Seria telewizorów firmy Philips 8007 na rok 2012 r. wielkości 40" , 46" i 55".

accu

New member
Bez reklam
Accu mam pytanko czy ja dobrze zrozumialem ... to oznacza ze jak sie ma tv philipsa i jak np wylacze tv z sieci powiedzmy na 2 tygodnie bo wyjedziemy na wczasy to po powrocie jak wloze wtyczke do gniazdka sieciowego i potem wlacze tv to oznacza ze bedzie sie musialo od nowa wszystko instlowac ze tv sam sie zresetuje po takim okresie jak jest odlaczony od sieci, wlacznie z ustawieniami tv ?
Drugie pytanie to napisz ku czemu i dlaczego tak ma philips ze trzeba wszystko tak robic na komendy i odczekiwac odpowiednio pomiedzy czynnosciami w czasie wgrywania nowego softu?. Bo np w soniaku nie ma nic takiego nic sie nie odczekuje poprostu po kolei idzie instalacja i nic sie nie robi takiego jak w philipsie? Jest jakies racjonalne wytlumaczenie ku czemu, czy tez dlaczego tak to a nie inaczej trzeba robic?
Lolek
Witam,
Źle zrozumiałeś. Możesz i na rok pojechać na urlop i wtyczkę wyciągnąć z gniazdka sieciowego.
Wszystkie nastawy zostają po staremu , ale po włączeniu telewizora , gdy naciśniesz przycisk menu
głównego>Ustawienia telewizora , wybierzesz opcję Zainstaluj ponownie telewizor i naciśniesz przycisk OK , to zacznie się
proces ponownej , nowej instalacji telewizora.Treści drugiego pytania nie rozumiem , proszę je sformułować inaczej.Nic nie trzeba robić na komendy, tylko należy obserwować ekran i patrzyć jak
przebiega proces postępu instalacji aktualizacji na ekranie telewizora.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Po 2 godzinach podłączyłem nic się nie skasowalo wszystko jest tak jak było ja nie jestem expertem ale chyba jak zrobię ustawienia fabryczne to będzie lepszy reset.

Witam,

A czy po podłączeniu telewizora nacisnąłeś przycisk Menu Głównego >Ustawienia telewizora, poszukałeś w nim opcję
Zainstaluj ponownie telewizor i nacisnąłeś przycisk OK? Wtedy zacznie się proces instalacji
telewizora na nowo , jakby pierwszy raz był instalowany.
Ustawienia fabryczne przywracają tylko parametry telewizora zaprogramowane i ustawione przez producenta.(obraz, dźwięk, ambilight)

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

kriswas

Member
Bez reklam
I to ma być totalny reset chyba sobie żarty robisz w czym to ma niby pomóc,a może zapale kadzidełka :)

Dla mnie to możesz nawet wyrzucić go z ostatniego piętra Pałacu Kultury, tylko czy to Tobie pomoże, bo telewizorowi na pewno NIE! :p A tak na serio, to panowie dyletanci, bez urazy, bo nie jest to słowo wbrew pozorom obraźliwe, zalecam więcej pokory, spokoju i opanowania. Bierzcie przykład z kol.accu, który ze stoickim spokojem tłumaczy rzeczy, wydawałoby się dla wielu OCZYWISTE!
@szabal
Powinieneś również założyć, że przyczyną aktualnego stanu Twojego TV jest popełniony przez Ciebie jakiś błąd przy aktualizacjach i innych próbach serwisowania.
Dla przykładu: czy widziałeś kiedykolwiek proces ponownej instalacji systemu w kompie? Ile to razy po zainstalowaniu tego, czy tamtego następuje reset, czyli wyłączenie i włączenie ponowne, aby system zaakceptował zmiany.
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Dla mnie to możesz nawet wyrzucić go z ostatniego piętra Pałacu Kultury, tylko czy to Tobie pomoże, bo telewizorowi na pewno NIE! :p A tak na serio, to panowie dyletanci, bez urazy, bo nie jest to słowo wbrew pozorom obraźliwe, zalecam więcej pokory, spokoju i opanowania. Bierzcie przykład z kol.accu, który ze stoickim spokojem tłumaczy rzeczy, wydawałoby się dla wielu OCZYWISTE!
@szabal
Powinieneś również założyć, że przyczyną aktualnego stanu Twojego TV jest popełniony przez Ciebie jakiś błąd przy aktualizacjach i innych próbach serwisowania.
Dla przykładu: czy widziałeś kiedykolwiek proces ponownej instalacji systemu w kompie? Ile to razy po zainstalowaniu tego, czy tamtego następuje reset, czyli wyłączenie i włączenie ponowne, aby system zaakceptował zmiany.
Tv za tyle kasy ma działać dlaczego ja mam się na tym znać i marnować czas na serwis szukanie software itd.A błędem był zakup Philipsa od lutego tylko same problemy.
 

