Teraz już tak -promocja "dla wszystkich" trwała zaledwie tydzień -takie są uroki "promocji", że kiedyś się kończy....49 zł dotyczy abonentów, którym zostało mniej niz 3 miesiące do zakończenia umowy
Teraz już tak -promocja "dla wszystkich" trwała zaledwie tydzień -takie są uroki "promocji", że kiedyś się kończy....49 zł dotyczy abonentów, którym zostało mniej niz 3 miesiące do zakończenia umowy
Teraz już tak -promocja "dla wszystkich" trwała zaledwie tydzień -takie są uroki "promocji", że kiedyś się kończy....
A kiedy kończy Ci się umowa? Z tego co obserwuję nikomu się nie udaje wywalczyć nic poniżej 48 zł. Ostatnio najciekawsza opcja którą można wywalczyć to wszystkie pakiety (oprócz HBO) za 54zł umowa na 12 miesięcy i w tej cenie na 12 miesięcy nPremium 1,2,3,4 które rusza od 15-go grudnia i ma być za darmo dla wszystkich ale tylko do 31 stycznia.Jako że dzisiaj wraz z nową fakturą pojawił mi się na TV komunikat o zmianie programowej, mam ochotę na tej podstawie powalczyć o lepsze warunki umowy. Myślę że wyślę im pocztą pismo z rozwiązaniem umowy. Czy ktoś już tego teraz próbował? Co się dało ugrać?
Obecnie płacę 48zł(wszytsko oprócz HBO i innych filmowych premium) i 9.9 za NFilmyHD.
Nie pamiętam kiedy się kończy. Ale wypowiedzenie mam zamiar złożyć na podstawie zmiany warunków N-Ki( wyłaczenie czterech kanałów). Mnie by interesowało odblokowanie twardego do pełnych 500Gb.A kiedy kończy Ci się umowa? Z tego co obserwuję nikomu się nie udaje wywalczyć nic poniżej 48 zł. Ostatnio najciekawsza opcja którą można wywalczyć to wszystkie pakiety (oprócz HBO) za 54zł umowa na 12 miesięcy i w tej cenie na 12 miesięcy nPremium 1,2,3,4 które rusza od 15-go grudnia i ma być za darmo dla wszystkich ale tylko do 31 stycznia.
Ja złożyłem wypowiedzenie i czekam na kontakt z Działu Utrzymania Klienta. Dam znać co wywalczę.
![]()
Niestety okazało się, że za darmo było tylko parę godzinNowe kanały faktycznie się pojawiły, tyle że zakodowaneJakoś na moim ekranie nie widać promocji nPremium
![]()
Dokładnie tak -jeśli miałeś status oznaczony jako 1 a po aktualizacji masz 3 to oznacza, że dysk został odblokowany i masz do dyspozycji 500GB (oczywiście dzielone)..... Poczytałem że można sprawdzić czy dekoder ma odblokowany cały dysk czy tylko 250gb w ustawieniach, informacje o systemie i w status jak pisze 1 to znaczy że mam tylko 250gb, ja miałem 1 więc zrozumiałem ze mam połowe dysku. Dziś rano włączyłem dekoder i pojawila mi się informacja że odebrano nową konfiguracje dekodera i trzeba zresetować dekoder więc to zrobiłem. Po resecie już nie pisze że nie ma miejsca na dysku na nagrania a informacji o systemie w statusie nie pisze już 1 tylko 3. Czy to oznacza że już zostało mi odblokowany cały dysk? ...
Witam, czy już teraz wiadomo jaka jest cena powiększenia miejsca na dysku z 250 gb na 500 gb w dekoderze HDTV RECORDER ( z CLR)