heh, witam, moj pierwszy post, no ale forum sobie czytam od dluzszego czasu.
a w sumie pisze zeby troche sie posmiac z zalosnego podejscia do klienta w multimedii.
tak w skrocie, rok temu pod koniec maja podpisalem z nimi umowe.
jakas tam promocja, internet 12mb + telewizja zwykla i cyfrowa z nagrywarka + telefon - lacznie za 139zl.
co do jakosci uslug to nie mam zastrzen, przez ten rok nie bylo ani jednej awarii, wszystko dzialalo jak nalezy, a co do jakosci kanalow w telewizji cyfrowej sie nie wypowiadam, coprawda rozwalilo mnie jak monter podlaczal scarterm dekoder do telewizora ale mniejsza oto, pewnie oszczedzaja na kablach hdmi (jakies 1zl w hurcie
)
5 kwietnia 2012 zadzwonil ziomek z multimedii ze mi sie umowa konczy i czy bym chcial ja przedluzyc, a ze byla godzina 19:55 to pan w sluchawce powiedzial ze w sumie za 5min kocnzy prace i ze nie zdazy przedstawic oferty w tym czasie i ze przygotowana oferte przedstawi mi po swietach wielkanocnych, tj we wtorek 10 kwietnia.
minal wtorek, minela sroda, zaczal sie czwartek, brak sluchu o nim, no to siedzac w pracy zadzwanielm sobie na ich super infolinie i powiedzialem babce ze chce zrezygnowac z ich uslug, ona tam ze juz jest dal mnie nowa oferta przygotowana tylko musi konsultant zadzwonic i ja przedstawic i zebym najpierw jej wysluchal i podjal decyzje.
no to dzwoni facet po paru godzinach z oferta, i przedstawia
no ze kablowka tyle i tyle, ze nowy internet 20mb za 15zl wiecej, no i ze bez telefonu, bez jakiegos antywirusa (ktorego teraz mam niby i kosztuje mnie 8zl) ale za to z hbo, i ze to bedzie lacznie powiedzial dodatkowe 30zl wiecej.
jako ze jeszcze dodawac umiem no to 139+30 daje 170zl prawie to sie pytam czemu wogole mi przedstawia gorsza oferte niz to co mialem dotychczas i gorsza niz maja nowi klienci,
a pan odpowiada bardzo milo ze dla stalych klientow to oni innych ofert nie maja. grzecznie podziekowalem i powiadmilem ze jutro ide zlozyc pisemna rezygnacje.
swoja droga, wiem ze multimedia zmieniala jakos niedawno okres wypowiedzenia z miesiaca na 3 miesiace, o ile sie nie myle ja podpisujac mialem 1miesiac na tej ich umowie.
tez wyczytalem w tym watku ze powiadamiali o zmianie okresu wypowiedzenia wraz z rachunkiem,
i tu sie rodzi moje pytanie, bo od poczatku z multimedii dostawalem tylko i wylacznie e-fakture, nigdy rachunku droga pocztowa.
i jak dzisiaj przegaldalem ja nigdy nie otrzymalem zmiany tej oferty, ani na maila, ani poczta, ani na ich eboku nigdzie nie ma tej informacji.
wiem ze mam marne szanse na wyklucenie sie z nimi co do tego okresu wypowiedzenia, bo jak mi babka powiedziala calsoc moge zamnkac dopiero w lipcu, ale moze jednak jest jakas szansa pozbycia sie ich "uslug"?