TCL 65EP680 55EP680 50EP680 - najnowszy firmware - tylko firmware!

pardokan73

New member
Żebym nie został źle zrozumiany.Dla mnie telewizor odpowiada pomimo ewentualnych mankamentów, o których się dowiedziałem np. z forum. Musiałem się doczytać co to ten "Red ghosting" więc nawet jeżeli jest to, ja go nie widzę. Zastanawiałem się przed kupnem nad LG lub Philips, ostatecznie wybrałem TCL ze względu na jego wszystkie walory i nie walory :)
 

PaputK

Member
Żebym nie został źle zrozumiany.Dla mnie telewizor odpowiada pomimo ewentualnych mankamentów, o których się dowiedziałem np. z forum. Musiałem się doczytać co to ten "Red ghosting" więc nawet jeżeli jest to, ja go nie widzę. Zastanawiałem się przed kupnem nad LG lub Philips, ostatecznie wybrałem TCL ze względu na jego wszystkie walory i nie walory :)

Mi także tv odpowiada(55c815) też kiki kalibrowal i jest obraz dobry, ale trochę brak upłynnia za, kijowy soft chyba mam bo ani HDR ani dolby vision a nawet atmos nie działają. Dźwięk mam jakiś dziwny pomimo soundbara tylko na dynamicznym przyzwoicie jest, chociaż zbyt duża korekta ze strony systemu jest. Dlatego szukam odpowiedniego FW by chociaż trochę pozbyć się mankamentów.
 

PaputK

Member
Dodatkowo zapaliła się dioda na tv, nigdy wcześniej jej nie było
 

Attachments

  • IMG_20210321_135029.jpg
    IMG_20210321_135029.jpg
    12,3 KB · Wyś: 57

p3dr0s

Member
Bez bicia przyznam, że nie pamiętam na którym sofcie obecnie siedzi mój 55EC780, natomiast ostatnio na Netflixie włączyłem animowaną bajkę (Baranek Shaun dla uściślenia) i zdziwiłem się, bo o ile przy filmach obraz wyświetlany jest płynnie, o tyle przy tej bajce obraz zaczął się przycinać, klatkować. Później sprawdziłem na innych video i jest podobnie, tzn. animacje lub rysunkowe produkcje. Przy filmach nie ma tego problemu. Ktoś się spotkał z tym? Kwestia którejś wersji softu TV, czy gdzieś w ustawieniach coś mam kliknięte nie tak?
Oczywiście inne apki działają bez zarzutu (YT, HBO GO), jednie problem pojawia się na Netflixie (tu aktualizacja aplikacji na bieżąco).
Any idea?
 
Ostatnia edycja:

epifan

Member
Włącz w YouTube statystyki dla nerdów i zobacz czy nie gubi klatek ze względu na łącze. Ja podpiąłem się kablem sieciowym w miejsce wifi i jest lepiej. Chociaż na wifi też mega szarpania nie było
 

p3dr0s

Member
To dzieje się TYLKO na Netflixie, tv do sieci zapięty jest po kablu, klatkowanie jest tylko na animowanych materiałach wideo [emoji53]
 

tranzystor82

New member
Bez bicia przyznam, że nie pamiętam na którym sofcie obecnie siedzi mój 55EC780, natomiast ostatnio na Netflixie włączyłem animowaną bajkę (Baranek Shaun dla uściślenia) i zdziwiłem się, bo o ile przy filmach obraz wyświetlany jest płynnie, o tyle przy tej bajce obraz zaczął się przycinać, klatkować. Później sprawdziłem na innych video i jest podobnie, tzn. animacje lub rysunkowe produkcje. Przy filmach nie ma tego problemu. Ktoś się spotkał z tym? Kwestia którejś wersji softu TV, czy gdzieś w ustawieniach coś mam kliknięte nie tak?
Oczywiście inne apki działają bez zarzutu (YT, HBO GO), jednie problem pojawia się na Netflixie (tu aktualizacja aplikacji na bieżąco).
Any idea?


Wgraj sobie soft v363 on działa najbardziej stabilnie i najpłynniej bo ma ustawione sztywno zegary CPU

Także polecam bo mi problemy z płynnością względem innych softów zniknęły

Jeśli nie chcesz stracić ustawień zrób to w formie lokalnego upgrade-u wówczas tylko soft układowy ci się zmieni ustawienia - dane aplikacji pozostaną niezmienione


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

pardokan73

New member
Co do wersji 999, you tube, costa rica 4 K bez uwag, player i netflix na HD i HDR też (wybrane filmy) tak po 5 min. Nie wiem, co więcej, testować, zmian w menu na szybko nie zauważyłem. Ogólnie działa 50C715 funkcjonuje OK.
Jak pisałem wcześniej, ogólnie TV ok.
Z miłą chęcią potestuję jako normalny użytkownik, jakieś propozycje ??
 
Do góry