Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

royalmichael

New member
Ale przecież tu piszemy wszystko o N. Aktualnie nie ma żadnych newsów, promocji etc a największym problemem N-ki jest zatrudniona mała ilość osób do obsługi oraz dosyć duże problemy techniczne więc trzeba o czymś pisać.
 

sklonowany

New member
Racja. Z nowych informacji jakie znalazłem, 31 października n podała do ogólnych wiadomości, że ma już 400 tys abonentów i 20 tyś. użytkowników TV na kartę. Pokrywa się to z ich zapowiedzią. Deklarowali, że do końca 2008 roku będą mieli pół miliona użytkowników i rzeczywiście tak się stało. To chyba dobrze wróży :)
 

darekk75

New member
Oto treść e-maila jaki otrzymałem z bok:
Pragniemy poinformować, iż przesyłka zawierająca zestaw sprzętowy została przygotowana i przekazana do realizacji. Jednakże z uwagi na modernizację systemu komputerowego czas dostarczenia przesyłki kurierskiej może ulec wydłużeniu o kilkanaście dni, w związku z czym prosimy o cierpliwość wyrozumiałość. Z naszej strony pragniemy przeprosić za zaistniałe niedogodności oraz zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań by wyeliminować podobne utrudnienia w przyszłości.
 

davids80

New member
...ja również czekam na zestaw "n-ki" na którego zamówienie telefoniczne złożyłem 06,11,2008.
14 listopada pisałem do nich maila i w odpowiedzi otrzymałem podobny tekst:
"Pragniemy poinformować, iż czas realizacji przesyłek jest nieco wydłużony ze względu na modernizację systemu. Dostawa powinna zostać zrealizowana w przeciągu kilkunastu dni roboczych.
Przepraszamy za wszelkie trudności i prosimy uprzejmie o cierpliwość i wyrozumiałość.
"

Dziś dzwoniłem do nich i w sluchawce usłyszałem, że aktualny status realizacji zamówienia jest taki, że nie ma jeszcze wystawionego listu przewozowego dla kuriera i nie da się tego przyspieszyć. Trzeba czekać, napewno zrealizują...
 
Ostatnia edycja:

darekk75

New member
Dzis dostałem drugiego e-maila że jest juz wystawiony list przewozowy dla kuriera i podali mi nr przesyłki. Mam nadzieje że na dniach dojdzie.
 

royalmichael

New member
A żeby napisać do nich na maila to trzeba się zarejestrować na stronie n?
Czy mogę normalnie ze swojej poczty wysłać maila pod adres nkontakt(at)n.pl z nr PESEL i hasłem?
pzdr
javascript:linkTo_UnCryptMailto('nbjmup+olpoubluAo/qm');
 

darekk75

New member
Pytanie laika.
Jestem właśnie na etapie aktywacji n-box recordera podłączonego przez HDMI. W instrukcji jest napisane że do wykorzystania tego złącza niezbędny jest telewizor zapewniający ochrone praw autorskich (HDCP). W przypadku gdy telewizor nie zapewnia tej ochrony, nie nalezy używać złącza HDMI. Mam Toshibe ZF i przy przechodzeniu na wyjście HDMI pojawia się na krótko komunikat że mój TV nie zapewnia tej ochrony i żeby zmienić kabel z HDMI na inny. O co tu chodzi?? Czy spokojnie mogę odbierać na kablu HDMI?? Jeszcze jedno czy przy jakości sygnału 50-52% aktywuje mi się ten recorder , pani w bok powiedziała że do 24 godz. powinien się aktywowac mineło 15 i na razie nic. Mam starą antene po cyfrze 60' i Quad Globo.
Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
 

