TV HD w polskiej TK Multimedia

makson

New member
witam
Prześledziłem dyskusję na tym forum, bo sam jestem na rozdrożu. Mam w planach zakup nowego telewizora, a mam do tej pory tylko analog. Z wpisów wyłania się bardzo nieciekawa perspektywa, nie dość że złodzieje, to jeszcze jakość nędzna. Pojawiła się u nas firma Margo SAT i okablowała cały blok, Zrobiła to pół roku temu i do dzisiaj cisza. na ich stronie też bez rewelacji, doradźcie coś bardzo proszę.
Pozdrawiam Wszystkich aktywnych forumowiczów, bo na tym forum jestem po raz pierwszy.:blagam:
Czy naprawdę myślisz, że na podstawie kilku wpisów na forum co tydzień, od kilku tych samych frustratów :) wyrobiłeś sobie obiektywną opinię o usługach tej firmy? :)
Myślisz że 1 czy 1,5 miliona innych klientów Multimedii też jest ciągle niezadowolonych, i i ciągle katują się korzystając i płacąc co miesiąc za usługi?

Opinie i zasadne uwagi OK, ale więcej obiektywizmu bo wyglądacie na betonowy PIS który zawsze, wszystko kwestionuje, wszyscy są źli tylko oni są chcą dobrze.
 

zenon20

New member
@makson:Już nie chwal tak tej firmy bo jakośc kanałów SD jest naprawdę tragiczna choc ostatnio jakby się trochę poprawiło co do internetu to nie narzekam w umowie mam 6mb/s i tak mi śmiga w rzeczywistości te 20mb/s od 00.00do13.00 też śmiga elegancko.
 

DKL

New member
Witam
Wczoraj byl u mnie monter z mm montowac tuner do cyfrowej tv, oczywiscie byl ze starym tunerem ( modem osobno ) ale na szczescie pare dni temu wyczytalem ( w tym temacie ) ze sa niby nowe modele, wiec powiedzialem monterowi ze starego to ja nie chce i wiem ze sa nowe tunery z modemem, efekt tego taki ze we wtorek monter ma sie pojawic z nowym tunerem : P
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
Myślisz że 1 czy 1,5 miliona innych klientów Multimedii też jest ciągle niezadowolonych, i i ciągle katują się korzystając i płacąc co miesiąc za usługi?
Opinie i zasadne uwagi OK, ale więcej obiektywizmu bo wyglądacie na betonowy PIS który zawsze, wszystko kwestionuje, wszyscy są źli tylko oni są chcą dobrze.

1. Multimedia Polska S.A. nie ma i nigdy nie miała 1 - 1,5 mln klientów.
1,5 mln to liczba usług. Strona startowa - Relacje inwestorskie - Multimedia Polska S.A.

2. Wciągając na forum tej strony (dotyczącej elektroniki, a nie obesranej polityki) słowo "PiS" ... sam sobie wystawiasz świadectwo.
 

topsy

New member
Mi na święta MM zrobiła niespodziankę i przygotowała kolejną awarję wszystkiego :)
Takie cuda to tylko w MM
Wesołych Świat



Sent from my iPad using Tapatalk
 

xolzok

New member
Bez reklam
Witamy,

Dziękujemy za kontakt z naszą Firmą.
W odpowiedzi na Pana wiadomość z dnia 2012-04-05 informujemy, że obecnie nie planujemy dołączenia do oferty kanału TVP1 HD, TVP2 HD oraz Canal +HD.
Niemniej jednak przekażemy Pana sugestie do Działu Marketingu i Produktów, który jest odpowiedzialny za planowanie oferty programowej.
 

spider1978

New member
Bez reklam
xolzok normalne hehe inne sieci działają a MM bije kasą :) wystarczy spojrzeć na media2 informacje z naszej sieci to tylko o zyskach kwartalnych się dowiesz;)
 

bourbon

New member
Bez reklam
Byłem dzisiaj u znajomego, który ma kablówkę Vectre i podziwiałem wachlarz programów.
Jakość SD o niebo lepsza niż u nas! Porównywałem np. TVN TURBO w wersji HD (wiem, że w większości to udawane HD) i SD - w sumie mała różnica, bowiem już program w SD miał bdb. jakość! Nie było tego efektu, co serwuje nam MM, czyli wstrętnego "mleka" połączonego z pikselozą.
 

blackcry

New member
Potwierdzam w 100%

Byłem dzisiaj u znajomego, który ma kablówkę Vectre i podziwiałem wachlarz programów.
Jakość SD o niebo lepsza niż u nas! Porównywałem np. TVN TURBO w wersji HD (wiem, że w większości to udawane HD) i SD - w sumie mała różnica, bowiem już program w SD miał bdb. jakość! Nie było tego efektu, co serwuje nam MM, czyli wstrętnego "mleka" połączonego z pikselozą.