kriswas

Member
Bez reklam
Tv za tyle kasy ma działać dlaczego ja mam się na tym znać i marnować czas na serwis szukanie software itd.A błędem był zakup Philipsa od lutego tylko same problemy.

Całkowita zgoda, że nie musisz się "na tym znać", a tv ma działać. Tylko, jest takie powiedzenie, że niewiedza kosztuje i to sporo. Dlatego powinieneś wśród swoich znajomych poszukać pasjonata, co pomógłby Ci w tych sprawach.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Mysle ze wlasnie tego kolega Szybal nie zrobil co napsiales Accu bo ja bym poprostu wylaczyl i tyle ... :) ale ja tez ekspertem nie jestem co powtarzam czesto ale Szybal ma racji ze nie musi byc expertem a tv ma dzialac i tu znowu tez Kriswas tez ma racje ze wiedza kosztuje .... ale na wszystkim czlowiek nie moze sie znac, prawda? pozdrawiam
Lolek
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Accu jeszcze raz sie zapytam czy jest jakies wytlumaczenie czemu w tym modelu philipsa czy w innych modelach jest tak ze trzeba odpowiednio odczekiwac podczas wgrwywania softu. Jest jakies ku temu racjonalne wytlumaczenie? a dwa to czy to oznacza ze jak wyjade na 2 tygodnie na wczasy i bede mial wylaczony tv z sieci to od nowa wszystko trzeba ustawiac wlacznie z ustawieniami wszystkimi tv bo on sam sie zresetuje do zera ? I KIki jak najbardziej jest to zapytanie na TEMAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lolek
ps . szczegolnie chodzi mi o te odczekiwania w minutach co pisales bp np w sonym tak nie ma nic sie nie czeka w odpowiednich odstepach czasu, aktualizuje sie po kolei i tyle jest aktualizacji.

Witam,
Już odpowiedziałem , patrz #359 i #348. Czytaj ze zrozumieniem.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Spoko poprostu cos sie stalo i jednej strony nie mialem z forum :) dzieki za odpwoiedz i jest to jasne co napisales.
Lolek
 

szybal

Banned
Kiki na tym nowym sofcie tv zwiesza się i wyłącza szczególnie przy wejściu na Skype prawie wcale przy pozostałym użytkowaniu.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Szybal jesli Kiki potwierdzi ze jego egz. jest dobry nic mu sie nie dzieje to oznacza jedno ze masz tv walniety lub Kikiego egz. trafil sie taki ze jemu nic sie nie dzieje. Takze chyba pomysl o tym zeby wymienic na nowy egz. wolny od wad lub kasa i zastanowic sie czy dalej idziesz w philipsa czy tez cos innego.
Lolek
 

accu

New member
Bez reklam
Witam ,

Mam taką swoją sugestię, że telewizor do testów nie przyjechał z wyprodukowaną partią telewizorów przeznaczonych do sprzedaży ,tylko jako przeznaczony do testu i prawdopodobnie był dobrze wcześniej sprawdzony. Tak robi wielu producentów.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

szybal

Banned
Witam ,

Mam taką swoją sugestię, że telewizor do testów nie przyjechał z wyprodukowaną partią telewizorów przeznaczonych do sprzedaży ,tylko jako przeznaczony do testu i prawdopodobnie był dobrze wcześniej sprawdzony. Tak robi wielu producentów.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
Ja tylko czekam jak mnie Philips w poniedziałek potraktuje,jak by nie było od 2008 roku kupowałem topowe modele tv które rejestrowałem na stronie Philips więc można powiedzieć że jestem dobrym klientem ,który może udokumentować oddanie firmie.
 

