Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

soplus

Active member
Bez reklam
Nowy firmware zassało mi do n-boxa HDD250gb, ktoś wie jakie zmiany zaszły? (bo w info oczywiście jak zwykle nowe możliwości już wkrótce itp).
 

Max78

New member
j.w. -> chetnie poczytam o tych nowych 'ficzerach' :]

Do kolegi od POLSAT HD -> sprawdź ustawienia ANTENY na zewnątrz.
Wystarczy że się przestawiła i już możesz mieć brak sygnału.
Kiedy u siebie wymieniłem talerz na większy, a później bardzo dokładnie ustawiłem, poprawiła się jakość sygnału wielu kanałów. Przy okazji znalazło kilka więcej z Astry II.
Wciśnij SETUP na pilocie, kiedy masz wybrany kanał Polsat HD, sprawdź siłę i jakość sygnału.
 

Darkus

Member
I już po kłopocie sprawa była banalna, w ustawienia odłączyłem antenę,ponownie załączyłem aktualizacja programów i po sprawie.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Z końcem maja kończy mi się umowa z N-ką. Zadzwoniłem na infolinię i zaproponowali mi przedłużenie umowy na 12 miesięcy. 57.99 przez pół roku za wszystkie pakiety plus Nfilmy na pół roku. Drugie pół roku za 48zł bez Nfilmów. Ale pewnie znowu zadzwonią i przedłużą na tych samych warunkach na drugą połówkę umowy. A w punkcie sprzedaży nie mieli takiej propozycji.
 

soplus

Active member
Bez reklam
Czy u was też czasami przeskakują w "n" wersje językowe dźwięku? Ustawię sobie np. BBC na wersję oryginalną i za chwilę znowu audio po polsku leci choć w opcjach pokazuje, że niby angielski. Mam dekoder z HDD 250.
 

maniekn274

New member
Bez reklam
Witam,czy wy widzicie różnicę w nbox 250 między 720 a 1080 na programach hd bo ja albo jestem ślepy bo różnicy nie widzę albo to skalowanie w nich takie jest
 

JackS.

New member
Bez reklam
Witam,czy wy widzicie różnicę w nbox 250 między 720 a 1080 na programach hd bo ja albo jestem ślepy bo różnicy nie widzę albo to skalowanie w nich takie jest
Możliwości jest kilka: albo masz TV, który ma mniejszą rozdzielczość matrycy niż 1920x1080, albo stoisz za daleko od telewizora, albo na kanale, który oglądasz idzie akurat coś w SD, a nie w HD.
 

maniekn274

New member
Bez reklam
Możliwości jest kilka: albo masz TV, który ma mniejszą rozdzielczość matrycy niż 1920x1080, albo stoisz za daleko od telewizora, albo na kanale, który oglądasz idzie akurat coś w SD, a nie w HD.
TV mam TX-P46G20E PANASA,przycisk RES jest przy nboxie więc stoje przed samym ekranem bo nbox jest pod tv,i sprawdzam to na typowych programach hd animal planet ,nat geo wild itp,może ta różnica jest tak minimalna że trudno ją wylukać,albo mam cosik z oczami he he,a powinno być lepiej na 1080 czy 720,teoria mówi ze 1080 ale ktosik pisał że jednak na 720 jest lepiej
 

maniekn274

New member
Bez reklam
Możliwości jest kilka: albo masz TV, który ma mniejszą rozdzielczość matrycy niż 1920x1080, albo stoisz za daleko od telewizora, albo na kanale, który oglądasz idzie akurat coś w SD, a nie w HD.
TV to TX-P46G20E lukam z bliska bo nbox jest pod TV,i jakos tej róznicy nie widze,programy na których to lukam to np,animal planet
 

Liter1979

Member
Bez reklam
Rozwiązanie umowy z "n-ką" + inne problemy

Umowę z n-ką podpisałem 4 czerwca 2010 roku, pakiet "podstawowy", na 13 miesięcy + miesiąc aktywacji. Poprosiłem o dostarczanie rachunków pocztą, od 5 miesięcy nic nie dostaję, zona robi "w ciemno" przelew przez internet 54 złote miesięcznie. Do tego 3 miesiące temu, dołączyli mi do oferty 2 kanały "n film" i oczywiście kazali za nie płacić 20 złotych. Żona zadzwoniła na infolinię (nawiasem mówiąc dodzwonić się do nich to jakaś porażka, czekała 15 min. na połączenie) zrezygnowała z "n film" ale do dnia dzisiejszego kanały nadal nie są wyłączone:niewiem: Przez większość czasu jestem poza krajem, żona nie ma głowy do takich spraw, więc troszkę się "nagmatwało"... :( Mam teraz pytanie - czas umowy dobiega końca - co radzicie zrobić? Pisać jakieś wypowiedzenie, odsyłać dekoder? Jak rozwiązać problem tych dwóch nieszczęsnych "n film" jeżeli pomimo rezygnacji będą kazali za nie zapłacić. Z tego co wiem była podwyżka abonamentu, żona od dłuższego czasu płaci 54 złote, ale nie dostajemy ŻADNYCH rachunków !!! Zaznaczam że chcę pozostać w "n", aczkolwiek co chyba jest normalne, chce "wydębić" coś ekstra za przedłużenie umowy... Z góry dzięki za pomoc
 

JackS.

