No Panowie (i Panie) czas na zorganizowaną akcje!!
Wkurzony oczekiwaniem na update firmware'u (który jak zapewniał mnie poprzednio support WD miał być końcem stycznia) napisałem dziś ponownie maila z zapytaniem co z polskimi znakami w sofcie.
Oto jaką odpowiedź otrzymałem:
Dla nie angielskich: "dziękujemy za zainteresowanie...bla..bla....bla....przepraszamy za poprzedni email, ale nie możemy potwierdzić że te funkcje znajdą się w przyszłych aktualizacjach. bla...bla...bla.....
Toż to jakaś paranoja jest...produkt jest oficjalnie dostępny w Polsce, a nie planuje się go zregionalizować? Funkcja?? To przecież nie jest nie wiadomo jaka czarna magia aby zaimplementować właściwe kodowanie!!
Piszcie proszę maile do supportu, bo oni naprawdę mają nas za rynek III świata. Większość playerów pewnie i tak trafiła na nasz rynek z nieoficjalnego importu więc póki sami nie pokarzemy ilu jest niezadowolonych klientów, to dla nich będziemy tylko małym promilem w statystykach sprzedaży.
Wkurzony oczekiwaniem na update firmware'u (który jak zapewniał mnie poprzednio support WD miał być końcem stycznia) napisałem dziś ponownie maila z zapytaniem co z polskimi znakami w sofcie.
Oto jaką odpowiedź otrzymałem:
Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support.
I do apologize for your previous email, we are unable to confirm if a specific function will be included in future firmware updates.
I can only advise that you check www.wdc.com for future firmware updates.
Sincerely,
Simon D.
090212-000185
Dla nie angielskich: "dziękujemy za zainteresowanie...bla..bla....bla....przepraszamy za poprzedni email, ale nie możemy potwierdzić że te funkcje znajdą się w przyszłych aktualizacjach. bla...bla...bla.....
Toż to jakaś paranoja jest...produkt jest oficjalnie dostępny w Polsce, a nie planuje się go zregionalizować? Funkcja?? To przecież nie jest nie wiadomo jaka czarna magia aby zaimplementować właściwe kodowanie!!
Piszcie proszę maile do supportu, bo oni naprawdę mają nas za rynek III świata. Większość playerów pewnie i tak trafiła na nasz rynek z nieoficjalnego importu więc póki sami nie pokarzemy ilu jest niezadowolonych klientów, to dla nich będziemy tylko małym promilem w statystykach sprzedaży.