Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

daroda

Klub HDTV.com.pl
VIP
koniec za 49 zł

Teraz już tak -promocja "dla wszystkich" trwała zaledwie tydzień -takie są uroki "promocji", że kiedyś się kończy....

A od dziś przestali już wymieniać recordera na turbo za 49 zł nawet dla tych, którym kończy się umowa (wypowiedziana pisemnie). Fajnie się bawią z klientami. Dwa dni temu dzwonili do żony z ofertą za 49, powiedziała, że być może ok. tylko uzgodni to z mężem, a dziś pan dzwoni i już inna gadka. Zastanawiam się, co z tym zrobić. Mabrałem szczerej ochoty powiedzieć panu, żeby już więcej nie dzwonił...
 

misiekz

New member
Skończyła mi się umowa z N, dostałem dziś FV za wszystkie pakiety bez promocji 92 zł, nie mam do nikogo pretensji sam przegapiłem termin zakończenia umowy. Wykonałem tel do biura obsługi w celu uzyskania info jaką ofertę na przedłużenie umowy mają dla mnie. W BOK usłyszałem, że jedyna oferta to przedłużenie umowy na 15 mcy za 99 zł z wszystkimi pakietami i HBO bez możliwości wyłączenia pakietu. I teraz największe zdziwienie kiedy w słuchawce usłyszałem, że tak wysoka opłata jest spowodowana tym, że ostatnia FV była wysoka. Nie mam pojęcia co to ma do rzeczy...
Dodam, że mam Nkę od ponad 3 lat i wszystkie wpłaty są regulowane bez opóźnień. Chyba nie bardzo zależy im na utrzymaniu istniejących klientów skoro o wiele bardziej korzystne i urozmaicone oferty są dla nowych abonentów.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jako że dzisiaj wraz z nową fakturą pojawił mi się na TV komunikat o zmianie programowej, mam ochotę na tej podstawie powalczyć o lepsze warunki umowy. Myślę że wyślę im pocztą pismo z rozwiązaniem umowy. Czy ktoś już tego teraz próbował? Co się dało ugrać?
Obecnie płacę 48zł(wszytsko oprócz HBO i innych filmowych premium) i 9.9 za NFilmyHD.
 

marfm76

New member
Jako że dzisiaj wraz z nową fakturą pojawił mi się na TV komunikat o zmianie programowej, mam ochotę na tej podstawie powalczyć o lepsze warunki umowy. Myślę że wyślę im pocztą pismo z rozwiązaniem umowy. Czy ktoś już tego teraz próbował? Co się dało ugrać?
Obecnie płacę 48zł(wszytsko oprócz HBO i innych filmowych premium) i 9.9 za NFilmyHD.
A kiedy kończy Ci się umowa? Z tego co obserwuję nikomu się nie udaje wywalczyć nic poniżej 48 zł. Ostatnio najciekawsza opcja którą można wywalczyć to wszystkie pakiety (oprócz HBO) za 54zł umowa na 12 miesięcy i w tej cenie na 12 miesięcy nPremium 1,2,3,4 które rusza od 15-go grudnia i ma być za darmo dla wszystkich ale tylko do 31 stycznia.
Ja złożyłem wypowiedzenie i czekam na kontakt z Działu Utrzymania Klienta. Dam znać co wywalczę.
:)
 
D

Deleted member 121090

Guest
A kiedy kończy Ci się umowa? Z tego co obserwuję nikomu się nie udaje wywalczyć nic poniżej 48 zł. Ostatnio najciekawsza opcja którą można wywalczyć to wszystkie pakiety (oprócz HBO) za 54zł umowa na 12 miesięcy i w tej cenie na 12 miesięcy nPremium 1,2,3,4 które rusza od 15-go grudnia i ma być za darmo dla wszystkich ale tylko do 31 stycznia.
Ja złożyłem wypowiedzenie i czekam na kontakt z Działu Utrzymania Klienta. Dam znać co wywalczę.
:)
Nie pamiętam kiedy się kończy. Ale wypowiedzenie mam zamiar złożyć na podstawie zmiany warunków N-Ki( wyłaczenie czterech kanałów). Mnie by interesowało odblokowanie twardego do pełnych 500Gb.
 

marfm76

New member
Dzisiaj (15.12.2011) na kanałach 50-53 zostały dodane 4 nowe kanały HD: nPremium 1, 2, ,3, 4. Do 31.01.2012 kanały będą odkodowane dla wszystkich abonentów platformy N.
Standardowa cena pakietu - bez promocji - ma wynosić 35 zł miesięcznie. Abonenci "N", którzy zdecydują się wykupić pakiet nPremium na rok będą opłacać abonament w wysokości 20 zł, z kolei w przypadku umowy na pól roku abonament miesięczny wyniesie 25 zł.
 

