Soundbar JBL SB350

Krokiew

Member
Wesołych.... Ja też wymieniłem na SB400 i czekam na dostawę. Do 42 cali TV, SB 400 są i tak za duże. A dźwięk mi się podobal na SB 350. A tak wogole to więcej za głośniki dałem niż za TV. Hahaha...... I mokrego poniedziałku.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
 

Krokiew

Member
Dotarł SB 400 i w końcu jestem zadowolony. Bez żadnych pukniec, gra jak powinien. Podczas oglądania filmu latają po pokoju przedmioty z filmu.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
 

lukwil

New member
Witam,

Panowie ja posiadam JBL SB350 jakieś 1,5 roku i sub nie puka. Także może miałem szczęście no ale....
Właśnie jest ale, mój SB350 od miesiąca nie paruje się po bluetooth z moim telefonem komórkowym Sony Z3.
Sprawdziłem z innymi telefonami:
- Galaxy S4
- Nokia 735
- iPhone 4s
- iPad Air
i kurcze z żadnym się nie paruje.
Jak dla mnie dramat, bo nie można puszczać muzy bezpośrednio z komórki.

Mieliście/macie takie problemy??
 

Krokiew

Member
Ją miałem z SB 350 taki problem że parowal telefon ale w trakcie muzyki tak jak by się rozłącza i łączył subwoofer i przy tym wydobywał się charakterystyczny głośny pierd suba i nie miało znaczenia czy sub stoi blisko czy daleko. Pozbylem się 350 i zamieniłem na 400 bo dość miałem problemu z 350. Zgłoś ten problem do serwisu że masz problem z komunikacją bluetooth bo gwarancję jest na dwa lata jak sie nie mylę.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Witam,

Panowie ja posiadam JBL SB350 jakieś 1,5 roku i sub nie puka. Także może miałem szczęście no ale....
Właśnie jest ale, mój SB350 od miesiąca nie paruje się po bluetooth z moim telefonem komórkowym Sony Z3.
Sprawdziłem z innymi telefonami:
- Galaxy S4
- Nokia 735
- iPhone 4s
- iPad Air
i kurcze z żadnym się nie paruje.
Jak dla mnie dramat, bo nie można puszczać muzy bezpośrednio z komórki.

Mieliście/macie takie problemy??
Przez to się nie naprawi wyślij do serwisu.
AVS Michał Matuszkiewicz
Ul. Bohaterów Monte Cassino 1
40-231 Katowice
tel.: 032 / 255-21-48
tel.: 032 / 352-79-20
e-mail: serwis@audio-video.slask.pl
Nr Klienta UPS: 0989YF
RODZAJ PRZESYŁKI: UPS STANDARD
 

Krokiew

Member
Hmm.. A tak swoją drogą jestem ciekaw czy firma JBL coś kąkretnego poczyniła w związku z problematycznym funkcjonowaniem SB 350 w śród użytkowników sprzętu. Czy wypowiedzą się na temat problemów zgłaszanych przez użytkowników, czy raczej bardziej czekają aż się sprawą rozejdzie po kościach i umrze śmiercią naturalną po przez zapomnienie.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
 

Baltazar Gąbka

New member
Bez reklam
Hmm.. A tak swoją drogą jestem ciekaw czy firma JBL coś kąkretnego poczyniła w związku z problematycznym funkcjonowaniem SB 350 w śród użytkowników sprzętu. Czy wypowiedzą się na temat problemów zgłaszanych przez użytkowników, czy raczej bardziej czekają aż się sprawą rozejdzie po kościach i umrze śmiercią naturalną po przez zapomnienie.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Dzisiaj z ciekawości zadzwoniłem i sprzedaż tego modelu wstrzymana :)
 

szakalq

New member
Witam,

Też mam tego suba i też mam te pukanie, ostatnio jakby się nasiliło albo ja się bardziej "uczuliłem" i wkurza mnie.

Sprzęt kupiony 2015-11-28 w mediamarkt, teraz jak chce go oddać to najpierw do serwisu czy od razu do MM, doradźcie coś :)
 

Krokiew

Member
Możesz zadzwonić do serwisu JBL i dopytac się, bo z tego co wiem to wstrzymali sprzedaż tego modelu.

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
 

extremedmg

New member
Ze strony jbl.com

1) Reset (gość miał problem z parowaniem, konsultant odpowiedział mu jak zrestartować urządzenie)

Please try resetting the unit by doing the following. This will reset it to the way it was when it came out of the box, and will hopefully fix the problem you are having.

1. Switch the SB 350 ON.
2. Press and hold the Surround and Volume (–) buttons simultaneously for about 3-4 seconds, then let go. The Source selection Button flashes amber, followed by the power button and source buttons flashing several times.
3. The soundbar is now reset.

2) Pykanie w subwooferze (gość opisuje, że miał ten problem i pomogło przeniesienie routera/modemu w inne miejsce, z daleka od suba).

In the right environment, this does pretty well.
We have been using the SB350 for a few months now. Our home has a Cable Modem and router setup that used to reside next to the living room TV. With the soundbar/subwoofer used with the living room tv we were having terrible Interference that would make the subwoofer disconnected every 5-10 minutes or so as well as cause some annoying digital sounds coming through the system. We moved the soundbar/subwoofer to a different room and actually still had the same problems. We ended up moving our router/modem pieces to a more central location in our home and so far all the negative side effects have cleared up. A word of caution to those who wish to use " any " wireless soundbar/subwoofer as a solution to audio, there is a good chance you will be plagued by digital interference and end up blaming the newly added audio equipment. We are all internet connected these days and just make sure your environment is okay for for this type of use. As for the audio performance of this set, It does not match a full surround setup, It's not meant to. It does however fill a decently sized room with good sound. Stereo separation is pretty good considering the bars size. The subwoofer, at 6.5" is not too shabby, don't expect to rattle walls. As a straightforward audio piece to improve overall sound, It's great. I've become a JBL Fan over the past few years, owned a few different products. Will be upgrading to JBL Home theater speakers soon.

Dajcie znać czy coś to dało.
 
Do góry