TCL Mini-LED 65C825 - test, recenzja - czyli nadchodzi pogromca Oled TV ? Co jest prawdą a co mitem !

Rowitt777

Member
Specjalnie sprawdziłem u mnie EPG ,wszystko OK , polskie znaki w 100%. Mi asystent google też działa. Więc też zaktualizuje . Dzieki za Info. Chyba gorzej na tym V432 nie będzie.Bo faktycznie nie jest to obecnie tytan szybkości, szczególnie w przełączaniu kanałów. Używam tunera do kablówki z telewizora.
 

Rowitt777

Member
Ja zaktualizowałem i ten przycisk u mnie ma funkcje , Jest kilka kafelków i klikając w nie wchodzi sie do ustawien. Co prawda napisy w tych kafelkach nie są po polsku ale opis pod nimi przesuwa się w naszym języku.I to jest bardzo fajne.I jakby kolory były bardziej soczyste. Ale to moze tylko moje subiektywne odczucie.Co do szybkości to troche szybciej , ale jeszcze mógłby szybciej te kanały przełączać.Ale generalnie idzie ku lepszemu.
 

Dilo81

Member
Jak to w końcu jest z gwarancją, traci się ją po aktualizacji przez USB, czy nie? Poza tym, jeśli TCL nie daje obiecanego Google TV w standardowej formie aktualizacji, to nie jest to podstawa do reklamacji lub zwrotu z tytułu niezgodności towaru z umową?
 

starkdam

New member
Jak to w końcu jest z gwarancją, traci się ją po aktualizacji przez USB, czy nie? Poza tym, jeśli TCL nie daje obiecanego Google TV w standardowej formie aktualizacji, to nie jest to podstawa do reklamacji lub zwrotu z tytułu niezgodności towaru z umową?

Ciekawe jak im to udowodnić. Jak nawet opisy tv w np takim Media expert zdazyly się zmienic.
 

Siberia Slim

New member
Witam

czy dla niebieskich jest jakaś promka u was na ten model tylko 55"? Chętnie wspomógłbym forum i przy okazji kupił ten model (+ dorzucił coś na kalibrację), niedawno na Media Expert był za 3600 ale się niestety spóźniłem.
 

starkdam

New member
Co to znaczy że producent będzie chciał sprawdzić zapis rejestrów telewizora tzw logi? Bo dalej z nimi walczę i przy drugiej rękojmi. Serwis zaczął się interesować problemem. Kiedy sam zgłosiłem tv na serwis. Nie sprawdzili go nawet i odesłali jako sprawny
 

starkdam

New member
Jak rękojmia po raz drugi, to mogłeś żądać zwrotu pieniędzy

Tak też zrobiłem. Za pierwszym razem nie wysłali nawet serwisu. Bo kiedy sam go zgłosiłem, nie przez sklep. Przyjechał niby naprawiony i w ekspertyzie napisali że brak wad. A teraz chcą mi wysłać serwis. Nie wiem czy mogę im napisać że nie chce już wysyłać tv tylko zwrot kasy
 

jedker1988

New member
Pytanie z innej beczki...czy w tym domyślnym playerze, da się ustawić napisy tak, żeby nie wyświetlały się na czarnym tle?Chodzi mi o materiały z zewnętrznego źródła, albo jak by ktoś powiedział jak włączyć w kodi obsługę polskich znakow...
 
Ostatnia edycja:
Do góry