Jakość tv cyfrowej Vectry biję na głowę MM. Byłem u teściów, gdzie leciała jakaś bajka na Polsacie, pojechałem do domu i o zgrozo, jak to wyglądało w MM = mydło i pikseloza, wyglądało to jak niska jakość na You Tube. Nawet znak Polsatu wyglądał tragicznie rozmyty i niewyraźny. Jeszcze jeden miesiąc do końca umowy, którą już wypowiedziałem ... i przesiadam się na N-kę lub Cyfrę.
 

laaval

New member
Na co jak na co, ale na internet w mm marudzić nie mam prawa. Mam 20 mb/s w umowie i tyle łącze wyciąga. Coś było nie tak. Na drugi dzień był technik, wymienił modem i po kłopocie
 

topsy

New member
Wszystko wróciło do normy, zgłaszane awarie MM usuwa na bieżąco, tylko ostatnio trochę za często pojawiają się jakieś zaniki sygnału. Ale chociaż internet śmiga pełna prędkością łącza.
 

Pukus1

New member
No i jeszcze jedno. Ileż można czekać na Eurosport 2, Canal+HD, Canal+Weekend? Dzisiaj kupuję dekoder dbvb bo jakość na multimedii to tragedia
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Pukus1
Miałem to samo z internetem. Zdecydowanie rezygnować i to pisemnie w BOK. Zadzwonią z działu utrzymania klienta (czy jakoś tak). I wtedy coś utargujesz.
 

markos17

New member
czy można mieć swój własny dekoder zamiast tego syfu z mm?
ja złożyłem w styczniu wypowiedzenie na wszystko (net+tv+tel) i z końcem kwietnia nie jestem już klientem mm. najgorsze jest to, że w miejscu gdzie mieszkam nie mam żadnej alternatywy.
Dzwonili do mnie dotychczas trzy razy i za każdym razem proponują ofertę droższą niż miałem! Jeżeli nic się nie zmieni, to przesiadam się na net mobilny (aero2), a tv będę oglądał z weeb.tv, dopóki nie pojawi się u mnie mux (gdynia grabówek).
ps. dowiedziałem się też, że jak rozwiąże umowę to nie mogę skorzystać z tej promocji z gio/tablet, dopiero po 3miesiącach pojawi się taka możliwość. jakaś paranoja!
 

uncel

New member
heh, witam, moj pierwszy post, no ale forum sobie czytam od dluzszego czasu.
a w sumie pisze zeby troche sie posmiac z zalosnego podejscia do klienta w multimedii.

tak w skrocie, rok temu pod koniec maja podpisalem z nimi umowe.
jakas tam promocja, internet 12mb + telewizja zwykla i cyfrowa z nagrywarka + telefon - lacznie za 139zl.

co do jakosci uslug to nie mam zastrzen, przez ten rok nie bylo ani jednej awarii, wszystko dzialalo jak nalezy, a co do jakosci kanalow w telewizji cyfrowej sie nie wypowiadam, coprawda rozwalilo mnie jak monter podlaczal scarterm dekoder do telewizora ale mniejsza oto, pewnie oszczedzaja na kablach hdmi (jakies 1zl w hurcie :))

5 kwietnia 2012 zadzwonil ziomek z multimedii ze mi sie umowa konczy i czy bym chcial ja przedluzyc, a ze byla godzina 19:55 to pan w sluchawce powiedzial ze w sumie za 5min kocnzy prace i ze nie zdazy przedstawic oferty w tym czasie i ze przygotowana oferte przedstawi mi po swietach wielkanocnych, tj we wtorek 10 kwietnia.

minal wtorek, minela sroda, zaczal sie czwartek, brak sluchu o nim, no to siedzac w pracy zadzwanielm sobie na ich super infolinie i powiedzialem babce ze chce zrezygnowac z ich uslug, ona tam ze juz jest dal mnie nowa oferta przygotowana tylko musi konsultant zadzwonic i ja przedstawic i zebym najpierw jej wysluchal i podjal decyzje.

no to dzwoni facet po paru godzinach z oferta, i przedstawia
no ze kablowka tyle i tyle, ze nowy internet 20mb za 15zl wiecej, no i ze bez telefonu, bez jakiegos antywirusa (ktorego teraz mam niby i kosztuje mnie 8zl) ale za to z hbo, i ze to bedzie lacznie powiedzial dodatkowe 30zl wiecej.

