Wybór TV 46 cali , Sharp 46LE730, warto?

Marrf

New member
Oddałem tego Sharpa w cholere. Zamówiłem za radą kiki tego PHILIPS 46PFL5507 w cenie 3404pln. Opinie czytałem niezłe więc spodziewam się że tym razem będe zadowolony. Przede wszystkim bede miał spokój z internetem... 8)
 

micmus

Member
Bez reklam
Oddałem tego Sharpa w cholere. Zamówiłem za radą kiki tego PHILIPS 46PFL5507 w cenie 3404pln. Opinie czytałem niezłe więc spodziewam się że tym razem będe zadowolony. Przede wszystkim bede miał spokój z internetem... 8)

Po oswojeniu się z nowym TV liczymy na krótką opinie :)
 

Maurício

New member
Ja reklamowałem moduł WIFI, przysłali mi nowy i nadal nic, telewizor go nie widzi. Nie mogę połączyć się z siecią i nie widzi mojego laptopa.
Napisałem maila któryś tydzień temu do sharpai nic. To *************** jakaś kpina z tym SHARPem.
Jutro idę go reklamować i odzyskać swoje pieniądze jak kolega wyżej.
 

Marrf

New member
Ja reklamowałem moduł WIFI, przysłali mi nowy i nadal nic, telewizor go nie widzi. Nie mogę połączyć się z siecią i nie widzi mojego laptopa.
Napisałem maila któryś tydzień temu do sharpai nic. To *************** jakaś kpina z tym SHARPem.
Jutro idę go reklamować i odzyskać swoje pieniądze jak kolega wyżej.

Moduł pewnie sprawny, problem leży w samym telewizorze. Jak nie będą chcieli wymienić proponuje złożyć pismo niezgodności umowy kupna sprzedaży. Bo tak naprawdę sprzedawca nie ma obowiązku zwrotu wynikającego z ustawy. No chyba że załapałeś się na 10dni, ale to tylko w przypadku kupna przez internet. Wszystko zależy od woli sprzedającego.
Jak już uda się zwrócić to bierz tego Philipsa co ja, pomimo ze ciężko go skalibrować to daje rade :bober:
 

streko

New member
Mój Sharp nie widzi internetu po podłączeniu przez kabel LAN. TV podłączone do routera. Co jest nie tak, pomoże ktoś?
 

streko

New member
Ta odpowiedź nie daje rozwiązania problemu. Czy czasem w trybie serwisowym nie jest zablokowana jakaś funkcja. Nawet w głównym menu nie mogę przestawić na ustawienia fabryczne, bo nie są podświetlone. Jak wejść do trybu serwisowego?
 

Marrf

New member
Ta odpowiedź nie daje rozwiązania problemu. Czy czasem w trybie serwisowym nie jest zablokowana jakaś funkcja. Nawet w głównym menu nie mogę przestawić na ustawienia fabryczne, bo nie są podświetlone. Jak wejść do trybu serwisowego?

Przeczytaj dokładnie cały watek. W tym tv nie ma i z tego co się dowiedziałem nie będzie nic więcej niż tylko dostęp do youtube. Wydzwaniałem do Sharpa wsumie 4 razy, ostatnia rozmowa rozwiała moje nadzieje. Nawet na stronie zmienili w opisie produktu i już nie ma AquosNet. Daj sobie spokój jak możesz to oddaj ten tv...
 

Maurício

New member
To są *************** jakieś jaja. Jeszcze do niedawna na stronie modelu pisało w specyfikacji, ze telewizor posiada AQUOS NET, a teraz zmienili, że nie posiada.
Jeszcze podczas mojej ostatniej rozmowy telefonicznej z pracownikiem SHARpa widniała informacja, że jest AquosNet i sam pracownik to przyznał.

To jest jawne oszustwo!

Dzwoniłem przed chwilą do SHARpa i przyznali, że był błąd w specyfikacji i telewizor nie posiada AquosNet tylko dostęp do youtube!

Kazali zwrócić się do sklepu i reklamować TV na podstawie niezgodności umowy kupna sprzedaży.
A jeśli sklep zwróci się do nich z zapytaniem, to ich rzecznik potwierdzi, ze był wcześniej błąd w specyfikacji.
Jutro właśnie tak robię.

NA stronie sklepu gdzie kupowany był TV w danych technicznych jest napisane, że posiada Aquos Net
http://www.mediaexpert.pl/katalog/telewizory-3d/tv-3d-sharp-lc-46le730e,12623.html
 
Ostatnia edycja:

Maurício

New member
Sklep dzwonił do SHARPa, ale oczywiście udali głupa, że nic takiego nie miało miejsca i w specyfikacji od razu pisało, ze nie posiada Aquos Net :] Ale rozmowy są nagrywane wiec jak coś to oni maja problem.

Z działu reklamacji media expert kazali mi jechać do najblizszego salonu i odstąpić od umowy.
Sami już tez zmienili specyfikacje na swojej stronie do linku który podawałem wyżej. Jadę pózniej zwrocić TV i napisze jak potoczyło się wszystko.

Edit.
A wiec wróciłem ze sklepu i kazano mi do faktury zakupu dołączyć pismo niezgodności towaru z umową. Dla mnie to jest trochę bez sensu, bo TV ani nie ma wady, to go nie naprawią, ani nie wymienią na nowy, bo po prostu nie posiada funkcji która była wcześniej w specyfikacji TV więc ani jej nie zamontują, ani nie pojawi się po wymianie na ten sam model.

Wolałbym napisać pismo odstąpienia od umowy i prosić o zwrot gotówki, ale z tego co wyczytałem, najpierw reklamuje się w związku z niezgodnością towaru z umową, a dopiero po ustosunkowaniu się sprzedawcy do reklamacji można pisać o odstąpienie od umowy i zwrot gotówki.

Jak to jest, co robić?
 
Ostatnia edycja:

streko

New member
A więc zaniosłem pismo o niezgodności towaru z umową i odstąpienie od umowy. Maja 14 dni na rozpatrzenie pisma.
Mauricio, czy twój TV odtwarza filmy na USB i łączy się z internetem?
Mój tego nie robi to chyba będe miał większe podstawy do oddania go, choć mam go już prawie miesiąc.
Napisałem do serwisu Sharpa 4 dni temu o moim TV nie raczyli nawet odpowiedzieć e-mailem.
 
Do góry