Teraz już tak -promocja "dla wszystkich" trwała zaledwie tydzień -takie są uroki "promocji", że kiedyś się kończy....49 zł dotyczy abonentów, którym zostało mniej niz 3 miesiące do zakończenia umowy
Teraz już tak -promocja "dla wszystkich" trwała zaledwie tydzień -takie są uroki "promocji", że kiedyś się kończy....49 zł dotyczy abonentów, którym zostało mniej niz 3 miesiące do zakończenia umowy
Teraz już tak -promocja "dla wszystkich" trwała zaledwie tydzień -takie są uroki "promocji", że kiedyś się kończy....
A kiedy kończy Ci się umowa? Z tego co obserwuję nikomu się nie udaje wywalczyć nic poniżej 48 zł. Ostatnio najciekawsza opcja którą można wywalczyć to wszystkie pakiety (oprócz HBO) za 54zł umowa na 12 miesięcy i w tej cenie na 12 miesięcy nPremium 1,2,3,4 które rusza od 15-go grudnia i ma być za darmo dla wszystkich ale tylko do 31 stycznia.Jako że dzisiaj wraz z nową fakturą pojawił mi się na TV komunikat o zmianie programowej, mam ochotę na tej podstawie powalczyć o lepsze warunki umowy. Myślę że wyślę im pocztą pismo z rozwiązaniem umowy. Czy ktoś już tego teraz próbował? Co się dało ugrać?
Obecnie płacę 48zł(wszytsko oprócz HBO i innych filmowych premium) i 9.9 za NFilmyHD.
Nie pamiętam kiedy się kończy. Ale wypowiedzenie mam zamiar złożyć na podstawie zmiany warunków N-Ki( wyłaczenie czterech kanałów). Mnie by interesowało odblokowanie twardego do pełnych 500Gb.A kiedy kończy Ci się umowa? Z tego co obserwuję nikomu się nie udaje wywalczyć nic poniżej 48 zł. Ostatnio najciekawsza opcja którą można wywalczyć to wszystkie pakiety (oprócz HBO) za 54zł umowa na 12 miesięcy i w tej cenie na 12 miesięcy nPremium 1,2,3,4 które rusza od 15-go grudnia i ma być za darmo dla wszystkich ale tylko do 31 stycznia.
Ja złożyłem wypowiedzenie i czekam na kontakt z Działu Utrzymania Klienta. Dam znać co wywalczę.
Niestety okazało się, że za darmo było tylko parę godzinNowe kanały faktycznie się pojawiły, tyle że zakodowane Jakoś na moim ekranie nie widać promocji nPremium
Dokładnie tak -jeśli miałeś status oznaczony jako 1 a po aktualizacji masz 3 to oznacza, że dysk został odblokowany i masz do dyspozycji 500GB (oczywiście dzielone)..... Poczytałem że można sprawdzić czy dekoder ma odblokowany cały dysk czy tylko 250gb w ustawieniach, informacje o systemie i w status jak pisze 1 to znaczy że mam tylko 250gb, ja miałem 1 więc zrozumiałem ze mam połowe dysku. Dziś rano włączyłem dekoder i pojawila mi się informacja że odebrano nową konfiguracje dekodera i trzeba zresetować dekoder więc to zrobiłem. Po resecie już nie pisze że nie ma miejsca na dysku na nagrania a informacji o systemie w statusie nie pisze już 1 tylko 3. Czy to oznacza że już zostało mi odblokowany cały dysk? ...
Witam, czy już teraz wiadomo jaka jest cena powiększenia miejsca na dysku z 250 gb na 500 gb w dekoderze HDTV RECORDER ( z CLR)