Telewizor TCL C935 4K Ultra HD: Mini LED, QLED, 2000 nitów, Dolby Vision/Atmos 2.1.2, HDR10+, 144 Hz i Goggle TV.

Waldi_82

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czy coś się porobiło z disney + że przestał puszczać dolby Atmos? Wcześniej chodzi ok, próbowałem teraz i po nvidia shield i przez TV i dupa. Sprawdzałem czy to nie przypadkiem mój ampli nie świruje ale jak idzie przez sam tv to też Atmos nie puszcza ( brak logo przy włączaniu filmu).
Znowu disney coś spieprzył w aktualizacji. Wgraj poprzednią wersję i dolby atmos będzie działać.
 

Dece

New member
Hej dwa pytania odnośnie 75c935:
1. jak wygląda obsługa modułów CI - czy standardowy moduł NC + connax na CI+ będzie działał
2. jak wygląda montaż ścienny czy TV wymaga jakiegoś specjalnego wieszaka?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
TCL 75C935 :
Wieszak standardowy,
CI działa.
Dobrze sprawdź przed zakupem, bo były niedociągnięcia.
A tak, działa rewelacyjnie.
 

AlbertoTomba

Active member
Co znaczy "sprawdź przed zakupem"? Albo tv jest sprawny albo nie jest, takie coś to można o każdym sprzęcie napisać. Kupujesz online to masz prawo zwrócić jeśli jest jakikolwiek problem. Abstrahując od tego ze nigdzie tego tv nie ma do pomacania, a nawet jak gdzieś będzie na wystawie, to przecież nikt go wam w sklepie nie rozpakuje i nie podłączy "do sprawdzenia". W domu się okaże cokolwiek. Pomijam że jak nie pojedziecie po niego jakimś busem, to powodzenia w transporcie bo wraz z opakowaniem jest OGROMNY.

Ostatnio częściej odpalam PS5 i trochę mnie irytuje, ze randomowo włącza się HGiG (zauważyliście jakakolwiek poprawę obrazu z tym włączonym?) i/lub Adaptive tone mapping - za każdym razem muszę się przeklikać przez ustawienia dla pewności...

Druga rzecz - AirPlay jest jak dla mnie totalnie bezużyteczny. Mam porządny router Wifi 6, wszystko blisko siebie, super zasięg i mam z 5fps może.
 

luck76

Well-known member
Co znaczy "sprawdź przed zakupem"? Albo tv jest sprawny albo nie jest, takie coś to można o każdym sprzęcie napisać. Kupujesz online to masz prawo zwrócić jeśli jest jakikolwiek problem. Abstrahując od tego ze nigdzie tego tv nie ma do pomacania, a nawet jak gdzieś będzie na wystawie, to przecież nikt go wam w sklepie nie rozpakuje i nie podłączy "do sprawdzenia". W domu się okaże cokolwiek. Pomijam że jak nie pojedziecie po niego jakimś busem, to powodzenia w transporcie bo wraz z opakowaniem jest OGROMNY.

Ostatnio częściej odpalam PS5 i trochę mnie irytuje, ze randomowo włącza się HGiG (zauważyliście jakakolwiek poprawę obrazu z tym włączonym?) i/lub Adaptive tone mapping - za każdym razem muszę się przeklikać przez ustawienia dla pewności...

Druga rzecz - AirPlay jest jak dla mnie totalnie bezużyteczny. Mam porządny router Wifi 6, wszystko blisko siebie, super zasięg i mam z 5fps może.
Niestety z każdą firmą tak jest że możesz trafić na bubel. Takie czasy. Przy czym buble zwykły występować na poziomie hardware a nie software. Tak jak wcześniej pisałem, wszyscy nie dowożą sprzętu zgodnego w 100% ze specyfikacją. Ale żeby inżynierowie firmy dopuszczali instalowanie firmware-u który jest niezgodny z modelem przeznaczenia - tego nie kumam - takie rzeczy tylko u Chińczyka, niezależnie czy medialnie prezentują to ludzie z R&D w PL/EU. To jest typowe chińskie łatanie sznurkami - żeby tylko się trzymało. Ten sprzęt z punktu widzenia komponentów na prawdę pozwala oczekiwać, że nakryje czapką konkurencję. Ale brakuje tam jednego - dobrze zarządzanego R&D.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
R&D - masz rację.
Ale akurat sprawdzenie w tym przypadku - ma duże znaczenie .
Niektórzy już sami się przekonali na własnej skórze.
Wiem dokładnie co mówię.
Up date sobie poradziło teraz bardzo dobrze.
 

luck76

Well-known member
R&D - masz rację.
Ale akurat sprawdzenie w tym przypadku - ma duże znaczenie .
Niektórzy już sami się przekonali na własnej skórze.
Wiem dokładnie co mówię.
Up date sobie poradziło teraz bardzo dobrze.
Co masz w swojej ofercie z Panasonic? Ten nigdy jakościowo nie kulał a obraz był i jest referencją dla innych.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W sprawie Panasonica napisz proszę na PW.
To długa historia.

No i do tematu.
Jak sprawdzasz , lub ktoś dla Ciebie sprawdza przed zakupem - to kosztuje Cię to mniej nerwów.
 

soplus

Active member
Bez reklam
Wysłałem zgłoszenie do serwisu TCL w sprawie jaśniejszego paska n styku obrazu i panoramy (wszyscy to raportują). Zobaczymy, co opowiedzą.
 
Do góry