JKR

New member
Chodzi o to, ze soft dedykowany do nboxow jest delikatnie mowiac niedopracowany, dzieki czemu obsluga hdmi jest na nieziemskim poziomie (a Twoj tv tak naprawde ma hdcp). Jesli po tym komunikacie w koncu potrafi puscic obraz i dzwiek (a przynajmniej sam obraz) to mozesz uzywac (chyba, ze bedzie przerywalo juz podczas ogladania) - jesli beda problemy to musisz uzyc componenta, a w przypadku recordera bedzie to oznaczalo skalowanie w dol kolekcji vod itd... (tych, ktore oryginalnie byly w hd). Aktywacja powinna nastapic nawet ponizej 50% jakosci. Ale w Nce sa problemy technicznie i kto wie kiedy w koncu bedziesz mial aktywowany (-;
 
Ostatnia edycja:

postinor84

New member
witam,
chciałem zamówić platformę n z dekoderem bez twardziela i z anteną ---> dekoder nbox HDTV 99zł, antena standard 60zł <dane ze strony internetowej>,
nie interesuje mnie nowa promocja ponieważ po pół roku nie zamierzam płacić za 3 pakiety,
babka w sklepie powiedziała mi jednak, że jak nie skorzystam z nowej promocji to będę musiał zapłacić za dekoder (nie wiem czy z anteną czy bez) ponad 400zł + bodajże 10zł za każdy miesiąc,

dlaczego nie mam możliwości kupna zestawu za 159zł?
 

JKR

New member
Zmien sklep - bez zadnej promocji dekoder zwykly 99zl i zadnego 10zl miesiecznie dodatkowo. Babka albo sprzedaje zbyt wiele platform i jej sie cos myli, albo nie ma pojecia co w ogole sprzedaje.
 

yogibabo

New member
jakie ustawienia telewizora w nboxie ?

Witam,
od wczoraj jestem uzytkownikiem nki i mam mały orzech do zgryzienia. Otóż w ustawieniach telewizora wybieram : Format teklewizora - panoramiczny, a zmianę formatu - rozciągniecie (TV - PY 85 mam ustawiony na auto). Te ustawienia powodują, że wszystkie kanały oprócz TVN HD wyswietlane są dobrze, a wspomniany tvn ma czarne pasy z boków oraz na górze i na dole. Co gorsza przy tych ustawieniach nie można ręcznie zmienić formatu tak aby wypełnił cały ekran. Druga wersja to format standardowy (4:3) i zmiana formatu na bez zmian. Tu też prawie wszystko jest ok bo tv mi dostosuje obraz do wielkości ekranu ale TVN HD jest taki sam jak poprzednio ale tu można dokonać zmiany poprzez ustawienie zmiany formatu na powiekszenie ale dodatkowo ten sam problem pojawia się na Eurosporcie HD. Dlaczego tak się dzieje i czy mozna ustawic to jakoś aby po przełaczeniu na każdy z tych kanałów HD nie trzebabyło zmieniać ręcznie ustawień lub wchodzić w menu poprzez PIN, bo jest to cholernie irytujące ? Mozecie mi wyjaśnić laikowi o co w tym chodzi? A jak Wy macie poustawiane te wartości u siebie?
Jesli temat był juz wałkowany to proszę o wyrozumiałość i jeśli ktoś pamieta gdzie, byłbym wdzięczny za link.:eek:k:
Pozdrawiam
 

krecha2

New member
Witam ! prosze o szybka odpowiedz . Od dzis nie mam N-ki po wlaczeniu tv wyskakuje komunikat o nie zaplaceniu za nia?
po 1 .. nie przyszedl mi zaden rahunek !
po 2 ... juz sam nie wiem o co im chodzi , bo raz przysylaja rachunki co miesiac raz co 2 ? wiec tym bardziej kompletnie nie wiem o co chodzi.
Na internecie pisze ze mam termin do 28 dzis 21 i juz mnie odcieli , to jest jakas chora firma! jak wy macie u siebie z rachunkami ? moze wcale ich nie beda wysylac?

i dodzwonienie sie so tej calej bandy.. jest niemozliwe!
 

misiekz

New member
witam, czy w nrecorderze jest możliwość posegregowania numerów kanałów po kolei z własnej listy? bo jakoś nie mogę się doszukać takie funkcji, a numeracja przeskakująca wg listy kanałów z satelity jest irytująca.
 
Do góry