TV HD w polskiej TK Multimedia

cypis1

New member
ty niemniej okazja do odejścia z MM jest... i tu mnie skręca, bo talerz nie wchodzi u mnie w grę, a "alternatywą" dla "cyfrowej jakości" MM jest w moim mieście jedynie TV "z powietrza" :???:

a dziś, po powrocie z wakacji, zaliczyłem kolejną siatkarską przygodę z MM. Włączyłem sobie mecz polskiej reprezentacji (mężczyzn, finał turnieju H.J. Wagnera - uściślenie dla neoxa;)) na polsacie hd, oglądam i co? kilka razy w pierwszym i drugim secie obraz znika na pół minuty - minutę :confused: potem już jest jako tako. Przy okazji sprawdzam co dzieje się na innych kanałach MTV HD, Filmboxu, Lux TV nie mam w ogóle, TVN 24, TVN itd. się tnie... no więc przełączam na analog. Ech!
 
N

neox

Guest
No niestety u mnie tez czesc kanalow HD zniklo....awaryjka;)
Tez ogladalem ten final ale zaniku nie uswiadczylem, byc moze dlatego ze czasami przelaczalem na inny kanal :) Prosze pamietac ze to byl przekaz LIVE!!! Wlasnie ogladalem sobie lige wloska live na C+ Sport HD i tam podczas meczu zanik obrazu byl hmm no co jakies 10min LOL :) sprawdzilem jak to wyglada wchodzac np. na serwisy bukmacherskie, gdzie tez byl ten sam mecz jak i inne z ligi wloskiej, rowniez mieli zanik obrazu :) Na zywca to na zywca rozne cuda moga sie dziac ;)
 
Ostatnia edycja:

mostow

New member
Więc od MM dostaję tylko kartę kodową, wkładam ją do tv i mam cyfrowy odbiór? A bez karty mam analogową? Czy trzeba dodatkowy pakiet zamówić?
 

masloww

New member
Bez reklam
mostow​
obowiązkowo przed podpisaniem umowy na DTV dokładnie zapoznaj się z "bogatą ofertą programową”, cennikiem (obowiązkowa opłata za „komfort” analogowy) i opiniami „zadowolonych” klientów (oprócz ludzi z Kalisza nie kojarzę żadnego zadowolonego użytkownika tego forum); zwróć uwagę na opinie o jakości obrazu DTV, na lcd-eku możesz przeżyć „lekkie” rozczarowanie


p.s.
moja poprzednia odpowiedź to był sarkazm odnoszący się do DTV w MM
 

masloww

New member
Bez reklam
od października podwyżka, jest okazja do rozwiązania umowy, więc kto wie...
a Ty neox widzę że usunąłeś informację z profilu skąd jesteś; czyżbyś się zaczął wstydzić swojej miejscowości?
 
N

neox

Guest
Przepraszam czy ja kiedykolwiek mialem tutaj wpisana miejscowosc?
Nigdy sie nie wstydzilem swojego miasta, wrecz przeciwnie, jestem z niego dumny. Udzielam sie na roznych forach, o roznej tematyce i nie mam zwyczaju podawac skad jestem. Jesli mialem tutaj wpisana miejscowosc to byl to przypadek, od 2 miechow nic nie ruszalem w profilu, takze jesli bylo to juz dawno. Moje miasto jest najpiekniejsze:cool: no i jak pisal masloww PODOBNO mam najlepsza "infrastrukture" swiatlowodowa;););)
 

szulolo

New member
moja przygoda z dtv

witam wszystkich
przeczytałem z ciekawością cały wątek i postanowiłem się
z wami podzielić moją przygodą z dtv, jako, ża mam tą
usługe... prawie...:)

w połowie lipca podpisałem umowe na dtv, na 31 lipca
miałem umówiony montaż. Panowie przyszli i chyba z 90
minut walczyli... i nic, nie chciało czegoś im tam
pobrac, było tylko kilka kanałow i co chwila inne.
Podsunęli mi pod nos protokół odebrania usługi, którego
oczywiście nie podpisałem, więc panowie zabrali sprzęt i
sobie poszli. Zgosiłem to od razu na infolinie, pan
uprzejmie mnie poinformował, że przekaże zgłoszenie do
odpowiedniej komórki i ktoś się ze mną niezwłocznie
skontaktuje... napisałem, też maila... do 19 sierpnia
zero odzewu. 19 siepnia przyszła faktua, i co widze,
naliczyli mi aktywacje dtv!!! myśle sobie WTF? dzwonie
znowu, Pani się bardzo zdziwiła, że "odpowiednia
komórka" (rozwala mnie to określenie) się ze mną nie
skontaktowała i ponownie przekazała monit, i zapewnia
mnie, że zanim minie termin płatności faktury to ta
sprawa zostanie wyjaśniona. Na szczęście wymyslili
podwyżke, tak więc teraz wypowiadam usługe, której nie
mam aktywnej - to jest chyba tylko w MM możliwe!

