TV HD w polskiej TK Multimedia

k0val

New member
kamilb napisał:
Co do mojego wcześniejszego pytania o Canal+ Sport 2 to spytałem się MM o to w mailu i ciekawe cz będą łaskaw odpisać. Jak nie to zadzwonić będzie trzeba, chyba że ktoś wie coś na ten temat :)

hah xD nie licz na maila od nich ja miałem problemy z netem pisałem do nich ciągle i nigdy nie dostałem odpowiedzi :???:
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
odpowiedź

A z tym to jest różnie, też kiedyś miałem problem z netem i pisałem maile.... I zero odpowiedzi. Ale niedawno napisałem w sprawie TV cyfrowej i szybko dostałem odpowiedź. / niestety nie była ona po mojej myśli a pytałem miedzy innymi o kanał Eurosport.../

Pozdrawiam
 

kamilb

Member
Niech zrobią pakiet sportowy : Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport HD, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVP Sport, TVP HD, Eurosport, Eurosport 2, Eurosport HD, Sport Club. Wtedy natychmiast rezygnuję z HBO i od razu biore taki pakiet :) Jakby dali za niego 40zł to by było myśle że dobrze ;)

...ale cóż zostaje nam marzyć i czekać aż te marzenia się spełnią :)
 

Wieslav

New member
neox napisał:
Wystapila awaria DTV w calej Polsce..... nadal trwa, nie ma czesci kanalow lub moga zanikac.
:roll:
Wszystko OK!?
Tylko czemu MM udaje że nic nie ma, że u nich wszystko OK?!
Takie zachowanie MM powoduje nie potrzebne reakcje ("meczenie" tunera itp) i zdenerwowanie KLIENTÓW !!
:cool:
Wystarczy tylko o tym poinformować np. infolinie i w przypadku telefonów do nich podać rzetelną informację, a nie grać głąba !!
:roll:
P.S. Muszę stwierdzić że niestety MM jest firmą nie rzetelną w informowaniu klientów w przypadku wystąpinia awari w nadawaniu przez nich sygnału. Wielokrotnie o tym się przekonywałem po czasie. Dlatego ostatnio pytałem czy nie ma awarii? Pani na infolini zapewniała że wszystko jest OK i to jest wyłacznie wina mojego tunera!
:mrgreen:
 
Ostatnia edycja:

stogdy

New member
kamilb napisał:
No niestety minie jeszcze troche czasu zanim MM będzie "na poziomie" :cool:
No niestety. Ja czekam już kilkanaście lat, jak w Gdyni to jeszcze się nazywało Szel-Sat. I co? No i obawiam się, że tego czasu to jescze musi upłynąć bardzo duuużo. Wystarczy spojrzeć na stronę internetową. Zero informacji o tym co się dzieje, o zamierzeniach, brak forum, utrudniony kontakt z "firmą" (BOK na wzór firm telefonicznych). No i "firma" nie dba o starego klienta. Nie ma żadnych ulg i promocji dla stałych klientów. Najważniejsze, aby złapać klienta, najlepiej, na jak najwięcej usług, a potem niech się z tym męczy.
 

kamilb

Member
Mimo tych wszystkich wad to mają chyba najlepszą ofertę programową i cenową.

Wie ktoś jak ma się sprawa w innych kablówkach jeśli chodzi o kwestie które wymienił kolega powyżej ?
 

