TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

romeczek7

New member
No i dziś muszę wrzucić trochę dziegciu do tego miodu. Po obejrzeniu filmu w HDR na Netflix i powrocie do oglądania TV kompletnie rozstrajają się kolory. Wszystko ma barwy brązowo-niebiesko-różowo-brunatne. Trzeba zrestartować telewizor żeby wróciło do normy. Myślałem, że to przypadek, ale niestety sytuacja powtarzała się za każdym razem. Może jest to związane z tym, że mam matrycę LG RGBW a może błąd jest w sofcie. Proszę szanownych testerów ostatniej wersji o pomoc w potwierdzeniu problemu.
W temacie C70 ktoś miał podobną sytuację.
http://www.hdtv.com.pl/forum/1445641-post2069.html
 

Pneumat2

New member
No i dziś muszę wrzucić trochę dziegciu do tego miodu. Po obejrzeniu filmu w HDR na Netflix i powrocie do oglądania TV kompletnie rozstrajają się kolory. Wszystko ma barwy brązowo-niebiesko-różowo-brunatne. Trzeba zrestartować telewizor żeby wróciło do normy. Myślałem, że to przypadek, ale niestety sytuacja powtarzała się za każdym razem. Może jest to związane z tym, że mam matrycę LG RGBW a może błąd jest w sofcie. Proszę szanownych testerów ostatniej wersji o pomoc w potwierdzeniu problemu.
W temacie C70 ktoś miał podobną sytuację.
http://www.hdtv.com.pl/forum/1445641-post2069.html



Potwierdzam, występuje taki problem.
 

romeczek7

New member
No i ch... bombki strzelił. Mi przed chwilą umarł telewizor podczas oglądania Unabombera na Netflix. Najpierw znikł dźwięk a potem kompletny zwis i czarny ekran. Dopiero restart TV pomógł.
 

dillinger

New member
Potwierdzam, występuje taki problem.

No i ch... bombki strzelił. Mi przed chwilą umarł telewizor podczas oglądania Unabombera na Netflix. Najpierw znikł dźwięk a potem kompletny zwis i czarny ekran. Dopiero restart TV pomógł.

spójrz na te kłamstwa:

Przetestowany i działa extra !.

Już jest nowy soft, sprawdzony , działa bardzo dobrze. Można się zgłaszać.
 

dillinger

New member
Żeby nikt nie myślał, że podlizuję się, ale chciałbym PODZIĘKOWAĆ firmie TCL za dodanie wyłącznika czasowego, dodanie opcji wyłączania obrazu oraz poprawę płynności na youtube i netflix. Jest oczywiście jeszcze kilka rzeczy do poprawy, ale jest jakiś promyczek nadziei, że coś zacznie się zmieniać. Krytyka krytyką, ale jednak się ruszyło i to trzeba docenić.

Youtube live nie działa na v346:-D:-D:-D dzięki TCL!!
 

dillinger

New member
Transmisja na żywo Yutoub nie działa. Inne aplikacje nie są zainstalowane.
To samo tutaj. powrócił do wersji 6.0 i wszystko działa poprawnie

Musisz przed każdym streamem na żywo wejść w ustawienia tv - data i godzina - ustaw strefę czasową - np. Amsterdam +1 . Po tej operacji wchodzisz na YouTube i stream działa.
dzięki, ale nawet jeśli to działa, to nie jest rozwiązanie.
 
Ostatnia edycja:

akhil

New member
Dziękuję tcl za naprawienie moich problemów, ale wciąż jeden poważny problem dla mnie nie został naprawiony w v346.

Pierwsze uruchomienie po instalacji Mam duży problem, że kolory wyświetlane w telewizji są trochę w rodzaju czerwonawe, to zrobiłem reset nvm i przywróciłem ustawienia fabryczne następnego rozruchu jest w porządku jak zwykle :)

Problemy rozwiązane dla mnie:
1. Aplikacja YouTube działa płynnie jak w wersji v173 android 6.0 :) nie ma problemu z odtwarzaniem wideo. Bez uderzenia i bez klatek spada.

