Zachowanie MM mnie dosłownie "rozwala". Tydzień temu chciałem wziąć film z VOD (jeden film gratis miesięcznie). Biorę film, a tu wyskakuje błąd. Nie przejąłem się tym zbytnio, bo i tak jest gratis. Zadzwoniłem jednak do pomocy technicznej i poinformowałem o zaistniałym błędzie. Najpierw kazali mi odłączyć i powtórnie podłączyć dekoder (standard ), co oczywiście nic nie dało. Miły pan z MM stwierdził, że modem od dekodera nie jest poprawnie skonfigurowany i przyśle do mnie technika w celu naprawy. Poprosił o numer kontaktowy na który miał skontaktować się ze mną technik w celu ustalenia terminu, więc podałem mu numer komórkowy. Dzisiaj mija tydzień, a technik jak nie dzwonił, tak nie dzwoni. Dziś otrzymałem za to telefon (automat) reklamujący...jeden film gratis miesięcznie w VOD! Normalnie nie wiem czy śmiać się czy płakać. Dziwi mnie, że ta firma ma aż tylu klientów.