marfm76

New member
Nowe kanały faktycznie się pojawiły, tyle że zakodowane :( Jakoś na moim ekranie nie widać promocji nPremium :(
Niestety okazało się, że za darmo było tylko parę godzin
sad.gif
. Cytuję:
"...Okazuje się, że w ostatniej chwili władze platformy "n" zdecydowały się wprowadzić zmiany promocji. Jak informują konsultanci "n", podjęto decyzję, by pakiet nPremium został udostępniony klientom, którzy do tej pory posiadali wykupiony pakiet nFilm HD (jako opcje dodatkową lub w promocyjnym pakiecie abonamentowym). Według konsultantów, pozostali abonenci "n", którzy chcą posiadać nPremium mogą go wykupić w cenie 35 zł (opłata standardowa) lub korzystając z przygotowanych promocji (np. 25 zł miesięcznie przez 7 miesięcy)..."
 

Adrian85

New member
Bez reklam
Po rozmowie z konsultantem u mnie sytuacja wygląda tak:
Mam stały abonament za 68zł z n-Film i HBO,więc po zmianie na nPremium będę oglądał do końca stycznia wszystkie 4 kanały nPremium,a od lutego zostaną 2,czyli nic mi się nie zmieni(przynajmniej na dzień dzisiejszy)
 

marysia76

New member
czas realizacji zlecenia

Witam wszystkich. 01 grudnia 2011 uruchomiono na moje telefoniczne zgłoszenie odpłatną usługę wymiany dekodera z nagrywarką na turbodekoder. Dostawa kurierem miała być do 14 dni, dzisiaj mija 16 doba od zgłoszenia i cisza.
Czy takie zjawisko to standard w N-ce? ..ani przepraszam, ani pocałuj mnie w d***.
 

oskarik

New member
Witam. Dołącze się do dyskusji. Wczoraj wymieniłem zwykłego recordera na turbo za 99zl i mam serie dgcb. Mam kilka pytań. Czym się różni clra od dgcb? Są jakieś różnice że np jedne są wadliwe a inne nie? Wczoraj jak przyniosłem dekoder do domu, podłączyłem i uruchomiłem i od razu włączyło mi się oprogramowanie turbo, po czym ściągła się aktualizacja tego softu. Zacząłem programować nagrania na dysku i one były zaprogramowane ale pokazała się informacja, że za mało miejsca na dysku żeby je nagrać. Poczytałem że można sprawdzić czy dekoder ma odblokowany cały dysk czy tylko 250gb w ustawieniach, informacje o systemie i w status jak pisze 1 to znaczy że mam tylko 250gb, ja miałem 1 więc zrozumiałem ze mam połowe dysku. Dziś rano włączyłem dekoder i pojawila mi się informacja że odebrano nową konfiguracje dekodera i trzeba zresetować dekoder więc to zrobiłem. Po resecie już nie pisze że nie ma miejsca na dysku na nagrania a informacji o systemie w statusie nie pisze już 1 tylko 3. Czy to oznacza że już zostało mi odblokowany cały dysk? Czy nie i mimo to musze dzwonić na infolinie i prosić o odblokowanie dysku? Dzięki i pozdrawiam :)
 

lukiwu

New member
Witam, czy już teraz wiadomo jaka jest cena powiększenia miejsca na dysku z 250 gb na 500 gb w dekoderze HDTV RECORDER ( z CLR) poprzez wgranie oprogramowania Turbo? Jak ktoś próbował to w jaki sposób to załatwić zadzwonić do biura obsługi klienta czy jak? Z góry dzięki
 

marfm76

New member
.... Poczytałem że można sprawdzić czy dekoder ma odblokowany cały dysk czy tylko 250gb w ustawieniach, informacje o systemie i w status jak pisze 1 to znaczy że mam tylko 250gb, ja miałem 1 więc zrozumiałem ze mam połowe dysku. Dziś rano włączyłem dekoder i pojawila mi się informacja że odebrano nową konfiguracje dekodera i trzeba zresetować dekoder więc to zrobiłem. Po resecie już nie pisze że nie ma miejsca na dysku na nagrania a informacji o systemie w statusie nie pisze już 1 tylko 3. Czy to oznacza że już zostało mi odblokowany cały dysk? ...
Dokładnie tak -jeśli miałeś status oznaczony jako 1 a po aktualizacji masz 3 to oznacza, że dysk został odblokowany i masz do dyspozycji 500GB (oczywiście dzielone).
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam slyszeliscie platforma N polaczyla lun ma sie juz nadal chwila polaczyc z canal + i N bedzi emiala canaly canal + a canal + te knalay bedzi emeic ktore byly na wylacznosc N. Pytanie czy to tak bedzie czy stworza jedena tv ? Pozdrawiam
lolek
 
Do góry