jako ze jeszcze dodawac umiem no to 139+30 daje 170zl prawie to sie pytam czemu wogole mi przedstawia gorsza oferte niz to co mialem dotychczas i gorsza niz maja nowi klienci,
a pan odpowiada bardzo milo ze dla stalych klientow to oni innych ofert nie maja. grzecznie podziekowalem i powiadmilem ze jutro ide zlozyc pisemna rezygnacje.


swoja droga, wiem ze multimedia zmieniala jakos niedawno okres wypowiedzenia z miesiaca na 3 miesiace, o ile sie nie myle ja podpisujac mialem 1miesiac na tej ich umowie.
tez wyczytalem w tym watku ze powiadamiali o zmianie okresu wypowiedzenia wraz z rachunkiem,

i tu sie rodzi moje pytanie, bo od poczatku z multimedii dostawalem tylko i wylacznie e-fakture, nigdy rachunku droga pocztowa.
i jak dzisiaj przegaldalem ja nigdy nie otrzymalem zmiany tej oferty, ani na maila, ani poczta, ani na ich eboku nigdzie nie ma tej informacji.
wiem ze mam marne szanse na wyklucenie sie z nimi co do tego okresu wypowiedzenia, bo jak mi babka powiedziala calsoc moge zamnkac dopiero w lipcu, ale moze jednak jest jakas szansa pozbycia sie ich "uslug"?
 

fuksq3

New member
uncel jest szansa!
Jeżeli podpisywałeś umowę w styczniu 2011 to nie mieli Ciebie jak poinformować, jeżeli ktoś w BOK Ciebie o tym nie poinformował.
W takim razie MM nie ma jak Tobie udowodnić że taką informację otrzymałeś, więc składasz rezygnację z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Takie jest prawo, że każdy operator musi poinformować o zmianie regulaminu przy fakturze. Z tego co pamiętam taką informację abonenci otrzymali z fakturą styczniową 2011, a Ty jak miałeś usługi podłączone na przełomie stycznia/lutego 2011 to nie mieli Ciebie jak o tym fakcie poinformować.

Pozdrawiam
 

laaval

New member
uncel w mm maja oferte dla ludzi chcacych od nich odejsc. I to dobra oferte. Niestety nie jest ona ogolnie dostepna i w zaleznosci od nie wiem czego mozna ja otrzymac. Ta promocja ma STOP w nazwie. Taka dziecinada z kombinowaniem z BOK-iem, infolinia, dzialem obslugi klienta. Mi sie juz dwa razy udalo, ale zaczyna mnie to draznic. Zeby cos wywalczyc, trzeba straszyc, skladac rezygnacje, etc. Klient jest na szarym koncu. Dobrze, ze w moim bloku jest UPC bardzo chetne na przejecie mnie i tym moge straszyc mm :)
 

Kristop

New member
uncel w mm maja oferte dla ludzi chcacych od nich odejsc. I to dobra oferte. Niestety nie jest ona ogolnie dostepna i w zaleznosci od nie wiem czego mozna ja otrzymac. Ta promocja ma STOP w nazwie. Taka dziecinada z kombinowaniem z BOK-iem, infolinia, dzialem obslugi klienta. Mi sie juz dwa razy udalo, ale zaczyna mnie to draznic. Zeby cos wywalczyc, trzeba straszyc, skladac rezygnacje, etc. Klient jest na szarym koncu. Dobrze, ze w moim bloku jest UPC bardzo chetne na przejecie mnie i tym moge straszyc mm :)

STOP w nazwie mają WSZYSTKIE oferty na przedłużenie umowy. Są one dostępne w każdym możliwym kanale sprzedaży infolinia, BOK. Przedłużałem umowę pół roku temu, żadna oferta "utrzymaniowa". Jak każdy operator MM posiada promocje z górnej półki ale nie są one w żadnym wypadku specjalnie oznaczone, zazwyczaj posiadają taką samą nazwę jak inne promocje. Moja miała nazwę "Internet+ bez ograniczeń / STOP /" i numer promocji.
Nie myl userom tego forum, bo pójdą do BOK-u zobaczą pierwszą lepszą promocję przedłużającą umowę ze słowem STOP i podpiszą w ciemno :)

Doszły mnie słuchy że wprowadzą nowy pakiet, tz. nie do końca nowy, rozbudowana wersja pakietu Sport, miałby dojść tam kanał TVP HD (reszta kanałów to te z pakietu sport, pytanie co wejdzie w zamian za Polsat Futbol, który kończy nadawanie). Widać zagrywka pod Euro 2012 i olimpiadę, bo po zakończeniu tych imprez, kanał TVP HD będzie miał tyle wspólnego ze sportem co ja z golfem :)
 
Ostatnia edycja:
Do góry