New member
Bez reklam
TV mam TX-P46G20E PANASA,przycisk RES jest przy nboxie więc stoje przed samym ekranem bo nbox jest pod tv,i sprawdzam to na typowych programach hd animal planet ,nat geo wild itp,może ta różnica jest tak minimalna że trudno ją wylukać,albo mam cosik z oczami he he,a powinno być lepiej na 1080 czy 720,teoria mówi ze 1080 ale ktosik pisał że jednak na 720 jest lepiej
To dlatego, że masz plazmę. W LCD jeśli podszedłbyś do ekranu ze statycznym obrazem na ekranie nie byłoby żadnych zmian świecenia pikseli. Widziałbyś każdy z nich. Gdy patrzysz z bliska na plazmę, to widzisz ruszające się, mrugające piksele przez co znacznie trudniej określić rozdzielczość wyświetlanego materiału.
 

Liter1979

Member
Bez reklam
Umowę z n-ką podpisałem 4 czerwca 2010 roku, pakiet "podstawowy", na 13 miesięcy + miesiąc aktywacji. Poprosiłem o dostarczanie rachunków pocztą, od 5 miesięcy nic nie dostaję, zona robi "w ciemno" przelew przez internet 54 złote miesięcznie. Do tego 3 miesiące temu, dołączyli mi do oferty 2 kanały "n film" i oczywiście kazali za nie płacić 20 złotych. Żona zadzwoniła na infolinię (nawiasem mówiąc dodzwonić się do nich to jakaś porażka, czekała 15 min. na połączenie) zrezygnowała z "n film" ale do dnia dzisiejszego kanały nadal nie są wyłączone:niewiem: Przez większość czasu jestem poza krajem, żona nie ma głowy do takich spraw, więc troszkę się "nagmatwało"... :( Mam teraz pytanie - czas umowy dobiega końca - co radzicie zrobić? Pisać jakieś wypowiedzenie, odsyłać dekoder? Jak rozwiązać problem tych dwóch nieszczęsnych "n film" jeżeli pomimo rezygnacji będą kazali za nie zapłacić. Z tego co wiem była podwyżka abonamentu, żona od dłuższego czasu płaci 54 złote, ale nie dostajemy ŻADNYCH rachunków !!! Zaznaczam że chcę pozostać w "n", aczkolwiek co chyba jest normalne, chce "wydębić" coś ekstra za przedłużenie umowy... Z góry dzięki za pomoc
Pomoże ktoś ???
 

Frauka

New member
Bez reklam
Możesz zadzwonić do nich i powiedzieć że chcesz złożyć wypowiedzenie i najprawdopodobniej dostaniesz ofertę utrzymaniową. Z tego co się orientuję czasem dobrze jest odrzucić pierwszą ofertę i poczekać na lepsze warunki, no chyba że odpowiadają.

Możesz tez wysłać wypowiedzenie poleconym

telewizja nowej generacji n
ul. Josepha Conrada 37
31-357 Kraków

i wtedy też dzwoni Dział Utrzymania Klienta i proponują przedłużenie na korzystnych warunkach.

Polecam forum N - > umowa i regulamin - n telewizja nowej generacji na pewno znajdziesz to co Ci się przyda :)
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Antena 85tka jest jak najbardziej odpowiednia do Nki , ale osobiście nie wiedząc jakiej jest ;Firmy; zresztą konwerter też jest mi obcy:wink: nie dokonał bym zakupu. Na portalu Allegro znajdziesz w podobnej cenie sprawdzone anteny i konwertery.
 

wUodek

New member
Antena 85tka jest jak najbardziej odpowiednia do Nki , ale osobiście nie wiedząc jakiej jest ;Firmy; zresztą konwerter też jest mi obcy:wink: nie dokonał bym zakupu. Na portalu Allegro znajdziesz w podobnej cenie sprawdzone anteny i konwertery.

No to może podaj jakąś propozycję w podobnej cenie bo ja się na tym kompletnie nie znam.
Z góry dzięki.



http://allegro.pl/antena-czasza-80cm-famaval-off-set-80-twin-opticum-i1639471315.html może taki zestaw ?
 
Ostatnia edycja:

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam

wUodek

New member
Mam turbodekoder.
Telewizję oglądam raz w tygodniu więc te kanały które już mam to i tak za dużo jak dla mnie :) Jak już coś oglądam to głównie MTVNHD i Discovery HD Showcase więc zależy mi na idealnym odbiorze.
 

muzyk219

New member
odbiór z Astry...

Jak w temacie.Co musiałbym dokupić i jak zmontować by mieć odbiór z w/w satelity,co dokładnie obejrzę?tzn. jakie kanały?Czy warto dokonywać rozbudowy? mam dekoder 250GB i konwerter z czterema wyjściami antenowymi.
 
Do góry