TV HD w polskiej TK Multimedia

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
nowości

Panowie dla mnie polityka promocyjno - informacyjna MM jest dziwna.
Wiem, że TVP HD był tylko na czas Olimpiady, ale u konkurencji program ten pozostał.... I co by nie mówić Multimedia reklamuje się jako pierwszy operator kablowy promujący standard HD!!! Dlatego też moim zdaniem powinni robić wszystko aby kanałów HD był jak najwięcej. A niestety na polskim rynku jest ich bardzo mało i dlatego warto chyba potarć się o każdy możliwy kanał.

Wiadomo, ze jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, ale z pewnością wielu abonentów zapłaciłoby za możliwość oglądania kanałów w HD.

Wiem wiem zaraz ktoś powie, że drogo, że dlaczego... Panowie ja z tą właśnie świadomością zakupiłem nowy TV aby cieszyć się jakością HD, w innym przypadku lepiej było pozostać przy TV CRT i programach w SD.

Dlatego też zgodnie z tym co twierdził przedstawiciel firmy MM, że jest pionierem wśród TV kablowych oczekuję, że tak będzie!!!

Liczę na nowe kanały z dobrym bitrate, na jak najmniej awarii i w końcu na Canal+ HD bez przycięć. Wiem, że są to może tylko moje pobożne życzenia, ale umowa się kiedyś skończy i będzie można pomyśleć o konkurencji a co by nie mówić np. w "N" jest już chyba 8 kanałów HD i nawet biorą full opcję płaciłbym mniej niż teraz w MM.......

Pozdrawiam
 

masloww

New member
Bez reklam
Debuger napisał:
Z tego co pamiętam, to spółka Eurosport zażądała w nowej umowie o 30 eurocentów więcej od gniazdka, ale wiązało się to także z wprowadzeniem do oferty operatora kanału Eurosport 2.
to przez głupią złotowkę miesięcznie cały rok Eurosportu nie mam, niech ich szlag trafi,
przecież spokojnie mogliby wytłumaczyć jaka jest sprawa i o te pierdodlone dwa złote (a niech mają 100% zysku) podnieść jeszcze raz cene;
a już kompletnie nie rozumiem czemu jeśli nie chcą podnosić ceny pakietów standardowych zrobić dodakowo płatny pakiet cyfrowy; czy ta cała technika cyfrowa jest tak skomplikowane że nie można tego szybko zrobić, czy techników mają do dupy?
 

pepe1

New member
Mi sie wydaje ze MM idzie na maksymalny zysk przy najmniejszych nakladach finansowych. W standarcie oferuja tylko jeden kanal hd. Dekodery kiepskiej jakosci. Oprogramowanie tez slabe. Informacje o programach (guide) czesto niedostateczne, a juz lista aktorow pomieszana tak ze trzeba rozszyfrowywac kto gra. Przyciagaja klientow promocja na DTV za pare zloty ale nic dalej nie rozwijaja. Wiem ze inni operatorzy tez czasami z oporami cos wprowadzaja ale jeden kanal hd to juz chyba jest tylko w MM (pisze o liczacych sie operatorach). Jak tak dalej pojdzie to pewnie straca "kilku" klientow.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
kOval ja na razie nie zamierzam "emigrować" z MM / umowa /, ale polityka tej Firmy zaczyna mnie pomału denerwować. Tym bardziej jak patrze np. na "N".
Może ktoś powiedzieć, że tam też są rożne problemy i pewnie tak jest, ale jest już np. 8 kanałów HD... A ja tak sobie liczę i mi wychodzi, że nawet gdybym wziął wszystkie pakiety w "N" to i tak płaciłbym mniej niż teraz w MM.

Także na razie patrzę i dojrzewam....

Pozdrawiam
 

Patrycjusz

New member
witam.

teściu kupił Tośkę. Jak zobaczyłem jak ona mu gra na MM, to się przeraziłem (porównanie do PV80) Chcąc mu pomóc zadzwoniłem na info i powiem tak, przeraziłem się ile to trzeba zapłacić za tzw możliwość polepszenia tej sprawy (dekoder, pakiet najwyższy + jeszcze coś tam). Wg mnie, ta oferta w ogóle nie jest atrakcyjna i gdyby było możliwość założenia u niego talerza, to już dawno bym mu go wcisnął, a tak na razie siedzę cicho i tylko mnie w środku skręca, że Tośka nie może pokazać na co ją stać (dla teścia nie jest tak źle).

pzdr
 

piotdz

New member
k0val napisał:
może zaczniemy oficjalnie liczyć :hmm: pisać na forum jak ktos odchodzi od MM
:D

jak nie będzie rewolucji programowo-cenowej, w przyszłym roku zrobie to czego nie chciało mi się już dawno: wlezę na dach i poszukam miejsca na Nke...

a kwestia konieczności wykupienia pakietu komfort aby móc korzystać z DTV nadaje się do rzecznika praw konsumenta... albo do UKE, wkońcu TPSA musiała umożliwić sprzedaż neo w ogóle bez telefonu...
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Cinek, jak byłem ostatnio w BOK to bardzo miła pani nic nie była w stanie powiedzieć na ten temat / ani na żaden inny dotyczący nowych kanałów/. Te miłe panie mają chyba przykazane aby pozyskiwać nowych abonentów a obecnym polecać istniejące pakiety i je chwalić.... I to by było na tyle.

