Dzień dobry,
po 3 miesiącach użytkowania TV OLED Sony 65AG9 chciałbym podzielić się swoimi uwagami na jego temat.
1. Zakup. Kupiłem ten TV w Sony Centre w Katowicach (Galeria Libero). Obsługa na normalnym poziomie, co było o tyle łatwe że podczas dwóch wizyt byłem każdorazowo jedynym klientem, w dodatku zdecydowanym na konkretny model (zastanawiałem się tylko nad rozmiarem). Na miejscu nie miałem możliwości sprawdzenia czy ten TV współpracuje z moim modułem CAM, bo w Sony Centre nie ma sygnału sat. Maja tylko materiał demo, który leci w kółko na ekranach. Zapłaciłem cenę katalogową, do tego wykupiłem przedłużoną o 3 lata gwarancję. Nie targowałem się.
2. Użytkowanie. Jakość obrazu oceniam bardzo dobrze. Mogę potwierdzić to, co jest napisane w wielu testach. Nie chcę wchodzić w szczegóły, ale obraz jest znacznie lepszy niż na dwóch innych TV w moim domu (Panasonic VT60 i Loewe Individual). Nie miałem okazji porównać side-by-side z innym OLED ale obraz w TV LGC9 (u znajomych) jest bardzo zbliżony. Jakość dźwięku niezła jak na TV z płaskim ekranem, w zakresie tonów wysokich i średnich niemal tak dobra jak w Loewe, gdzie jest oryginalny, dopasowany do telewizora głośnik stereo (wyglądający jak soundbar). Brakuje oczywiście basu. Do dobrego nagłośnienia (do którego podłączona jest plazma Panasonic) oczywiście nie ma porównania. Opinie z testów, mówiące o "bardzo dobrym dźwięku" 65AG9 uważam za mocno przesadzone.
3. Serwis. Odebrałem TV z wadliwym fabrycznym oprogramowaniem (!!!). Wgrana była wersja firmware 6.4758. Skontaktowałem się z serwisem (mieszczącym się w Radomiu), po dwóch tygodniach wymieniono mi płytę główną (!!!) i wgrano nowe oprogramowanie (6.3626). Po kolejnych kilku tygodniach i po kolejnym (drugim) zgłoszeniu serwisowym wgrano mi następne, nowsze oprogramowanie (6.3632). Kilka dni temu zrobiłem kolejne (trzecie) zgłoszenie serwisowe, tym razem dotyczące problemów z obrazem (przy zmianie kanałów pojawia się informacja "sprawdź sygnał sat, choć sygnał jest bardzo dobry) oraz z dźwiękiem (przy używaniu funkcji Guide dźwięk pojawia się i znika). Wstępna diagnoza serwisu była taka, że mam problem z sygnałem co nie jest prawdę. Pan z pomocy serwisowej Sony Polska stwierdził z kolei (w rozmowie telefonicznej), że TV jest niekompatybilny z modułem CAM.
Na razie tyle. Chętnie odpowiem na ewentualne pytania.
po 3 miesiącach użytkowania TV OLED Sony 65AG9 chciałbym podzielić się swoimi uwagami na jego temat.
1. Zakup. Kupiłem ten TV w Sony Centre w Katowicach (Galeria Libero). Obsługa na normalnym poziomie, co było o tyle łatwe że podczas dwóch wizyt byłem każdorazowo jedynym klientem, w dodatku zdecydowanym na konkretny model (zastanawiałem się tylko nad rozmiarem). Na miejscu nie miałem możliwości sprawdzenia czy ten TV współpracuje z moim modułem CAM, bo w Sony Centre nie ma sygnału sat. Maja tylko materiał demo, który leci w kółko na ekranach. Zapłaciłem cenę katalogową, do tego wykupiłem przedłużoną o 3 lata gwarancję. Nie targowałem się.
2. Użytkowanie. Jakość obrazu oceniam bardzo dobrze. Mogę potwierdzić to, co jest napisane w wielu testach. Nie chcę wchodzić w szczegóły, ale obraz jest znacznie lepszy niż na dwóch innych TV w moim domu (Panasonic VT60 i Loewe Individual). Nie miałem okazji porównać side-by-side z innym OLED ale obraz w TV LGC9 (u znajomych) jest bardzo zbliżony. Jakość dźwięku niezła jak na TV z płaskim ekranem, w zakresie tonów wysokich i średnich niemal tak dobra jak w Loewe, gdzie jest oryginalny, dopasowany do telewizora głośnik stereo (wyglądający jak soundbar). Brakuje oczywiście basu. Do dobrego nagłośnienia (do którego podłączona jest plazma Panasonic) oczywiście nie ma porównania. Opinie z testów, mówiące o "bardzo dobrym dźwięku" 65AG9 uważam za mocno przesadzone.
3. Serwis. Odebrałem TV z wadliwym fabrycznym oprogramowaniem (!!!). Wgrana była wersja firmware 6.4758. Skontaktowałem się z serwisem (mieszczącym się w Radomiu), po dwóch tygodniach wymieniono mi płytę główną (!!!) i wgrano nowe oprogramowanie (6.3626). Po kolejnych kilku tygodniach i po kolejnym (drugim) zgłoszeniu serwisowym wgrano mi następne, nowsze oprogramowanie (6.3632). Kilka dni temu zrobiłem kolejne (trzecie) zgłoszenie serwisowe, tym razem dotyczące problemów z obrazem (przy zmianie kanałów pojawia się informacja "sprawdź sygnał sat, choć sygnał jest bardzo dobry) oraz z dźwiękiem (przy używaniu funkcji Guide dźwięk pojawia się i znika). Wstępna diagnoza serwisu była taka, że mam problem z sygnałem co nie jest prawdę. Pan z pomocy serwisowej Sony Polska stwierdził z kolei (w rozmowie telefonicznej), że TV jest niekompatybilny z modułem CAM.
Na razie tyle. Chętnie odpowiem na ewentualne pytania.