2. Problem zdalnej naprawy Bluetooth zniknął, minęły trzy dni, a pilot Bluetooth nie poprosił mnie o sparowanie.

3. Kwestia czasu wirowania jest dostępna, ale jest naprawiona w pewnym obejściu. Które wspomniałem w poprzednim poście.

Napotykane przeze mnie problemy:

1. Problem, który chciałbym rozwiązać, to problemy z dekodowaniem dźwięków ac3 / dd + (Dolby digital plus sound) z urządzeń hdmi

Za każdym razem, kiedy używam oglądać TV / media z zewnętrznego urządzenia hdmi jak set-top box / laptop przez kabel hdmi.

Jeśli po raz pierwszy wyprowadzi dźwięk Dolby digital plus, telewizor nie będzie dekodować i wygeneruje statyczne szumy, a dźwięk jest zniekształcony w 99%, a nawet nie będzie w stanie zrozumieć, co mówi, jeśli ponownie otworzę plik odtwarzania, zostanie on rozwiązany dla tej sesji .. Muszę to robić za każdym razem, kiedy przełączam wejścia hdmi i za każdym razem, gdy włączyłem telewizor.

2. Wyszukiwanie głosowe, które znalazłem nie jest dokładne, nie wiem, co jest nie tak :(, jakiś problem z moim fizycznym pilotem?

Nadal chcę wiedzieć kilka pytań na temat trybu PIP, widzę tryb PIP w aplikacji kanałów na żywo Google, ale nie w natywnej aplikacji tcl :(, czy to przypadek dla wszystkich?

Chciałem wiedzieć, czy ten telewizor dostaje asystenta Google,

Słyszałem, że Tcl chce dać pierwsze wideo z tego serialu ?, czy są jakieś plany na to?

Jestem z Indii i nie znam polskiego :), więc wybacz mi błędy w tłumaczeniu. Mam nadzieję, że rozumiesz, co chciałem powiedzieć. Tutaj w Indiach nie przesyłają aktualizacji i pozostaje w v143 :(, nie chcę, aby mój telewizor był przestarzały. Kontaktowałem się z Tcl wielokrotnie o problemie dekodowania dźwięku, Oni nigdy nie reagują dobrze. Jeśli słuchają, to nie naprawdę miałby szansę przyjść na to forum i porozmawiać.
 

loyd11

New member
No i dziś muszę wrzucić trochę dziegciu do tego miodu. Po obejrzeniu filmu w HDR na Netflix i powrocie do oglądania TV kompletnie rozstrajają się kolory. Wszystko ma barwy brązowo-niebiesko-różowo-brunatne. Trzeba zrestartować telewizor żeby wróciło do normy. Myślałem, że to przypadek, ale niestety sytuacja powtarzała się za każdym razem. Może jest to związane z tym, że mam matrycę LG RGBW a może błąd jest w sofcie. Proszę szanownych testerów ostatniej wersji o pomoc w potwierdzeniu problemu.
W temacie C70 ktoś miał podobną sytuację.
http://www.hdtv.com.pl/forum/1445641-post2069.html
Potwierdzam coś się dzieje z obrazem po obejrzeniu filmu HDR z dysku.
 

AdamWGM

New member
Tak częstotliwości TVP2 12263 , cinemax 2 11447

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka


Dziękuje. Robiłem wyszukiwania kilka razy i w końcu ściągnął te kanały, ale "jakość" na tych 2 kanałach jest bardzo słaba - dużo niższa niż na pozostałych.
Nie wiem czy to urok talerza i warunków atmosferycznych (bo inne kanały grają ok) czy NC+ "inaczej" od pozostałych nadaje ten sygnał, albo TV coś nie trawi...
 

akhil

New member
Potwierdzam coś się dzieje z obrazem po obejrzeniu filmu HDR z dysku.

Tak naprawdę to po obejrzeniu filmu hdr: o, co to za bug :(

W każdym razie to głównie nie wpływa na mnie, ponieważ nie mam tutaj zawartości hdr.

TCL powinien dbać o wiele więcej i to naprawić :(

Czas przędzenia sprawia też, że coś mnie irytuje, dlaczego nie mogę tego naprawić.

Nawet na ekranie startowym urządzenie z telefonem nie działa
 
Status
Zamknięty.
Do góry