TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

firefl

Active member
Bez reklam
a może odrobinę własnego szukania? Będę wdzięczny za minimum!
Ciekawe o czym piszą ludzie w wątku pliki aktualizacji.
 

adrian8308

New member
a może odrobinę własnego szukania? Będę wdzięczny za minimum!
Ciekawe o czym piszą ludzie w wątku pliki aktualizacji.

oj, dobra dobra. Nie każdy siedzi na forum i zna każdy temat i dział. Uporałem sie i pobrałem najnowsza wersje v551.
Zainstalowałem z myślą że będzie działało hbo go a tu dupa dalej wywala błąd 5.1 Jakieś rady? Może muszę pobrać odpowiednia wersje apk?

Jedyny plus to VideoPrime działa, uff.
 

firefl

Active member
Bez reklam
To nie chodzi by siedzieć na forum ale co najmniej zapoznać się z kilkoma postami z wątków o telewizorach, netykieta się kłania. Apki też się nie chciało szukać.

Wyczyścić całość danych aplikacji HBO i spróbować ponownie.

Jak nie pomoże to reset all i reset shop z menu serwisowego
Kasują się niestety wszystkie ustawienia.
Niestey stare śmieciowe dane czasem w tych tv zostają i bez pełnego resetu nic nie daje się zrobić.

Oglądam HBO bez problemów od dość długiego czasu.
 
Ostatnia edycja:

firefl

Active member
Bez reklam
Można prosić o wyjaśnienie, to nie jest niechęć szukania z mojej strony. Tylko brak zrozumienia technicznych rzeczy. Czy to jedyny sposób, hard reset?



Dziękuję za wyrozumiałość

To zalecany przez producenta sposób pełnego resetu. Przez menu Android może nie być skuteczne
Taka uroda tego softu...

Tak jeszcze dla pewności: aplikację HBO masz zaktualizowaną?
 
Ostatnia edycja:

Elmo86

New member
Kupilem soundbar i nie widzi go. Mam mozliwosc jedynie podpiecie prsez AUX. Dzwiek dalej plynie z tv , gdzie zmienie w ustawieniach tv zeby szlo na soundbar ? Ewentualnie jak rozwiazac ten problem
 

ptys

New member
witam użytkowników, mam problem z 43p60 polega on na tym że telewizor uruchamia się wyświetla logo tcl, kolorowe kulki przy ładowaniu androida i biały napis android, po czym znika obraz ale dźwięk nadal jest (normalna transmisja z kanałów tv), próbowałem na nowo flashować oprogramowanie ale nie przyniosło to żadnego skutku, da się to jakoś naprawić czy tylko wymiana płyty głównej?
 

firefl

Active member
Bez reklam
Sądząc z opisu - skoro obraz jest w czasie startu to raczej coś z SW.
Przy tym jak napisałeś to napiszę: nie próbuj flashować tylko je wykonaj. Próba nie wystarcza. Obawiam się, że wcale nie zostao zrobione.
Gdyby poszło to nie miałbyś programów i nic byś nie wiedział o dźwięku.

Opisz dokładniej, jak z reakcją na pilota? Przełączanie kanałów, głośność, domek...
 

ptys

New member
Sądząc z opisu - skoro obraz jest w czasie startu to raczej coś z SW.
Przy tym jak napisałeś to napiszę: nie próbuj flashować tylko je wykonaj. Próba nie wystarcza. Obawiam się, że wcale nie zostao zrobione.
Gdyby poszło to nie miałbyś programów i nic byś nie wiedział o dźwięku.

Opisz dokładniej, jak z reakcją na pilota? Przełączanie kanałów, głośność, domek...

upgrade oprogramowania zrobiony bo miałem kilka minut napis o flashowaniu i później restart tv, przed wgraniem oprogramowania pilot reagował na zmianę kanałów i regulacje głośności dźwięku po upgrade tego nie ma bo jest pewnie początkowe menu konfiguracyjne, czy jest możliwość jakiej kombinacji klawiszy fizycznych na tv aby dostać recovery i wyczyścić cache, generalnie matryca świeci i podaje obraz do chwili załadowania android tv poźniej jest tylko dzwięk i nic poza tym
 

firefl

Active member
Bez reklam
Obawiam się, że nie ma tu czegoś co nazywasz "recovery"
Na 4pda link
znajdziesz wskazówki jak wgrać TWRP i tam powinny być opcje czyszczenia.
Trochę język trudny ;)
Powodzenia
 
Status
Zamknięty.
Do góry