Telewizor TCL C835 4K Ultra HD: Mini LED, QLED, 1000 nitów, Dolby Vision/Atmos, HDR10+, 144 Hz i Google TV.

RedAxe

New member
Jest linia wzdłuż ekranu na wysokości około 1/3 od dołu, która jest podczas oglądania w HDR jaśniejsza. Coś jakby odbłysk od wewnątrz ekranu. I bad pixele w innym miejscu niebieskie z czasem przygasające i znowu rozbłyskujące.
 

grzesik1

New member
Witam, nie długa też.czeka mnie zmiana obecnie mam.plazme g30 42" czytam na temat tlc 835 lub 935 w 75". Nie kupuje marki, chce kupić dobry tv do filmu, kilka razy w roku gry PS. Mało info jest o TLC 935, pytanie.jeszcze o soundbary rozumiem że nie ma problemu z podpięciem np x937u ?
 

RedAxe

New member
No ja jestem bardzo zadowolony z serwisu TCL. Minęły 3 tygodnie odkąd został zabrany telewizor (55C835) na serwis i dalej nic nie wiadomo. Oczywiście korzystają z usług serwisowych firmy zewnętrznej. Serwis czeka na decyzję TCL, a TCL na decyzję serwisu. Także proponuję dobrze przemyśleć ewentualny zakup sprzętu tej marki.
 

Tys

New member
Dzięki że dzielisz się informacjami, sam rozważałem zakup c835 zamiast x90k bo aktualnie ceny są zbliżone, ale ciągle czytam w Internecie że ich serwis i QC to tragedia.
 
No ja jestem bardzo zadowolony z serwisu TCL. Minęły 3 tygodnie odkąd został zabrany telewizor (55C835) na serwis i dalej nic nie wiadomo. Oczywiście korzystają z usług serwisowych firmy zewnętrznej. Serwis czeka na decyzję TCL, a TCL na decyzję serwisu. Także proponuję dobrze przemyśleć ewentualny zakup sprzętu tej marki.
Jeśli załatwiałeś przez ich serwis to jeszcze tydzień i masz ją jako uznaną czy odpowiedzą czy nie, ale to jest żałosne traktowanie klienta, tym bardziej że buroki tłuką ten szajs u nas. Ja wolę oddawać przez sklep bo czas na odpowiedź to 14 dni. Olałem ten model (a już prawie zakupiłem) ale jak poczytałem na różnych forach opinie "zadowolonych" klientów to sobie darowałem. Mam nadzieję że Hisense w tegorocznych miniledach nie da ciała i nie wrzuci matryc IPS albo jakiegoś klocka z odpadów co nie ogarnia upłynniacza do 120hz.
 

luck76

Well-known member
Jeśli załatwiałeś przez ich serwis to jeszcze tydzień i masz ją jako uznaną czy odpowiedzą czy nie, ale to jest żałosne traktowanie klienta, tym bardziej że buroki tłuką ten szajs u nas. Ja wolę oddawać przez sklep bo czas na odpowiedź to 14 dni. Olałem ten model (a już prawie zakupiłem) ale jak poczytałem na różnych forach opinie "zadowolonych" klientów to sobie darowałem. Mam nadzieję że Hisense w tegorocznych miniledach nie da ciała i nie wrzuci matryc IPS albo jakiegoś klocka z odpadów co nie ogarnia upłynniacza do 120hz.
Jedyne sensowne uplynniacze robi Sony, kiedyś Phil ze swoim Natural Motion rządził ale za dużo efektu teatru tv było :)
 
@luck76 Mnie odpowiada upłynniacz w starym Samie serii F, nie lubię za płynnie a szarpanina też mi uwiera. W tym TV używam trybu WYRAŹNY, ok jest troszkę artefaktów ale generalnie jest najlepszy do wszystkiego.
 

ImpalerV

Member
Well, I am very happy with the TCL service. It's been 3 weeks since the TV (55C835) was taken for service and nothing is known. Of course, they use the services of an external company. The service is waiting for TCL's decision, and TCL is waiting for the service's decision. I also suggest you think carefully about the possible purchase of this brand of equipment.
In Romania its the same: if i buy a TV (w/e the factory Sony, Samsung, TCL, etc) from shop, they have they have a contract with a service company. (its the same for to stoves, refrigerators, music, etc. ) ITs the same on any country.
So normal, from where you purchase it they need to service your TV and if there is a problem to resolve or to give other new TV (if the other didnt work anymore and can't be repaired) or give the money back (consdering that you have considering that you are under warranty for 2 years)
For now, i dont have any problems but if i will have i will need to give it back to the shop who delivery what i payed to resolve it.
And thats for any models. factories.
 

RedAxe

New member
Tak w kwestiach informacyjnych, to nadal trwa rozpatrywanie mojego zgłoszenia ze strony ze strony TCL.
Reasumując to od miesiąca nie mam telewizora i dalej nie wiadomo kiedy to się zakończy i w jaki sposób. Od zgłoszenia minęło już blisko 1,5 miesiąca.
Naprawdę jestem zniesmaczony poziomem obsługi serwisowej tej firmy.
 

Tys

New member
Oni chyba ostro smarują wszystkim recenzentom żeby o tym nie wspominali, zadawałem nawet pytanie na facebook na grupie tcl polska telewizory o opinie użytkowników i nie zgadnięcie co, każdy mój post i komentarz był kasowany przez administratorów. :)

Reasumując telewizor dobry, do puki działa albo o ile w ogóle dziala po wyjęciu z pudełka działa ;)
 

ImpalerV

Member
Thats its very bad. You need to speak with tho sell it and (since you have warranty) they are they are obliged to give you clearer information about the service term or the return of the money. If you bought directly from TCL with them, you have to vb. If you bought from another company that sells with them, you have to solve it. I hope I don't end up in this situation, but you can force them by law to solve it or give you your money back. And once again, I repeat: it doesn't matter the company, it's TCL, it's Sony, it's Samsung. Whatever the company/factory. I hope you will resolve it positive.
 

ImpalerV

Member
They probably rub all the reviewers hard so that they don't mention it, I even asked a question on facebook on the tcl polska tv group about user opinions and no guess what, every post and comment I made was deleted by the administrators.:)

To sum up, the TV is good, it works until it works, or if it works at all, it works out of the box;)
For me its better than Sony. What i had X93J vs C835
But dont worry , in Romania its the same shity services on Sony aswell.
But since i pay and i have warranty they need to resolve it not in 12312321 weeks. I need correct time or not refund the sum.
 

RedAxe

New member
Ja raczej nie mam pretensji do recenzentów, bo oni nie korzystają z testowanego sprzętu przez dłuższy czas. Wykonują określone procedury testowe i porównują wyniki. Nie mają czasu na dogłębne poznanie każdego z testowanych sprzętów, gdyż to wymaga czasu. Prywatnie też raczej korzystają z innych sprzętów niż opisywane przez nich. I przede wszystkim w ramach testów nie korzystają z serwisów i dlatego trudno im wyrażać swoje zdanie w tej materii. Ja jestem niezadowolony z tego zakupu (55C835), bo w rzeczywistości ten sprzęt daleko odbiega w działaniu od suchych parametrów, którymi jest opisywany. Oprogramowanie posiada bardzo dużo irytujących błędów i raczej nie zanosi się, że zostaną one rozwiązane. No i przede wszystkim zepsuł się po 2,5 miesiącach użytkowania, powiem szczerze, że nie był nawet jakoś intensywnie użytkowany.
 
Do góry