Edit
http://satkurier.pl/news/43017/toya-z-11-kanalami-hd.html Inni mogą....
 
Ostatnia edycja:

k0val

New member
ja liczę na nowe kanały od nowego roku i mam nadzieję że się nie przeliczę.:D

edit: o 100 strona tematu ;] to chyba dzięki pytaniom forumowiczów odnośnie awarii.
 

Wieslav

New member
pepe1 napisał:
Mi sie wydaje ze MM idzie na maksymalny zysk przy najmniejszych nakladach finansowych. W standarcie oferuja tylko jeden kanal hd. Dekodery kiepskiej jakosci. Oprogramowanie tez slabe. Informacje o programach (guide) czesto niedostateczne, a juz lista aktorow pomieszana tak ze trzeba rozszyfrowywac kto gra. Przyciagaja klientow promocja na DTV za pare zloty ale nic dalej nie rozwijaja. Wiem ze inni operatorzy tez czasami z oporami cos wprowadzaja ale jeden kanal hd to juz chyba jest tylko w MM (pisze o liczacych sie operatorach). Jak tak dalej pojdzie to pewnie straca "kilku" klientow.

:cool:

Zostałem ostatecznie mocno zirytowany postępowaniem MM i złożyłem rezygnację z cyfrowego sygnału telewizyjnego – ponieważ w wrześniu 2008 r. mija mi roczna umowa – oraz zapowiedziałem rozwiązanie pozostałych umów na analogową TV, telefon i internet w styczniu 2009 r. kiedy mija mi roczna umowa.


;)

Przed udaniem się do BOK odwiedziłem kilka stanowisk MM w celu dowiedzenia jakie warunki otrzymam jako nowy klient MM.
Wszędzie były podobne i przy podpisaniu umowy na okres 12 miesięcy przedstawia się to następująco:
1) pełna oferta analogowa (pakiet Komfort) za: 38,50 złotych brutto miesięcznie;
2) cyfrowy pakiet podstawowy (BASIC) za: 6x6,00 zł. + 6x12,00 zł. brutto za cały okres umowy;
3) telefon (jeśli ma się 2 inne usługi MM – mogą być w/w) za: 49,00 zł. brutto miesięcznie bez limitów do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce;
4) internet – ceny identyczne tak dla nowych jak i starych klientów MM.


:eek:k:

W BOK spotkałem nawet miłego pracownika, ale na moją sugestię, abym otrzymał podobną ofertę cenową na usługi MM uzyskałem informację, że on nie ma takich uprawnień, może coś bym uzyskał gdyby była Szefowa, ale ona bywa tylko w środy. A tak mimochodem mi powiedział że takie ceny na usługi MM są tylko dla nowych klientów MM i ja jako stary klient nie uzyskam takich cen.
Dla wyjaśnienia dodam, że ja jako stary klient ( od około 5 lat) telefon mam za 49,00 zł brutto, ale mam limit miesięczny rozmów do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce 3000 minut – wcześniej miałem bez limitu. Natomiast co do cen na telewizyjne sygnały: analogowy i cyfrowy każdy może sam porównać jakie ceny płaci.
Uważam, że każdy klient MM nie powinien wyrażać zgody na automatyczne przedłużanie umowy po okresie na jaki jest zawarta ponieważ wiąże się to z naliczenie cen na usługi bez bonifikat jakie ewentualnie może mieć stary klient, a wtedy już stawki za usługi są astronomiczne o czym „boleśnie” kiedyś się przekonałem kiedy zmuszony byłem zapłacić ponad 100,00 złotych więcej za jeden miesiąc. Nie będę szerzej o tym pisał, a zainteresowanych odsyłam do wcześniejszych moich wpisów w temacie „TV HD w polskiej TK Multimedia”.

