Dzień dobry Panowie,
Niedawno zakupiłem od znajomego znajomych cały zestaw Bose soundbar 700 (zmieniał na 900), natomiast o ile sam soundbar gra bardzo dobrze to reszta niestety cicho. Czytałem już oczywiście na tym forum posty związane z koniecznością dokonania aktualizacji, aby bas grał jak należy, a nie jedynie delikatnie dudnił. Mam jednak problem i nie mogę zarejestrować produktu w aplikacji Bose Music. Wyskakuje mi komunikat „Aktywowanie urządzenia nie powiodło się”, po próbie dodania do mojego konta soundbaru 700. Czy ktoś miał podobny problem lub może być uprzejmy podać rozwiązanie? Bez tego zarówno bas i boczne głośniki są bezużyteczne, bo praktycznie nie grają, a nie mogę ich skalibrować, bo nie mam dostępu przez aplikację. Czy problem może tkwić w tym, że te urządzenia zostały dodane do innego konta i z niego „niewyrejestrowane”? Czy istnieje jakiś sposób, aby ew. je wyrejestrować i dodać do swojego konta, jeśli ten znajomy nie podejmie żadnych kroków w tym kierunku? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź. Oczywiście gwarancja producenta jako taka już nie obowiązuje. Mam jedynie oryginalne kartony, wszystkie dodatki, piloty itp.