Wieslav

New member
stogdy napisał:
No niestety. Ja czekam już kilkanaście lat, jak w Gdyni to jeszcze się nazywało Szel-Sat. I co? No i obawiam się, że tego czasu to jescze musi upłynąć bardzo duuużo. Wystarczy spojrzeć na stronę internetową. Zero informacji o tym co się dzieje, o zamierzeniach, brak forum, utrudniony kontakt z "firmą" (BOK na wzór firm telefonicznych). No i "firma" nie dba o starego klienta. Nie ma żadnych ulg i promocji dla stałych klientów. Najważniejsze, aby złapać klienta, najlepiej, na jak najwięcej usług, a potem niech się z tym męczy.
:roll:
W 100% zgadzam się z opinią stogdy !!
:cool:
Pomimo, że mam telefon, internet, tv sd pełny pakiet oraz cyfrową tv i to od kilku lat nie widzę abym był "lepiej" lub "poważnie" traktowany przez MM. Zero dbałości o stałego klijenta który płaci znaczne kwoty nie przedkłada się na np. lepszą informację na temat działalności lub przyszłości oferowanych programów itp.
Dodatkowo obsługa bezpośrednia klientów wygląda w Łodzi tragicznie. Obecnie jest tylko jeden punkt dla całej Łodzi i załatwienie najdrobniejszej sprawy to konieczność stania w kolejce minimum 1,5 do 2 godzin zanim będzie możliwość przedstawienia swojej sprawy!!
:twisted:
 
Ostatnia edycja:

k0val

New member
Wieslav napisał:
:roll:
W 100% zgadzam się z opinią stogdy !!
:cool:
Pomimo, że mam telefon, internet, tv sd pełny pakiet oraz cyfrową tv i to od kilku lat nie widzę abym był "lepiej" lub "poważnie" traktowany przez MM. Zero dbałości o stałego klijenta który płaci znaczne kwoty nie przedkłada się na np. lepszą informację na temat działalności lub przyszłości oferowanych programów itp.
Dodatkowo obsługa bezpośrednia klientów wygląda w Łodzi tragicznie. Obecnie jest tylko jeden punkt dla całej Łodzi i załatwienie najdrobniejszej sprawy to konieczność stania w kolejce minimum 1,5 do 2 godzin zanim będzie możliwość przedstawienia swojej sprawy!!
:twisted:
mam dla was rade xD ja mam wizytówke swojego przedstawiciela handlowego w multiemdiach i jak chcem jakąs nową oferte albo coś to się z nim umawiam w domu o wyznaczonej godzinie on mi przedstawia różne opcje o wiele korzystniejsze niż te baby w ich siedzibie i mam załatwione :eek:k: teraz planuje go zaprosić żeby przedstawił mi jakąs fajna oferte łączoną dekodera z tv telefonem i internetem z 1mb na 2mb bez wiekszej mziany ceny
 

Debuger

New member
W Gdyni sytuacja wygląda identycznie z BOK, nie każdą usługę można aktywować poprzez infolinię, więc trzeba się nastawić na co najmniej 2 godz. czekania. Akurat przekonałem się o tym osobiście, ponieważ skończyła mi się już kolejna umowa, więc aby skorzystać z promocji np. na internet trzeba się fatygować do BOK ..... i 3 godz. z jakże cennego urlopu miałem urwane.:???:
 

ptr3009

New member
k0val napisał:
mam dla was rade xD ja mam wizytówke swojego przedstawiciela handlowego w multiemdiach i jak chcem jakąs nową oferte albo coś to się z nim umawiam w domu o wyznaczonej godzinie on mi przedstawia różne opcje o wiele korzystniejsze niż te baby w ich siedzibie i mam załatwione
U mnie jest dokładnie to samo. Taki przedstawiciel nie dość, że przyjdzie do Ciebie do domu to jeszcze jest o wiele lepiej poinformowany i zawsze zaproponuje coś co mi w 100% odpowiada.
Przygoda z tą firmą również zaczęła się jeszcze ze czasów "Szel-Sat" i od tych wielu lat mają okablowany cały Ełk (niestety brak konkurencji jeśli chodzi o tv kablowe).
 

k0val

New member
ptr3009 napisał:
U mnie jest dokładnie to samo. Taki przedstawiciel nie dość, że przyjdzie do Ciebie do domu to jeszcze jest o wiele lepiej poinformowany i zawsze zaproponuje coś co mi w 100% odpowiada.
Przygoda z tą firmą również zaczęła się jeszcze ze czasów "Szel-Sat" i od tych wielu lat mają okablowany cały Ełk (niestety brak konkurencji jeśli chodzi o tv kablowe).

też z Ełku jestem i własnie zastanawiałem sie nad czyms konkurencyjnym ale wyglada na to ze zostanie przy multiemdiach
 

Wieslav

New member
k0val napisał:
mam dla was rade xD ja mam wizytówke swojego przedstawiciela handlowego w multiemdiach i jak chcem jakąs nową oferte albo coś to się z nim umawiam w domu o wyznaczonej godzinie on mi przedstawia różne opcje o wiele korzystniejsze niż te baby w ich siedzibie i mam załatwione :eek:k: teraz planuje go zaprosić żeby przedstawił mi jakąs fajna oferte łączoną dekodera z tv telefonem i internetem z 1mb na 2mb bez wiekszej mziany ceny
:cool:
Chętnie poznam takiego Przedstawiciela !!
8)
Ale jak narazie nie miałem takiej możliwości. Pytałem o to również na infolini lub w BOK ale niogdy nie otrzymałem namiarów na taką osobę, która obsługuje teren Łodzi!!
:roll:
 

k0val

New member
Wieslav napisał:
:cool:
Chętnie poznam takiego Przedstawiciela !!
8)
Ale jak narazie nie miałem takiej możliwości. Pytałem o to również na infolini lub w BOK ale niogdy nie otrzymałem namiarów na taką osobę, która obsługuje teren Łodzi!!
:roll:

oni często po domach chodzą i przedstawiają swoją oferte ja wziełem od niego wizytówke z której korzystam do dzis.
 

Debuger

New member
Bijecie pianę Panowie. Przedstawiciele nie zajmują się ofertami "utrzymaniowymi" !

Bezpośrednią ofertę można otrzymać tylko na info lub w BOK. Polecam to drugie ze względu na promocje lokalne. Apropos .... jeśli ktoś jest z Gdyni i kończy mu się umowa, lub skończy przed 10.12.2008 to warto skorzystać z oferty dla nas na internet: 6 Mb+ z cyro na 12 m-cy za 5 grosiszy przy limicie 2 GB miesięcznie, a po przekroczeniu 69 zł brutto.

Generalnie przedłużając umowę o 12 m-cy w BOK dostałem: 10% rabatu na Komfort, DTV za 9 PLN-ów zamiast 14 i 5% rabatu na abo za Aktywny... więc było warto postać.
 

ptr3009

New member
Wczoraj wieczorem miałem dostępne wszystkie kanały (6) z pakietu dla dzieci. Na tych kanałach ciągle jest napisane "Promocja", ale dzisiaj już nie mam obrazu. Jak jest u was?
 

tw_hd

New member
Zestaw HDTV od MM

Witam serdecznie.

Mam pytanie o zestaw instalacyjny DTV Multimedia. Wiem, że składa się z modemu kablowego i STB MMP-5800C.

Nie bardzo rozumiem jaką rolę spełnia w tym zestawie modem. Czy potrzebny jest on tylko do VOD czy pełni jeszcze jakąś rolę?
I idąc dalej...
Czy posiadając TV z "tunerem obsługującym standard transmisji HD DVB-T i DVB-C MPEG-4 AVC do odbioru naziemnych i kablowych audycji HD i SD" potrzebuję ten zestaw? Na pewno musze wykupić usługę DTV i przy okazji dostanę modem i STB, ale czy mogę w jednym pokoju używać tunera TV a w innym zestawu od MM?
 

masloww

New member
Bez reklam
DEKODER MMP-5800C służy do dekodowania zakodowanego sygnału cyfrowego i do tego potrzebna jest mu komunikacja z modemem;
właśnie dla tego nie możesz skożystać ze swojego wbudowanego tunera DVB;
możesz w jednym pokoju uzywać STB a w drugim używać tv z programami tv analogowej, albo w obu pokojach oglądać to samo z tv cyfrowej, albo w obu pokojach oglądać co innego z tv analogowej
 
Do góry