Wykałaczka.... A ostatnio juz dzwoniłem do upc i gość tez zresetował ustawienia u nich.....A jak resetujesz?
Wykałaczka.... A ostatnio juz dzwoniłem do upc i gość tez zresetował ustawienia u nich.....A jak resetujesz?
Napisał syma753dfx Zobacz post
Nie pracuję "AMAZON PRIME VIDEO", ktoś mówi, że aktualizacja menu serwisowego może działać, ale aby to zrobić, musisz zadzwonić do pomocy: Wiesz, że możesz zaktualizować oprogramowanie serwisowe z domu? Uwaga Nie mówię o Androidzie FW, ale o oprogramowaniu serwisowym. (tłumaczenie google)
PS: Nie wiem, czy tłumaczenie jest zrozumiałe, chciałem nazwać pomoc produktu w domu.
PPS: Aktualizacja odbywa się za pomocą pliku na kluczu USB.
Próbuję przerobić to pytanie. Mówi mi się, że plik musi zostać zainstalowany, aby nadać regionowi telewizor.
Ale nikt tak naprawdę nie wie, jak?
Witam, może jest szansa na dodanie do aktualizacji softu:
- paska postępu programu (tego przy kanałach podczas przełączania);
- radiobudzika - jakże potrzebnego, przynajmniej dla mnie. Automatyczne włączanie telewizora na wybranym kanale, np. radio satelitarne.
a o co chodzi? Tłumacz się nie sprawił.
Translation not clear
May I use English?
Why are you asking - just do it!
Napisz na PW dostaniesz kontakt.
Dzień dobry wszystkim!
W tym świątecznym okresie telewizor stał się dla mnie trochę ważniejszy niż zwykle i to skłoniło mnie, by wreszcie się zarejestrować i zapytać - czy ktoś tu miał na fabrycznym oprogramowaniu po automatycznej aktualizacji problemy z Netflixem i odtwarzaniem 4k na youtube - obraz się przycina co kilka/kilkanaście sekund. Nękałem dostawcę netu, ale jak testuję łącze przez TV, wychodzi solidne 90Mb/s, więc to chybe nie jest źródło problemu. Jeśli zaś to problem z oprogramowaniem - to czy zostaje on rozwiązany przez aktualizacje, o których wspomina się na forum?
Może to być jednak wina mojego dostawcy internetu, ale chciałbym się upewnić, że to nie TV (TCL U49C7026).
czy ktoś tu miał na fabrycznym oprogramowaniu po automatycznej aktualizacji problemy z Netflixem i odtwarzaniem 4k na youtube - obraz się przycina co kilka/kilkanaście sekund. Nękałem dostawcę netu, ale jak testuję łącze przez TV, wychodzi solidne 90Mb/s, więc to chybe nie jest źródło problemu. Jeśli zaś to problem z oprogramowaniem - to czy zostaje on rozwiązany przez aktualizacje, o których wspomina się na forum?
Dzień dobry wszystkim!
W tym świątecznym okresie telewizor stał się dla mnie trochę ważniejszy niż zwykle i to skłoniło mnie, by wreszcie się zarejestrować i zapytać - czy ktoś tu miał na fabrycznym oprogramowaniu po automatycznej aktualizacji problemy z Netflixem i odtwarzaniem 4k na youtube - obraz się przycina co kilka/kilkanaście sekund. Nękałem dostawcę netu, ale jak testuję łącze przez TV, wychodzi solidne 90Mb/s, więc to chybe nie jest źródło problemu. Jeśli zaś to problem z oprogramowaniem - to czy zostaje on rozwiązany przez aktualizacje, o których wspomina się na forum?
Może to być jednak wina mojego dostawcy internetu, ale chciałbym się upewnić, że to nie TV (TCL U49C7026).
Witaj w klubie TCL a mianowicie z problemami z softem !!!! Było trzeba inną markę kupić i nie miałbyś problemu a tak co raz będziesz się borykał z tym tv jak inne osoby . Będziesz go przeklinał ....
Serio? U mnie ten soft jest najgorszy że wszystkich które do tej pory miałem.Zainstaluj V 500 i po problemach
Ja nie narzekam. Owszem ,trzeba trochę nad softem popracować i na V500 telewizor jak dla mnie pracuje bezbłędnie ( oprócz szybkiego uruchamiania), ale to mi nie przeszkadza
Dzień dobry wszystkim!
W tym świątecznym okresie telewizor stał się dla mnie trochę ważniejszy niż zwykle i to skłoniło mnie, by wreszcie się zarejestrować i zapytać - czy ktoś tu miał na fabrycznym oprogramowaniu po automatycznej aktualizacji problemy z Netflixem i odtwarzaniem 4k na youtube - obraz się przycina co kilka/kilkanaście sekund. Nękałem dostawcę netu, ale jak testuję łącze przez TV, wychodzi solidne 90Mb/s, więc to chybe nie jest źródło problemu. Jeśli zaś to problem z oprogramowaniem - to czy zostaje on rozwiązany przez aktualizacje, o których wspomina się na forum?
Może to być jednak wina mojego dostawcy internetu, ale chciałbym się upewnić, że to nie TV (TCL U49C7026).
Z tym że da się tak zrobić tylko na 7. Na 6 i 8 takiego managera nie ma, chyba że jakoś inaczej się go uruchamiaW swoim zauważyłem jeden problem, jak włączę youtube wyjdę pilotem i wejdę w netflix to tnie obraz co chwilę, dopiero ostatnio odnalazłem funkcję włączenia menadżera zadań, wystarczy wcisnąć dłużej domek (ok 2-3 sek) i w menedżerze wyłączyć youtube lub netflix i inne procesy w tle. Po tym wszystko działa perfekcyjnie. Wiem, że porada laicka ale sam wcześniej szukałem w sklep play menedżera do zainstalowania bo nie wiedziałem że takowy już w telewizorze jest.