z tego co czytam to bardzo wiele strace hehe

dla wszystkich mam pewną rade - i żeby nie było, nie
chcę nikogo pouczać - jako konsumenci mamy naprawde
sporo praw i z taką MM możemy sobie całkiem neźle
poradzić. Jeżeli jakieś kanały wam nie działają, net nie
działa,to nie ograniczajcie się tylko do dzwonienia - za
każdym razem piszcie reklamacje i za przerwe domagajcie
się upustów na abonament - mamy to tego święte prawo,
jeżeli nie jesteście obcykani w prawie to jest
instytucja rzecznika praw konsumenta - udzieli za darmo
porady, pomoże pismo napisac - sam korzystałem więc
wiem. Prawda jest taka, że oni nasze telefony mają w D,
tak długo jak ich nie pociągniemy po kiesznie to sobie
możemy lamentować, żebyśmy tylko płacili...i czytajcie
regulaminy, ja np. znalazłem w jednym niedozwoloną
klauzule i jak przyjdzie co do czego to będe miał
dodatkowy argument, przeważnie w kwestii kar za
odstąpienie od umowy ponosi ich zbytnio wyobraźnia, a
ostatnio zmieniło się prawo na naszą korzyść.

mam w MM usługi z 4 albo 5 lat i niestety robi się coraz gorzej, zrobiła się z nich taka druga TPSA - moloch, który jak cie złapie to już ma cie w d.... przynajmniej w Gorzowie tak jest...
 
Ostatnia edycja:

sobik07

New member
Witam!

Mam pytanko, bo widze, ze tutaj predzej znajde odpowiedz niz w BOK-u :)

Czy w zwiazku z wycofaniem z oferty kanalu Discovery World (od 1 wrzesnia) mam prawo wypowiedzenia umowy z MM bez ponoszenia zadnych kosztow (kar umownych, itd.)?? Mam z MM podpisane umowy promocyjne na tv, dtv i internet, nie wiem czy ma to jakis zwiazek. Prosilbym o odpowiedz.

W BOK-u w Kaliszu informuja, ze nie mozna w zadnym wypadku, bo oni maja prawo do zmiany oferty programowej. Z kolei w telefonicznym BOK-u jedna osoba powiedziala, ze mozna, a druga, ze nie :)

Pozdrawiam!
 
N

neox

Guest
szulolo napisał:
witam wszystkich
przeczytałem z ciekawością cały wątek i postanowiłem się
z wami podzielić moją przygodą z dtv, jako, ża mam tą
usługe... prawie...:)

w połowie lipca podpisałem umowe na dtv, na 31 lipca
miałem umówiony montaż. Panowie przyszli i chyba z 90
minut walczyli... i nic, nie chciało czegoś im tam
pobrac, było tylko kilka kanałow i co chwila inne.
Podsunęli mi pod nos protokół odebrania usługi, którego
oczywiście nie podpisałem, więc panowie zabrali sprzęt i
sobie poszli. Zgosiłem to od razu na infolinie, pan
uprzejmie mnie poinformował, że przekaże zgłoszenie do
odpowiedniej komórki i ktoś się ze mną niezwłocznie
skontaktuje... napisałem, też maila... do 19 sierpnia
zero odzewu. 19 siepnia przyszła faktua, i co widze,
naliczyli mi aktywacje dtv!!! myśle sobie WTF? dzwonie
znowu, Pani się bardzo zdziwiła, że "odpowiednia
komórka" (rozwala mnie to określenie) się ze mną nie
skontaktowała i ponownie przekazała monit, i zapewnia
mnie, że zanim minie termin płatności faktury to ta
sprawa zostanie wyjaśniona. Na szczęście wymyslili
podwyżke, tak więc teraz wypowiadam usługe, której nie
mam aktywnej - to jest chyba tylko w MM możliwe!

