@czego
I tak od oczywistej zalety, jaką jest możliwość SAMODZIELNEJ wymiany FW co nawet dla mało zorientowanej i robiącej to pierwszy raz osoby jest sprawą łopatologiczną (wystarczy przeczytać dokładnie i ze zrozumieniem instrukcję obsługi), zszedłeś do spiskowej teorii dziejów jak to nas Polaków wszyscy w Europie kopią w d...ę.
Ja nie mówię, że Sharp w PL to same ahy i ohy, też nie podoba mi się parę rzeczy, mam tu na myśli głónie dystrybucję (niedostępne najnowsze panele w okresie przedswiątecznej gorączki zakupów - niedopomyślenia gdzie indziej na świcie) i PR (głównie akcja, a raczej jej brak odnośnie wycofania XD1 ze względu na buzzing, w moim odczuciu w PL marka najwięcej straciła właśnie przez to), ale już do samego serwisu to naprawdę mam najmniejsze zastrzreżenia, chłopaki naprawdę stają na głowie by pomóc w wielu sprawach czy to mailem czy to przez telefon. Ogólnie Sharp to naprawdę w większości bardzo dobre TV, a co najważniejsze w dużo bardziej przystępnych cenach niż konkurencji (powiedz mi, który model 52" od Sony czy Philipsa można kupić za nieiwle więcej jak 11 tysięcy zł) choś wiadomo, że nikt nie jest doskonały. Znasz firmę Loewe ? a miałeś do czynienia z ich serwisem ? naprawdę bardzo byś nie chciał.
Żeby nie wyjść na fanboya Sharpa powiem, że do serwisu Sony, również nie mam żadnych zastrzeżeń, a wręcz przeciwnie, mogę wystawić najlepszą cenzurkę, laptopa kupionego w UK reklamowałem w PL i z Brukseli przyleciało opakowanie zastępcze, następnie kurierem z PL do serwisu w DE, i z DE spowrotem do mnie - wszystko bez wychodzenia z domu, i w ciągu 4 dni, naprawiony miałem z powrotem u siebie, tylko za taki serwis się słono płaci, jest wliczony w horrendalną cenę zakupu.
Tylko w do wszystkiego trzeba mnieć stosunek obiektywny, widzieć wady ale zalety również. Czego Tobie, sobie i innym życzę.
Wesołych Świąt i wielu pozytywnych doznań przed naszymi wspaniałymi plazmami i LCD.
k:
opcorn: