TCL Seria C70

Silverek

New member
@rafejo
Doskonale wiemy o tym, że V519 na chwilę obecną jest dostępna tylko z pendrive'a. Bardziej chodziło nam o to, że aktualizacje sieciowe nie różnią się zawartością w porównaniu do aktualizacji ręcznych.
 

wwwKaczmarek

New member
Ostatnio mój C7006 wyrzucił komunikat o dostępnej aktualizacji. Po zmianie softu zauważyłem brak menedżera aplikacji, który był dostępny we wcześniejszym sofcie po dłuższym wciśnięciu przycisku home. Czy ktoś z Was wie czy ta funkcja jest dostępna w nowym sofcie, jeżeli tak to gdzie? Lub jest może jakaś aplikacja która pozwoliłaby na wyłączanie procesów w tle?
Serdecznie dziękuję za wskazówki.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Ostatnio mój C7006 wyrzucił komunikat o dostępnej aktualizacji. Po zmianie softu zauważyłem brak menedżera aplikacji, który był dostępny we wcześniejszym sofcie po dłuższym wciśnięciu przycisku home. Czy ktoś z Was wie czy ta funkcja jest dostępna w nowym sofcie, jeżeli tak to gdzie? Lub jest może jakaś aplikacja która pozwoliłaby na wyłączanie procesów w tle?
Serdecznie dziękuję za wskazówki.

nie ma.......
 

Crocodil

New member
Mogę potwierdzić, że u mnie po wgraniu aktualizacji z pendrive'a, problem z szybkim uruchamianiem zniknął. Wgrałem Update.pkg w wersji v519 ale menu serwisowe nadal pokazuje wersję z końcówką "511".

Wygląda na to że jednak proces aktualizacji przebiega inaczej podczas wgrywania z sieci i wgrywania z pendrive'a.

@Silverek: Dziękuję, będę czekał na wieści :)

Co do oprogramowania, to sądzę że faktycznie jest identyczne bez względu na sposób dostarczenia (przez sieć, z pendrive). Natomiast samo jego wgrywanie chyba jednak przebiega inaczej - przy aktualizacji sieciowej część rzeczy dzieje się jeszcze na normalnie działającym telewizorze. Możliwe że tutaj pojawia się jakiś zgrzyt prowadzący do problemów z szybkim uruchamianiem.
 

pebro

New member
Mogę potwierdzić, że u mnie po wgraniu aktualizacji z pendrive'a, problem z szybkim uruchamianiem zniknął. Wgrałem Update.pkg w wersji v519 ale menu serwisowe nadal pokazuje wersję z końcówką "511".

Wygląda na to że jednak proces aktualizacji przebiega inaczej podczas wgrywania z sieci i wgrywania z pendrive'a.
Mam ten sam problem z wyłączaniem. Czy najnowsze oprogramowanie pobrać ze strony TCL? tam jest tylko v373 (V8-MT58T04-LF1V373.zip). W telewizorze mam V8-T658T01-LF1V511.
Proszę o pomoc, reset do ustawień fabrycznych nic nie daje :-(
 
Ostatnia edycja:

Crocodil

New member
@pebro: Zerknij kilka postów wcześniej, tam podałem linka gdzie można ściągnąć nowsze wersje oprogramowania oraz przeczytać instrukcję ich wgrania.
 

Crocodil

New member
Dzisiaj rano wgrała mi się przez sieć kolejna aktualizacja - do wersji v526 :O

Nie słyszałem o takiej wersji, być może to szybka poprawka błędów w poprzedniej aktualizacji OTA...
 

Silverek

New member
@Laparia
Jak masz włączone automatyczne pobieranie aktualizacji to nie. Jeśli odznaczałeś tą opcję to musisz ręcznie wyszukać aktualizacje.
 

Crocodil

New member
@syma753dfx: Sure, I'll take a picture this evening when I'm back from work :)

Here's a picture from service menu with the version number (v526). The "quick start" feature is working (szybki start działa poprawnie).
 

Attachments

  • IMG_20190327_195950.jpg
    IMG_20190327_195950.jpg
    36,1 KB · Wyś: 87

pebro

New member
@pebro: Zerknij kilka postów wcześniej, tam podałem linka gdzie można ściągnąć nowsze wersje oprogramowania oraz przeczytać instrukcję ich wgrania.
Dziękuję, działa. Choć niestety musiałem instalować wszystko od początku, nie była to aktualizacja a wgranie systemu od początku.

Przydało by się podać obok jak instalować informację, że trwa to jakieś piętnaście minut.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Dziękuję, działa. Choć niestety musiałem instalować wszystko od początku, nie była to aktualizacja a wgranie systemu od początku.

Przydało by się podać obok jak instalować informację, że trwa to jakieś piętnaście minut.

Dostałeś rozwiązanie i narzekasz?
To była aktualizacja, niestety wymuszająca ponowne ustawienia.
Spodziewałeś się innego działania?

Takie informacje są podane wielokrotnie na tym forum.
Zamiast poszukać pytasz a potem jeszcze marudzisz.
Takie postępowanie narusza regulamin forum i netykietę.
 
Do góry