Telewizor TCL C935 4K Ultra HD: Mini LED, QLED, 2000 nitów, Dolby Vision/Atmos 2.1.2, HDR10+, 144 Hz i Goggle TV.

domelli

Member
Kurde, przeczytałem cały wątek i przyznam, że skłaniałem się ku temu modelowi, na nawet pomyslałem że może poczekać na C94x, no ale raczej po pczeczytaniu wszystkiego to nie chcę mieć tylu problemów, tyle pierdole nia się z byle pierdołami, i że taka firma niepoważna w dzisiejszych czasach, niech idzie się je bać. Bo to firma krzak. A jak większość tak twierdzi to chyba tak jest, no chyba że sprzedawca ma w tym interes, to powie co innego. Co nie Kiki ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Po to jest up date.
Aż 98% osób jest zadowolona z modelu. Jeśli masz wyższe potrzeby czy inne sięgasz po inny model.
A najlepiej sprawdzić na własne oczy przed zakupem.
 

Mariu

Member
Ja testowałem . Disney działa . Sky działa.
Jak skreślony głos to po kilku seksundach 👍 znika ikona głośności.
Coś tam jest do kalibracji ale nie wiem o chodzi . Widzę że można importować dane kalibracyjne z pendriva.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Oczywiście, że się odniosę ale na razie działają prawnicy.
Towar dostarczony przez kuriera na palecie, w pelni zabezpieczony dodatkowo,
bo wysylka do Włoch.

Karton dojechał w całości, klient nie zgłosił żadnych uwag przy dostawie.
Przesłał zdjęcia .telewizor na palecie i karton nie naruszony.
Klient wyjął telewizor i jest uszkodzona matryca w taki sposób w jaki nigdy jeszcze nie widzialem przez 40 lat. Jest brak kawałka matrycy.
Wymyślił sobie , że specjalnie taki mu wysłaliśmy.
To model TCL 85c845 .

Wysyłamy od zawsze nowe i sprawdzone modele, dlatego właśnie aby mieć pewność
że wyjeżdża dobry sprzęt
 

luck76

Well-known member
dlaczego wykasowałeś mój post w którym napisałem ze sam miałem sytuacje z trzaśniętą matrycą która przyjechała prosto z magazynu producenta?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Może nie doczytaleś.
Nie wysylamy właśnie dlatego modeli bez sprawdzenia.Też miałełem takie przypadki i to nie jeden. Dlatego zawsze sprawdzamy modele przed wysyłką.
Nie wyślesz telewizorów nieubezpieczonych, zawsze są ubezpieczone.
Temat uważam za wyczerpany.
 

luck76

Well-known member
Może nie doczytaleś.
Nie wysylamy właśnie dlatego modeli bez sprawdzenia.Też miałełem takie przypadki i to nie jeden. Dlatego zawsze sprawdzamy modele przed wysyłką.
Nie wyślesz telewizorów nieubezpieczonych, zawsze są ubezpieczone.
Temat uważam za wyczerpany.
Szanuję stanowisko, że tak uważasz i liczę, zatem pozwól, że uszanujesz moje pytanie, które zadam, nie dotyczące tego przypadku a problemu szkód transportowych w ogóle. Zatem jeśli możesz opisz proszę czy wystąpiły u Ciebie przypadki takich szkód oraz napisz proszę jak się one skończyly. Czy możesz przesłać informację nt Ogólnych Warunków Ubezpieczenia wysyłki?
 
Do góry