Soundbar Bose 700

szybal

Banned
Nie mi też nikt nie chciał pomóc .
Jak już kupisz towar premium który bije resztę na głowę masz samych wrogów. Poczytaj poszukaj ja nie mam pewności czy to działa bo mój sprzęt jest w serwisie. Byłem dzisiaj w MM model testowy basu ma na tyle ze ręka podskakuje.
 

kcz3

New member
Nie mi też nikt nie chciał pomóc .
Jak już kupisz towar premium który bije resztę na głowę masz samych wrogów. Poczytaj poszukaj ja nie mam pewności czy to działa bo mój sprzęt jest w serwisie. Byłem dzisiaj w MM model testowy basu ma na tyle ze ręka podskakuje.

A bon. Kupiłem premium Ty tez kupiłeś dlaczego mały być wrogami . Myślałem ze forum od tego jest zeby sobie pomagać .... no nic dam sobie radę . Ale na pewno się podzielę jak rozwiąże problem
 

darekgra

Member
Z tego co gdzieś wyczytałem czasami pomaga lecz nie na długo (problem losowego ścinania niskich zakresów) reset zestawu do ustawień fabrycznych a często powraca po kalibracji.
Niestety nie posiadam tego SB i nie mogę tego przetestować.
Szybal nie zamykaj się liczę na ciebie bo ja chociaż nie posiadam tego zestawu a poświęciłem już chyba łącznie z 2 dni na szukanie info jak kolega tvmania kupował tego SB.
 

szybal

Banned
Chodzi o to ze nie ma pewności czy to pomoże nie mogę przetestować na sobie bo czekam na powrót mojego .
Ok to jeden spośród który ma dla mnie sens i może pomóc. Pisałem do gościa z forum z Australii który też sobie poradził czekam co on napiszę.
: Base module 700 very weak bass

Hold the phone guys! Long post but it’s the final solution! Okay so I’ve been reading all of your replies and responses for days now. What led me here is the exact same issue each of you describe, bass module is basically a paper weight.





I have the answer, and yes it will work for everyone. So here’s the issue, it’s the Adaptiq program, software whatever. I read this response on one of these threads, it’s sucks to have great equipment hindered by software. That’s what this is, but now let’s fix this sh!t right? I’m telling once you do this you’re gonna love me bc this thing rocks the entire building.





First, delete the sound bar from your account. Now take your remote and hold power and skip forward button for 5 seconds. Make sure your bass is plugged in when you do this. Your sound bar will beep then restart and everything is back to default.





Now follow me here, add your sound bar back to your account and go through the entire procedure again, keeping your bass plugged in. Now when you get to the Adaptiq section take your headset and place it 12” from your sound bar open end towards the bar but it must be at the same height as the sound bar. I placed my soundbar on a TV dinner stand then my headset on another TV Dinner stand 12” in front of the soundbar. Each time it tells you to move to the next spot simply move the headset a couple of inches in each direction ensuring it still stays the same height as your soundbar. Once it’s complete you’ll hear the bass module hit. Test it out and Bam! Bass city. I’m at -40 and my **bleep** floors are still shaking just from commercials. Btw I have the 82” Samsung Q9 and this is amazing. Instead of taking my bass module back I actually went and purchased the surround sound speakers bc I was so in love.





Here’s the thing, when I plugged in my surround sound speakers and went back through the entire process again my bass didn’t work. A little frustrated I simply repeated the exact same steps above and it worked every time. I went back through this at least 9 times since yesterday and every time my bass module comes to thunderous life. I really hope you guys see this message before you return it. I’m so happy I didn’t panic and return it. I saw a guy on here around Christmas time with the exact same setup as me and he just couldn’t figure it out, I was so heart broken to read his frustration bc I too felt it. But alas let me be the one to tell you this ish really does **bleep** work, don’t give up. I’m going to keep coming back here to answer your questions since I feel like I solved the problem.





A simple software update could fix this
 

szybal

Banned
A bon. Kupiłem premium Ty tez kupiłeś dlaczego mały być wrogami . Myślałem ze forum od tego jest zeby sobie pomagać .... no nic dam sobie radę . Ale na pewno się podzielę jak rozwiąże problem
Daj znać czy to co napisał pomogło
wielu gości z forum zastosowało jego
wskazówki i pisali podziękowania może to właśnie złoty środek .
 

szybal

Banned
Przed zakupem szukałem informacji nie widziałem żadnych wzmianek o tym problemie dlatego Ostrzegam innych. Z tego co wiem to że od października bose walczy z tym problemem ale nie mogła sobie poradzić co będzie dalej nie wiem sam jestem ciekawy.
 

szybal

Banned
Nie wiem info od człowieka MM który przyjmował reklamacje może w Polsce nie ma serwisu.
Tak czy siak obojętnie gdzie oby sobie poradzili nie jest mi na rękę szukanie innego producenta Bose bardzo mi pasowało ( jak działało )
Dziwne jest też że po zakupie zrobiłem aktualizację jak problem był by naprawiony to najnowszy Soft powinien działać prawidłowo.
 

darekgra

Member
Tak sie zastanawiam czy ten gościu z Australii sam na to wpadł metoda prób i błędów :) czy miał info serwisu
Na pewno sam wpadł przypadkiem.
Świadczy to tylko o tym co pisałem że jest skopane oprogramowanie... Bose powinno się wstydzić że tak długo sobie z tym nie poradzili.
Sposób kalibracji może naprawić brak basu z suba ale na pewno jest on niezgodny i błędny z głównymi założeniami kalibracji systemu poprzez adaptiq.
Prześlijcie ten sposób do Bose może to im w czymś pomoże aby szybciej naprawili swój błąd.

Nie po Co i do czego więcej?

Nie jeden już tak myślał a potem rozczarowanie bo tv ma problem z przesłaniem dźwięku lub zbyt mało zgodnych/pełnych portów HDMI w tv.
 
Ostatnia edycja:
Do góry