TV HD w polskiej TK Multimedia

pepe1

New member
Tylko to nie jest tak do konca jak napisal kolega ra74. Inni operatorzy tez daja sygnal analogowy . W UPC masz wszystkie kanaly dostepne na analogu i te mozesz sobie rozeslac po calym mieszkaniu. A z dekodera tez masz wszystkie kanaly jako cyfrowe (te same co w analogu, nie wiem dokladnie ile ich jest). I jeszcze mozesz sobie wybrac dekoder z nagrywarka. Takze MM to ze daje analogowy sygnal razem z cyfrowym to nie jest rzadna rewelacja. I jakosc sygnalu tez jest lepsza. Jak ogladam mecz na canal+hd i mam zaciecia to czasami dzwonie do znajomych co maja UPC i u nich jest ok. I takze nasz slynny przewodnik po programach to tez jest porazka w porownaniu z innymi.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Neox chyba się trochę nie zrozumieliśmy.
Nie chodzi o zgłaszanie usterek, tylko o podejście Firmy.

Ja oczywiście zgłaszam usterki, ale to nic nie daje. Jak są przycięcia to są. I to nie tylko u mnie.
A według MM wszystko jest OK. A odpowiedź jest prosta, jak mawia przysłowie jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Trzeba w sprzęt i łącza zainwestować...

Ale żebym nie wyszedł na jakieś marudera !!!!
Generalnie jestem zadowolony z tej kablówki.
Firma musi po prostu zadbać o klienta, informować o planach, dbać o jakość i ofertę programową i wszystko będzie OK.
 

pepe1

New member
Ja tez jak zglaszam usterki to slysze zawsze to samo. Osoba z BOK mowi ze sprawdza. Ale oni przeciez dobrze wiedza co sie dzieje. Chyba maja podglad na kanaly ktore przesylaja. Przynajmniej napewno ma firma ktora usuwa usterki. I dlatego to jest bledne kolo. My dzwonimy oni niby sprawdzaja Firma musi zainwestowac w lepszy sprzet i lepsze lacza jezeli chce konkurowac z innymi firmami. A nie na zasadzie nie wchodzenia sobie w droge i podzial miast na sektory wplywow. Jezeli firma traktuje powaznie swoich klientow to powinna juz dawna usunac te usterki. Czasami szybki zysk na dluzsza mete sie nie oplacic bo firma traci klientow a nowi nie przybywaja. Niestety ja nie moge polecic tej firmy komus innemu.
 

masloww

New member
Bez reklam
nie spodziewam się szybko poprawy jakości, bo jak na razie to zamiast w sprzęt MM otwierając nowe Call Center w Kaliszu zainwestowała w ściemniaczy;
w przeciwieństwie do marciniozo ja nie jestem zadowolony, bo nie mam z czego być zadowolony skoro z powodu wad obrazu i skromnej oferty prawie wcale nie oglądam dtv
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Masloww może trochę źle się wyraziłem. Jestem względnie zadowolony jak na polskie warunki.
Przeanalizowałem ofertę platform cyfrowych, jak również jakość świadczonych usług, oraz cen. Poszukałem trochę w sieci i.... generalnie wszędzie idzie ku gorszemu.

Multimedia na tle innych firm wypada podobnie, ani lepiej ani gorzej.
Wszytko wszędzie wygląda fajnie w reklamie, niestety życie szybko to koryguje.

Wystarczy poczytać jaką jakość prezentuje obecnie np. platforma "N", jak pięknie obniża się tam bitrate aby "upchać" więcej kanałów. Bitrate HD dochodzi już do poziomu DVD....

Po drugie pomagałem ostatnio znajomej zamontować zestaw "N" i go aktywować droga przez mękę.....

Nie będę się za dużo rozpisywał u innych jest podobnie : Płać abonencie i za dużo nie wymagaj!!!

Ot cała Polska rzeczywistość....
Na tym tle Multimedia wypada porównywalnie.... ani lepiej ani gorzej.

Dlatego jestem względnie zadowolony....
 

mihau1971

New member
Jakość MM

Z doświadczenia MM TV cyfrowa:

1. Filmy wypozyczane: w trakcie każdego filmu zawsze zrywal sie dzwiek (synchronizacja). Efekt: kilka minut filmu bylo praktycznie niezrozumiale. NIE POLECAM.
2. Zrywa tez filmy w kanałach HD (np Canal+ Film HD) efekt j.w. da się przezyc..
3. Najbardziej irytująca wada: czas załączenia się dekodera...od okolo 30 sekund do 20 minut!!! (po 20 minutach wlaczylem SD)
4. Generalnie 100zł za "platforme cyfrowa" (z canal+ film HD) to za duzo jak na taka "jakość"
5. Czasami znikał tvn24. (moze mają słaby sygnał w TVN?)
6. Irytujący konsultant, ktory uparcie namawial mnie do podłączena kabla HDMI bezpośrednio do TV. (mam wystarczajaco duzo kabli, a wszystkie inne urzadzenia podłączone do AV->TV działają bez problemu).

po 2 miesiacach uznałem że kanaly HD w MM nie są warte tych pieniędzy. Zdecydowanie polecam tradycyjna wypozyczalnie, tudzież internetowe filmy HD (oczywiście trailery :-D )

:D Jedynie SPORT HD jest naprawde rewelacyjny. Różnica w meczu SD i HD jest ogromna.

Multimedia INTERNET - POLECAM, naprawde dobra jakość, konsultanci konkretni i znający się na rzeczy. W grach internetowych pingi są niskie, nie laguje, sprawdzam od 7 lat w CSa :D .

Oceny:
KABLÓWKA SD - 5
Cyfrowa HD, VOD - 2 (wynik podwyższył mecz w szmacianke)
INTERNET - 6 (celujący)
Telefon - brak danych ;]

pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

mihau1971

New member
marciniozo napisał:
Mihau1971 adn.3 - czas włączenia dekodera 30s do 20min. ???
Może masz uszkodzony dekoder?

Moze i jest uszkodzony (dziala po HDMI), ale zabraklo mi cierpliwosci w kontaktach z Błękitną Linią...

Może kiedyś w wolnej chwili uprę się i wymienie?
Byle nie w biurze MM - kolejki przebijają wszytko ;]

pozd
 

bikejoshua

New member
heh, tą religię.tv już mogli sobie darować ;) ale jest jeszcze jedna mała niespodzianka - oprócz Discovery HD, pojawiło się na liście kanałów MTV HD!!! :)
 

ptr3009

New member
U mnie pojawiło się MTV HD, Discovery HD, religia tv i 2 kanały testowe. :) Oczywiście na żadnym z wymienionych nie ma jeszcze obrazu.
 

piotdz

New member
Na pewno będą ... płatne niestety. Skoro chwalą się na stronie, że dla KAŻDEGO abonenta DTV w wielkim PREZENCIE BBC Knowledge i religia.tv gratis do końca roku, nie pozostawia to wątpliwości jak będzie z jakimkolwiek nowym kanałem. Wk..... mnie ta firma. Nie mogą zrobić jakiś pakietów typu basic, komfort, full itp a nie każą za każdy jeden kanał conajmniej 5zł płacić. Beznadzieja...
 
Do góry