe oprogramowanie do obsługi sieci. Zazwyczaj jest rozwijane to wcześniejsze i tyle. Koleś pier...ił za przeproszeniem , żeby mnie spławić. Zaczął też zwalać że to wina chinczyków i nie wie dlaczego nie działa... :fool:

Jak dla mnie porażka , Sharp z racji nie miłej obsługi oraz z powodu niedouczonych i nic niewiedzących pracowników strzela sobie w kolano takim postępowaniem....
 

paeru

New member
Bez reklam
Ciekaw jestem kto wykonał model 540 i 730 - mają jakieś nowe, dosyć dziwne i toporne menu - na pewno nie był to Philips, jak w przypadku modelu 630. Na obydwu modelach, które testowałem, net nie ruszał - po wejściu w aplikację internetową telewizor wyświetlał tylko czarny obraz (w lewym górnym rogu widoczne były białe punkciki), po czym się zacinał, czasami resetował. Przy próbie aktualizacji oprogramowania odbiornik prosił o wypięcie nośnika USB, który nie był podłączony.
 

Marrf

New member
jeżeli chodzi o menu to tam nie zauważyłem żeby topornie chodziło, z aktualizacją też nie miałem problemu, raz dwa poleciało... wszystko by mi grało gdyby nie ten aquos net.
Ale po rozmowie z typkiem z Sharpa, którą podsumowałem wyżej ręce mi opadły...
zastanawiam się co robić :x
 

Maurício

New member
Marff, a do jakiej wersji zaktualizowałeś oprogramowanie? v1.344? Sam do nich dzwonie i jeśli nic nie poradzą zwracam telewizor w ramach gwarancji czy niezgodności towaru z umową.
 

Maurício

New member
Przed chwilą dodzwoniłem się do nich i sprawa wygląda tak.
Gość próbował mi wmówić, że telewizor nie ma Aquos Net, ale zmienił zdanie gdy kazałem mu zapoznać się ze specyfikacją telewizora i znalazł to w rubryce "multimedia"
LC-46LE730E - LC46LE730E - Telewizory LCD - Sharp

Powiedziałem mu, ze nie tylko ja mam ten problem. Mówiłem, ze zaktualizowałem oprogramowanie do najnowszej wersji i nic nie pomogło.
Gość był zielony i kazał pisać maila bezpośrednio do szefostwa. Mail niby podany na stronie.
 

Maurício

New member
Pewnie chodziło mu o to
Kontakt - Sharp

Napisze im co i jak, zobaczymy co odpowiedzą. Jak będzie nie pomyśli, to reklamuje telewizor, bo jak widać po tym temacie nie jest to przypadek odosobniony.

Marrf, też coś skrobnij im, zobaczymy jaka odpowiedz dostaniesz.

Ogólnie czekam na test tego modelu na forum, bo kiki pisał, ze ma być w tym tygodniu.
 

Marrf

New member
Już im napisałem w poniedziałek maila, zaraz po rozmowie z ich serwisantem. Niestety do tej pory nie dostałem odpowiedzi...
 

Maurício

New member
Też o tym mówiłem temu gościowi, żeby mail nie zaginął gdzieś tam "niechcący", ale mówił, żebym się nie martwił, bo to sprawa priorytetowa:]
 

Marrf

New member
Spróbuje zwrócić ten tv, jak się uda oczywyscie :neutral:

Jeżeli sie uda to zastanawiam się nad dwoma modelami:
1. PANASONIC TX L47ET5
2. SAMSUNG UE46ES6100

Mam pytanie czy przy mich warunkach które podałem na początku tego tematu te model sie sprawdzą ?
Głównie chodzi mi o światło w pomieszczeniu bo okna mam centralnie na przeciwko telewizora i swiatło wali bezpośrednio na TV. :roll:
 
Do góry