:confused: :twisted: :mrgreen:
MM w Łodzi postawiła znacznie gorsze warunki dla klientów kiedy „dogadała” się z TOYA w sprawie podziału terytorialnego.
Sądzę że tylko jednolite postępowanie większości klientów wymusi na MM poważne traktowanie starszych klientów. Jeśli tak MM postępuje to jednym z możliwych postępowań może być każdorazowe wypowiadanie umów lub nie wyrażanie zgody na automatyczne przedłużanie rocznych umów?!
Starzy klienci są traktowani przez MM bardzo „niepoważnie” i MM uważa że „starych baranów” można „strzyc” z gotówki, a jednocześnie traktuje się ich po macoszemu czego przykładem jest obsługa w BOK, gdzie na dostanie się do przedstawiciela MM trzeba czekać 1,5 do 2,5 godziny ponieważ jest mało „okienek” i tylko jeden BOK na terenie Łodzi.
Występujące często awarie podczas oglądania programów TV oraz nie czynnych telefonów lub Internetu jeśli są zgłaszane do MM nigdy nie było przyznane że wynika to z awarii w MM kiedy po pewnym czasie okazywało się że to wynika jedynie z awarii w MM!!!
Dlatego tak postąpiłem jak napisałem na początku. Pozostawiłem swoje namiary i poinformowałem przedstawicieli MM, że jeśli nie otrzymam zbliżonych ofert jak nowi klienci MM to po wygaśnięciu w styczniu 2009 r. mogą pożegnać mnie jako swojego klienta.
MM przez to że usunęła z programów Eurosport straciła przynajmniej kilku klientów w śród moich znajomych w Łodzi. Myślę, że MM często robi oszczędności nie tam gdzie to jest potrzebne przez co traci chyba bezpowrotnie klientów których mogłaby łatwo utrzymać!?
:roll:
 
Ostatnia edycja:

Wieslav

New member
k0val napisał:
mam 2mb za 5zł jak nie przekroczę limitu ale i limit sie o 1/3
zwiększył a jak przekroczę limit to płace 69zł
;)
W Łodzi na internet są niższe stawki i tak na umowę:
1) Internet PROFIT 2 MB - cena jest 0,05 zł. a po przekroczeniu 1,5 GB ściągania cena jest 59,00 zł brutto za miesiąc;
2) Internet PROFIT 1 MB - cena jest 0,05 zł. a po przekroczeniu limitu cena jest 49,00 zł. brutto za miesiąc.

:roll:

Przyczym umowy te nie są zawierane na określony czas i można je w każdym czasie rozwiązać. Nie wiem jak u Was ale u mnie przy prędkości internetu 2048/256 kb/s czasami internet działa tak , że można spokojnie się przespać zaczym otworzy nowa się strona. Tak dzisiaj mam!!!

:twisted:
 

k0val

New member
Wieslav napisał:
;)
W Łodzi na internet są niższe stawki i tak na umowę:
1) Internet PROFIT 2 MB - cena jest 0,05 zł. a po przekroczeniu 1,5 GB ściągania cena jest 59,00 zł brutto za miesiąc;
2) Internet PROFIT 1 MB - cena jest 0,05 zł. a po przekroczeniu limitu cena jest 49,00 zł. brutto za miesiąc.

:roll:

Przyczym umowy te nie są zawierane na określony czas i można je w każdym czasie rozwiązać. Nie wiem jak u Was ale u mnie przy prędkości internetu 2048/256 kb/s czasami internet działa tak , że można spokojnie się przespać zaczym otworzy nowa się strona. Tak dzisiaj mam!!!

:twisted:

na internet z MM nie moge narzekać raz miałem taką sytuacje ale to przez miesiąc że w grach online były lagi bo net pakiety gubił ale przez 3 lat wszystko jest ogólnie super.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Kuchnia TV

Panowie i Panie oczywiście, mam pytanie. jak u Was wygląda program Kuchnia TV i synchronizacja obrazu z dźwiękiem?

Żona mi cały czas narzeka, że jest duże opóźnienie dźwięku...
No faktycznie tak jest i kiepsko się to ogląda całe szczęście, że mówiąc delikatnie nie jest to mój ulubiony kanał - ale problem jest.

Jak to wygląda u Was?
 

Wieslav

New member
marciniozo napisał:
"Panowie i Panie oczywiście, mam pytanie. jak u Was wygląda program Kuchnia TV i synchronizacja obrazu z dźwiękiem?
...
Jak to wygląda u Was?"
:cool:
Po napisaniu powyższego przez Ciebie, zajrzałem dzisiaj na ten program - wczesniej nie zwracałem uwagi.
Synchronizacji obrazu z dżwiekiem nie ma! Co innego Facet robił w programie a czymś innym się zajmował. Myślałem, że to może jakiś zagraniczny program nadają, ale w informacji było, że to polska produkcja!
Przykładowo mówił o przypalaniu cukru a sypał coś co przypominało mi mąkę!?
To co mówił w programie facet było nie powiązane z obrazem - taką obserwację miałem dzisiaj około godziny 11,00.
:roll:
 
Ostatnia edycja:

Debuger

New member
1000 post

:D Z okazji 1000 posta w tym temacie, życzę sobie i wszystkim pozostałym użytkownikom niesławnej DTV w Multimedii Polska : wysokiego bitrate'u, 12 kanałów HD po nowym roku ..... i żeby każdy z nich nie kosztował znowu tych cholernych 6 zł :D
 
Do góry