z tego co czytam to bardzo wiele strace hehe

dla wszystkich mam pewną rade - i żeby nie było, nie
chcę nikogo pouczać - jako konsumenci mamy naprawde
sporo praw i z taką MM możemy sobie całkiem neźle
poradzić. Jeżeli jakieś kanały wam nie działają, net nie
działa,to nie ograniczajcie się tylko do dzwonienia - za
każdym razem piszcie reklamacje i za przerwe domagajcie
się upustów na abonament - mamy to tego święte prawo,
jeżeli nie jesteście obcykani w prawie to jest
instytucja rzecznika praw konsumenta - udzieli za darmo
porady, pomoże pismo napisac - sam korzystałem więc
wiem. Prawda jest taka, że oni nasze telefony mają w D,
tak długo jak ich nie pociągniemy po kiesznie to sobie
możemy lamentować, żebyśmy tylko płacili...i czytajcie
regulaminy, ja np. znalazłem w jednym niedozwoloną
klauzule i jak przyjdzie co do czego to będe miał
dodatkowy argument, przeważnie w kwestii kar za
odstąpienie od umowy ponosi ich zbytnio wyobraźnia, a
ostatnio zmieniło się prawo na naszą korzyść.

mam w MM usługi z 4 albo 5 lat i niestety robi się coraz gorzej, zrobiła się z nich taka druga TPSA - moloch, który jak cie złapie to już ma cie w d.... przynajmniej w Gorzowie tak jest...

Rzeczowy post, tak trzymac. Ja niestety malo kiedy zglaszam reklamacje (zeby nie napisac w ogole hehe), zbyt leniwy jestem:grin:
 

masloww

New member
Bez reklam
sobik07​
najlepiej jak poradził szulolo skorzystać z darmowej porady rzecznika praw konsumenta
http://www.kalisz.pl/portal.php?aid=118950091546e657f3e8e1e
dużo zależy od tego jaką umowę podpisywałeś, czy jedną na wszystkie usługi czy osobno na każdą z nich;
teraz masz okazję do rozwiązania umowy o DTV spowodowaną wzrostem ceny od 1 października;
istnieje też okazja do rozwiązania umowy spowodowana zmianami w regulaminie, które wchodzą z dniem 1 września; zdaje się że w tym przypadku jeśli nie akceptujesz zmian w regulaminie to rezygnujesz ze wszystkich usług w MM

tu są w skrócie nasze prawa
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Firmy-telekomunikacyjne-nie-dbaja-o-prawa-konsumentow-1886383.html

p.s.
a tak z ciekawości to możesz zdradzić dlaczego chcesz rezygnować z MM? czyżbyś był jednym w Kaliszu, który jest niezadowolony z DTV?
 
Ostatnia edycja:

sobik07

New member
masloww napisał:
sobik07​
najlepiej jak poradził szulolo skorzystać z darmowej porady rzecznika praw konsumenta
dużo zależy od tego jaką umowę podpisywałeś, czy jedną na wszystkie usługi czy osobno na każdą z nich;
teraz masz okazję do rozwiązania umowy o DTV spowodowaną wzrostem ceny od 1 października;
istnieje też okazja do rozwiązania umowy spowodowana zmianami w regulaminie, które wchodzą z dniem 1 września; zdaje się że w tym przypadku jeśli nie akceptujesz zmian w regulaminie to rezygnujesz ze wszystkich usług w MM

tu są w skrócie nasze prawa

p.s.
a tak z ciekawości to możesz zdradzić dlaczego chcesz rezygnować z MM? czyżbyś był jednym w Kaliszu, który jest niezadowolony z DTV?

Mam dwie umowy promocyjne (kablowka lacznie z internetem, a druga to promocja na pakiet cyfrowy canal + do DTV). DTV na pewno rozwiaze, bo raz - jest okazja bez kosztow, dwa - wkurza mnie ciagle przeladowywanie dekodera i znikajace co jakichs czas kanaly, a trzy - niewiele drozej niz za dtv i c+ zaplace za komfortowy w cyfrze+ razem z pakietem c+ (jest promocja dla abonentow innych sieci, takze kablowych).

U rzecznika konsumentow bylem tez dzisiaj i na przyszly tydzien mam przygotowac wszelkie regulaminy, umowy, wydruki z neta, itd., zeby rzecznik mogl przedstawic opinie.

