Niespodzianka !!! Jednak nie jest źle jak mówią z serwisem TCL
,,Szanowna Pani /Szanowny Panie,
Zostaliśmy przypisani do twojego telewizora. Mimo szczerych chęci nie udało nam się tego naprawić.
Będziemy kontynuować kredytowanie Państwa sprzedawcy, aby mógł wydać Państwu rozwiązanie.
Niniejszy dokument służy jako kupon, który należy przedstawić sprzedawcy
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wybór produktu TCL.
Jeszcze raz dziękujemy,
Serwis Posprzedażny,,
Teraz co zrobić brać ponownie TCL C828 czy dołożyć kilka stówek i brać większy SONY 75 X93/94J ?
Sony 65 nie biorę pod uwagę bo mają jakieś problemy z modułami CAM CI+, a mam kartę od UPC
Obawiam się, że będą większe odbicia na TV, chyba te narożniki jakoś przeżyję