Transformatorow nie stosuje sie w telewizorach od dwudziestu lat, to moze byc jakas cewka lub cos w tym stylu.
Witam.
Niestety nie masz do końca racji. Jest tam przetwornica. (o to nic innego jak kilka transformatorów).
PS50c550 posiadam już około miesiąca, niestety oprócz dokuczliwego bzyczenia występuje w nim także usterka z poprzedniego modelu (
zmiana poziomu jasności). Przy oglądaniu finału ligi mistrzów na N-ce było to bardzo widoczne
.
Pozdrawiam.
Zastanawia mnie dla czego wszyscy użytkownicy modeli samsunga serii B a teraz okazuje się, że serii C żyją z poważną wadą w swoim tv ??
Przeczytajcie poniższa wklejkę z tematu
Seria B, poziom czerni, automatyczne zmiany jasności
Roszczenie do sprzedawcy Kto ma dosyć borykania się z wadą niepożądanych zmian jasności w swoim telewizorze powinien wystąpić do
sprzedawcy z wnioskiem o naprawę lub wymianę tv.
NIE KORZYSTAĆ Z KARTY GWARANCYJNEJ.Na razie nie kontaktować się z serwisem.To inna forma dochodzenia praw konsumenta.
Trzeba mieć film na którym są nagrane wadliwie przetwarzane sceny. Dysponuję takowym.
Przy okazji przepisy kreują inną ważną zasadę, która może ułatwiać życie konsumentom: w razie stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem sześciu miesięcy od jego wydania domniemywa się, że istniała ona już w chwili zakupu. Niezgodność towaru z umową pozwala się konsumentowi domagać albo nieodpłatnej jego
naprawy, albo jego wymiany na nowy. Celem obu czynności jest doprowadzenie do zgodności produktu z umową. Wybór należy do konsumenta.
Sprzedawca po otrzymaniu wniosku o wymianę lub naprawę towaru nie ma już w zasadzie wyjścia. Jeśli nie odpowie na żądanie konsumenta w ciągu 14 dni kalendarzowych (NIE roboczych), to przyjmuje się, że uznał żądanie za uzasadnione. Pozostaje mu dostarczyć produkt do naprawy i wymiany. Zgodnie z przepisami sprzedawca ma obowiązek zwrotu
kosztów poniesionych przez konsumenta na demontaż, dostarczenie, robociznę, materiały oraz ponowne zamontowanie i uruchomienie wadliwego urządzenia. Oczywiście sama naprawa lub wymiana produktu nie może trwać miesiącami. Przepisy mówią o odpowiednim okresie, biorąc pod uwagę rodzaj towaru i cel jego nabycia.
Gdy naprawa lub wymiana nie jest możliwa albo wymaga nadmiernych kosztów, klientowi pozostaje już tylko domagać się obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy, czyli
odstąpienia od umowy to znaczy ZWROTU TV DO SPRZEDAWCY(jeżeli wada towaru nie jest istotna, konsument nie może odstąpić od umowy).Wada jest tak poważna i wkurzająca, że jak ktoś ją pierwszy raz zobaczy będzie widział ZAWSZE.
Test migotania dla PS50B550/51 - seria B /C/ W związku z tym, że film (format DVD) który nagrałem obrazujący problem migotania w PS50B550/51 jest dosyć obszerny, ok 2,58 GB. a nie chcę go dzielić i wycinać fragmentów które obrazują błędy przetwarzania TV, bo okazuje się, że plik potrafi mieć inne wartości po wycinaniu i równocześnie TV inaczej go odczytuje.Nie będzie umieszczony w sieci. Zgłaszajcie się do mnie na privat. Zainteresowanym prześlę na podany adres płytkę w formacie dvd z opisem w minutach fragmentów gdzie tv z wadą mruga niczym zepsuta żarówka. Materiał ma ok.60 minut.Nagrany jest z programu TVP2. Przez 1 godz. można zauważyć ok. 12 fragmentów niepoprawnej pracy TV.Błędy są doskonale widoczne na trybie FILM telewizora (największe spektrum kolorów) z całkowitym 100% dopasowaniem geometrii obrazu.Na mój adres należy przesłać list z kopertą bąbelkową z waszym adresem,czystą płytę dvd i znaczek jak na list. Może w Waszym egzemplarzu wszystko jest ok. Ja jednak bardzo wątpię. Samsung olewa klientów nie tylko w Polsce. W Anglii, Hiszpanii, Szwecji oraz Australii ludzie opisują szeroko problem na własnych forach internetowych. Mojego tv nie odebrałem z serwisu. Żądam zwrotu gotówki.Serwis nie ma procedury naprawczej. A cała seria B jest sprzedawana a
wadą. Teraz czytam, że kolejni klienci serii
C są raczeni zepsutą niespodzianką ... Można żyć ze spieprzonym telewizorem tylko PO CO ??? Pamiętajcie, że kupiliście sprzęt sporej wartości. Można przeżyć zakup zepsutego jogurtu w sklepie ale moim zdaniem zepsute tv to coś trochę innego.