O to co nasza kablówka odpisała:
Witamy,
Na wstępie dziękujemy za kontakt z naszą Firmą.
W odpowiedzi na Państwa maila informujemy, że w celu weryfikacji zaistniałego problemu konieczna jest znajomość dodatkowych informacji. Prosimy o podanie numeru klienta, imienia i nazwiska osoby, na którą zawarta jest umowa, dokładnego adresu zameldowania, numer kontaktowy oraz opisania dokładnie problemu.
W celu poprawnej weryfikacji Państwa zgłoszenia prosimy przesłać trasę śledzenia pakietów do danego serwera z którym występuje problem w formie zrzutu ekranu w formacie pliku JPG oraz prosimy przesłać ping do danego serwera oraz netstat. Wszystko prosimy wykonać na bezpośrednim połączeniu komputera z modemem.
Dla Systemu Windows 98/2000/XP/Vista
Start > Uruchom > W polu Otwórz: CMD > Po uruchomieniu wiersza poleceń, należy wpisać polecenie ping [Adres IP Serwera] i klawisz Enter
Start > Uruchom > W polu Otwórz: CMD > Po uruchomieniu wiersza poleceń, należy wpisać polecenie tracert [Adres IP Serwera] i klawisz Enter
Start > Uruchom > W polu Otwórz: CMD > Po uruchomieniu wiersza poleceń, należy wpisać polecenie netstat i klawisz Enter
Po wyświetleniu danych prosimy o przesłanie wyniku badania, w postaci zrzutu ekranu, na adres ebok_pomoc@multimedia.pl.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244 oraz drogą mailową.
Z poważaniem
Dział Call Center
Multimedia Polska SA
Witamy,
Na wstępie dziękujemy za kontakt z naszą Firmą.
W odpowiedzi na Państwa maila informujemy, że w celu weryfikacji zaistniałego problemu konieczna jest znajomość dodatkowych informacji. Prosimy o podanie numeru klienta, imienia i nazwiska osoby, na którą zawarta jest umowa, dokładnego adresu zameldowania, numer kontaktowy oraz opisania dokładnie problemu.
W celu poprawnej weryfikacji Państwa zgłoszenia prosimy przesłać trasę śledzenia pakietów do danego serwera z którym występuje problem w formie zrzutu ekranu w formacie pliku JPG oraz prosimy przesłać ping do danego serwera oraz netstat. Wszystko prosimy wykonać na bezpośrednim połączeniu komputera z modemem.
Dla Systemu Windows 98/2000/XP/Vista
Start > Uruchom > W polu Otwórz: CMD > Po uruchomieniu wiersza poleceń, należy wpisać polecenie ping [Adres IP Serwera] i klawisz Enter
Start > Uruchom > W polu Otwórz: CMD > Po uruchomieniu wiersza poleceń, należy wpisać polecenie tracert [Adres IP Serwera] i klawisz Enter
Start > Uruchom > W polu Otwórz: CMD > Po uruchomieniu wiersza poleceń, należy wpisać polecenie netstat i klawisz Enter
Po wyświetleniu danych prosimy o przesłanie wyniku badania, w postaci zrzutu ekranu, na adres ebok_pomoc@multimedia.pl.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244 oraz drogą mailową.
Z poważaniem
Dział Call Center
Multimedia Polska SA