A ze jestem chyba jedynym niezadowolonym z mm w kaliszu dowiedzialem sie dzis, bo w BOK-u stwierdzili, ze nikt jeszcze nie zglaszal sie w sprawie wypowiedzenia umowy zwiazanej ze zmiana oferty programowej :) Zreszta Panie w BOK-u nie wiedzialy nawet, ze od 1.10. wzrasta cena za dostep do DTV i czy w ogole cos wejdzie w miejsce Discovery World ;] Aha, i jeszcze przy okazji Pani z BOK-u z wielkim usmiechem poinformowala mnie, ze tylko w MM oraz Erze i Plusie wypowiedziec umowe bez kosztow mozna TYLKO przy podwyzszeniu cen, a nie zmiany oferty... A najlepsze bylo to, ze na tego Pana z telefonicznego BOK-u (ktory mnie poinformowal, ze moge wypowiedziec umowe bez kosztow) moge napisac zazalenie za bledne udzielenie informacji :)

Tak w ogole, dzieki za rady, a wszystkim, ktorzy sie wahaja, czy podpisac umowe z mm na tv, serdecznie ODRADZAM, szczegolnie w Kaliszu. Zreszta u nas to monopolista i nigdy nie wpusci do miasta innej sieci (kiedys probowala Toya, mieli juz nawet biura i reklamowali oferte). W koncu mamy prezydenta i wiekszosc w radzie miasta z "samorzadnego kalisza", na czele ktorego stoi nie kto inny, jak prezes mm...
 
Ostatnia edycja:

pattro

New member
Bez reklam
Re

ehhh dzis wracam po 9 dniach do domu wlaczam DTV i co widze nic nowego widze oj wroc jest na kanale 3 aMazing :hmm: to jakis żart ? zawalać wolne pasma na których bez urazy " gówno " leci :roll: praktycznie 23 godziny i 50 minut to te same reklamy VOD co na kanale 4 a tylko 10 minut jakies pierdoły interaktywne :eek: porażka ! totalna ! ( jutro koniec z MM bo biore N :D )
 
N

neox

Guest
sobik07 napisał:
Tak w ogole, dzieki za rady, a wszystkim, ktorzy sie wahaja, czy podpisac umowe z mm na tv, serdecznie ODRADZAM, szczegolnie w Kaliszu. Zreszta u nas to monopolista i nigdy nie wpusci do miasta innej sieci (kiedys probowala Toya, mieli juz nawet biura i reklamowali oferte). W koncu mamy prezydenta i wiekszosc w radzie miasta z "samorzadnego kalisza", na czele ktorego stoi nie kto inny, jak prezes mm...

Taaaa a to ze Toya nie wpuscila MM na druga strone Łodzi juz nie łaskaw napisac? Nie ma to jak podac info z jednej strony, tak prosciej nie?

Wszyscy zainteresowani wiedza ze jestem z Kalisza, zreszta pisalem to nie raz, co mam ukrywac? Juz napisalem dlaczego nie mam w profilu miasta, powtarzac sie nie bede. Sygnalu nikt mi nie zablokuje, o to juz sie nie martw:cool: Pozdrawiam.
 

szulolo

New member
masloww napisał:
dużo zależy od tego jaką umowę podpisywałeś, czy jedną na wszystkie usługi czy osobno na każdą z nich;
z tego co się orientuje to można wypowiedzieć dowolną usługe, nawet jeżeli na wszystkie podpisana jest jedna umowa (bo każda usługa ma swój własny regulamin, cennik...), wyjątkiem w MM jest dtv+komfort - wg MM nie ma opcji dtv bez komfortu... to mnie też ostatnimi dniami zastanawia, czy aby tak można - podobnie było w TPSA, nie można było brać neta bez tel - i UOKiK uznał te praktyki za niezgodne z prawem.... planuje napisać w tej sprawie do rzecznika, ciekawe co odpowie...
 

sobik07

New member
neox napisał:
Taaaa a to ze Toya nie wpuscila MM na druga strone Łodzi juz nie łaskaw napisac? Nie ma to jak podac info z jednej strony, tak prosciej nie?

A co mnie interesuje Lodz ;] Pisze o swoim miescie, bo wiem, co sie tutaj dzieje, a skad mam wiedziec, co jest w Lodzi. Zreszta, widocznie Toya odegrala sie tam za Kalisz i wcale lodzianom nie wspolczuje z tego powodu ;]
 
Do góry