I jak?Wchodzę w to
Tak, po co usuwać posty?dlaczego wykasowałeś mój post w którym napisałem ze sam miałem sytuacje z trzaśniętą matrycą która przyjechała prosto z magazynu producenta?
Szanuję stanowisko, że tak uważasz i liczę, zatem pozwól, że uszanujesz moje pytanie, które zadam, nie dotyczące tego przypadku a problemu szkód transportowych w ogóle. Zatem jeśli możesz opisz proszę czy wystąpiły u Ciebie przypadki takich szkód oraz napisz proszę jak się one skończyly. Czy możesz przesłać informację nt Ogólnych Warunków Ubezpieczenia wysyłki?Może nie doczytaleś.
Nie wysylamy właśnie dlatego modeli bez sprawdzenia.Też miałełem takie przypadki i to nie jeden. Dlatego zawsze sprawdzamy modele przed wysyłką.
Nie wyślesz telewizorów nieubezpieczonych, zawsze są ubezpieczone.
Temat uważam za wyczerpany.