TV HD w polskiej TK Multimedia

kamilg23

New member
O to co nasza kablówka odpisała:


Witamy,
Na wstępie dziękujemy za kontakt z naszą Firmą.

W odpowiedzi na Państwa maila informujemy, że w celu weryfikacji zaistniałego problemu konieczna jest znajomość dodatkowych informacji. Prosimy o podanie numeru klienta, imienia i nazwiska osoby, na którą zawarta jest umowa, dokładnego adresu zameldowania, numer kontaktowy oraz opisania dokładnie problemu.

W celu poprawnej weryfikacji Państwa zgłoszenia prosimy przesłać trasę śledzenia pakietów do danego serwera z którym występuje problem w formie zrzutu ekranu w formacie pliku JPG oraz prosimy przesłać ping do danego serwera oraz netstat. Wszystko prosimy wykonać na bezpośrednim połączeniu komputera z modemem.

Dla Systemu Windows 98/2000/XP/Vista

Start > Uruchom > W polu Otwórz: CMD > Po uruchomieniu wiersza poleceń, należy wpisać polecenie ping [Adres IP Serwera] i klawisz Enter

Start > Uruchom > W polu Otwórz: CMD > Po uruchomieniu wiersza poleceń, należy wpisać polecenie tracert [Adres IP Serwera] i klawisz Enter

Start > Uruchom > W polu Otwórz: CMD > Po uruchomieniu wiersza poleceń, należy wpisać polecenie netstat i klawisz Enter

Po wyświetleniu danych prosimy o przesłanie wyniku badania, w postaci zrzutu ekranu, na adres ebok_pomoc@multimedia.pl.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244 oraz drogą mailową.





Z poważaniem

Dział Call Center
Multimedia Polska SA
 

mil999

New member
Ja zrezygnowałem z tej ich telewizji to mi podnieśli abonament za telefon do 65zl!. A jak chciałem zmniejszyć na ten za 21zł to powiedzieli że dla mnie nie ma takiej oferty. Tym samym nie będę miał też telefonu w tej dziwnej firmie.
 

gather_pl

New member
Zamierzam stać się abonentem Multimedii. W związku z tym mam pytanie, czy orientujecie się czy w listopadzie/grudniu nie pojawi się jakaś promocja na abonament, bo nie wiem czy czekać do tego czasu czy już podpisywać umowę ? Jak bywało w poprzednich latach ? Czy można z nimi indywidualnie pertraktować z ceną, czy też ceny są obligatoryjne ? Zamierzam wziąć Internet+TV
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Czy pojawią się nowe promocje tego nie wiem, ale pertraktować zawsze można. Jest lepiej jak w Twojej miejscowości działa jakaś konkurencja, wtedy masz większe pole do manewru.
Przy okazji jeżeli możesz to rozważ inne możliwości ( np TV Sat), no chyba, że nie masz takich opcji....
 

gather_pl

New member
@marciniozo - niestety z konkurencją słabo :( w mieście (Konin) jest jest INEA, ale ona nie obejmuje ona mojego budynku. Jest jeszcze TP SA, ale po IPTV brak możliwości technicznych. Natomiast jeśli chodzi o TV SAT, to za bardzo nie chcę w to wchodzić ze względu na montaż talerza, a dwa z ofertą jest tak, że trzeba było mieć abonament od razu na Cyfrę, N, Polsat, a kablówka łączy w sobie te platformy, oczywiście nie w 100%, ale zawsze lepiej niż pojedyncza platforma cyfrowa.

Jeśli chodzi o Internet, to też szału nie ma, TP SA max 2 Mbit, a mnie interesuje min 6Mbit, co Multimedia może mi zapewnić.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
W takim układzie najlepiej iść do lokalnego BOK i tam zapytać się o ceny. Ale jeżeli nie czytałeś tego wątku to abyś nie był rozczarowany, bo jakość cyfrowej TV w MM nie jest najwyższych lotów...
O ile kanały HD są OK" to część kanałów SD ma kiepską jakość - wbrew temu co podaje w swoich reklamach ta firma....

Co do internetu to nie mam żadnych zastrzeżeń. Mam łącze 6Mb/s i jestem zadowolony.
 

romek46

Klub HDTV.com.pl
VIP
Trochę z innej beczki.
Czy u Was też są tak pomieszane informacje w EPG jak u mnie. Na wielu programach co innego wyświetlają w EPG a co innego leci w programie. Czy to wina MM? Jak i kto tworzy i aktualizuje EPG?
Pozdrowienia dla forumowiczów.
Romek
 

Callmemaro

New member
13 a jednak 24 mies. umowy...?

witam, mam pytanie w sprawie aktualnych ofert mm - tak się stało że zainteresowała mnie oferta w mojej lokalizacji 6mbit + TV + DTV cyfrowy komfort wszystko w cenie razem niecałe 74zł i wszystko wg zapewnień sprzedawcy na "rok" tj. 13 miesięcy także postanowiłem pozmieniać swoich usługodawców i wszystko super aż do momentu jak zacząłem czytać w szczegółach umowę która dziś podpisałem.... i teraz szczegóły to tv analog komfort + internet 6mbit rzeczywiście na 13 miesięcy w cenie 58,99 a już DTV 15zł na 24 mies. także jak się upewniłem na infolinii będę zobowiązany kontynuować umowę tv analogowej aby móc opłacać dalej DTV - bo tu przecież umowa na 24 miesiące....

i teraz pytanie do was - czy normalne praktyki mm? jakiego skoku cenowego mogę się spodziewać po zakończeniu 13 mies. rabatu na tv i internet?...

zastanawiam się czy nie odstąpić od umowy i kombinować z innym "normalnymi" usługodawcami .... zachęciło mnie to 6 mbit-ów ale cała konstrukcja umowy coraz bardziej mnie zniechęca... także proszę o rzetelne info w temacie... z góry dzięki za komentarze...
 

topsy

New member
OK, dzięki.
Od 1go listopada mam szybszy internet w dzień, natomiast po północy pozostaje bez zmian. Jutro zadzwonię na paryline MM.
 

topsy

New member
W dzień mam 6mb/s, po zmroku 20mb/s
Od niedawna zaczęła mi się nowa umowa. Dzwoniłem rano, ale na info nikt nie odbierał. Teraz jestem poza domem.
 
Do góry