Kurakaodr
Member
Pojawiło się przebarwienie wzdłuż ekranu
Byłbyś uprzejmy napisać, jaką formę miało to przebarwienie, jakieś plamy, lub linia dolna, górna krawędź ekranu?
Dziękuję, będę się wnikliwie przyglądał swojemu egzemplarzowi...
Pojawiło się przebarwienie wzdłuż ekranu
jak Wam działa Netflix ?
ale temat 835Rozmawiamy o C935.
Jeśli załatwiałeś przez ich serwis to jeszcze tydzień i masz ją jako uznaną czy odpowiedzą czy nie, ale to jest żałosne traktowanie klienta, tym bardziej że buroki tłuką ten szajs u nas. Ja wolę oddawać przez sklep bo czas na odpowiedź to 14 dni. Olałem ten model (a już prawie zakupiłem) ale jak poczytałem na różnych forach opinie "zadowolonych" klientów to sobie darowałem. Mam nadzieję że Hisense w tegorocznych miniledach nie da ciała i nie wrzuci matryc IPS albo jakiegoś klocka z odpadów co nie ogarnia upłynniacza do 120hz.No ja jestem bardzo zadowolony z serwisu TCL. Minęły 3 tygodnie odkąd został zabrany telewizor (55C835) na serwis i dalej nic nie wiadomo. Oczywiście korzystają z usług serwisowych firmy zewnętrznej. Serwis czeka na decyzję TCL, a TCL na decyzję serwisu. Także proponuję dobrze przemyśleć ewentualny zakup sprzętu tej marki.
Jedyne sensowne uplynniacze robi Sony, kiedyś Phil ze swoim Natural Motion rządził ale za dużo efektu teatru tv byłoJeśli załatwiałeś przez ich serwis to jeszcze tydzień i masz ją jako uznaną czy odpowiedzą czy nie, ale to jest żałosne traktowanie klienta, tym bardziej że buroki tłuką ten szajs u nas. Ja wolę oddawać przez sklep bo czas na odpowiedź to 14 dni. Olałem ten model (a już prawie zakupiłem) ale jak poczytałem na różnych forach opinie "zadowolonych" klientów to sobie darowałem. Mam nadzieję że Hisense w tegorocznych miniledach nie da ciała i nie wrzuci matryc IPS albo jakiegoś klocka z odpadów co nie ogarnia upłynniacza do 120hz.
In Romania its the same: if i buy a TV (w/e the factory Sony, Samsung, TCL, etc) from shop, they have they have a contract with a service company. (its the same for to stoves, refrigerators, music, etc. ) ITs the same on any country.Well, I am very happy with the TCL service. It's been 3 weeks since the TV (55C835) was taken for service and nothing is known. Of course, they use the services of an external company. The service is waiting for TCL's decision, and TCL is waiting for the service's decision. I also suggest you think carefully about the possible purchase of this brand of equipment.
For me its better than Sony. What i had X93J vs C835They probably rub all the reviewers hard so that they don't mention it, I even asked a question on facebook on the tcl polska tv group about user opinions and no guess what, every post and comment I made was deleted by the administrators.
To sum up, the TV is good, it works until it works, or if it works at all, it works out of the box