kubekpl

New member
Witam ,

Mam taką swoją sugestię, że telewizor do testów nie przyjechał z wyprodukowaną partią telewizorów przeznaczonych do sprzedaży ,tylko jako przeznaczony do testu i prawdopodobnie był dobrze wcześniej sprawdzony. Tak robi wielu producentów.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
Zgaza sie kolego i to samo sie dotyczy matryc, jak sa rozne matryce w TV to producent zawsze wysyla z ta lepsza tak bylo w przypaku 5507. Matryca SHARPA zajebista samsunga juz nie taka dobra, a na kazdym tescie w necie oczwiscie matryca Sharpa.

Pozdro
 

accu

New member
Bez reklam
Ja tylko czekam jak mnie Philips w poniedziałek potraktuje,jak by nie było od 2008 roku kupowałem topowe modele tv które rejestrowałem na stronie Philips więc można powiedzieć że jestem dobrym klientem ,który może udokumentować oddanie firmie.

Witam,
Masz niezaprzeczalne prawo do prawidłowo funkcjonującego telewizora. Przecież nie robisz żadnej
ingerencji , aby telewizor prawidłowo nie działał i przeprowadziłeś sugerowaną przez producenta aktualizację
oprogramowania , która miała na celu usunięcie błędów pierwotnego oprogramowania.Tak jak pisałem
wcześniej aktualizacja ta nie wyeliminuje wszystkich błędów i potrzebna jest kolejna.
Producent podaje co prawda ,że jesienią poprawi względnie doda nowe opcje jak działanie pointera(wskaźnika), ale pomimo tego powiadomienia telewizor ma być sprawny i sprawiać
przyjemność jego użytkownikom.
Wydaje się , że można wybrać jedną z opcji tj. powiadomić serwis o zaistniałej sytuacji,podać ,że
pomimo wgraniu nowego softu telewizor nadal nie prawidłowo funkcjonuje ,zasugerować przyjazd
fachowca z serwisu do Ciebie , celem sprawdzenia przez niego dlaczego telewizor nie działa prawidłowo , lub inna opcja to żądać wymiany na nowy egzemplarz ,wolny bez wad lub zostaje opcja
że zwracasz felerny telewizor i należy się Tobie kasa za ten telewizor. To tyle moim ,skromnym zdaniem.

Pozdrawiam,
accu
:kom:
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Accu 100% racji. A Szybal ja bym powiedzial ze nawet jakbys nie kupowal od tego czasu tv philipsa to nikt ci laski nie robi i musza zrobic to co wlasnie Accu w poprzednim poscie napisal - pytanie co wybierzesz???
Lolek
ps. I moze byc racja to co wlasnie Accu zasugerowal ze do Kikiego juz sprawdzony tv pojechal bo mysle ze juz panowie w philipsie znaja problem.... wiec na test musieli juz sparwdzic dobrze tv.
 
Ostatnia edycja:

szybal

Banned
Niestety specjalista nie przyjeżdża tylko kierowca,który zabiera tv do serwisu w Radomiu i tam dopiero diagnozują przyczynę usterki a to trwa tak naprawdę nie ma ograniczenia czasowego naprawy,więc mogą go trzymać w serwisie do czasu wyjścia finalnego softy do jesieni,dla mnie to żadne rozwiązanie.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Szybal powaznie piszesz, moga ci trzymac tv az nie wyjdzie nowy soft czyli moze sie okazac ze jak wyjdzie soft pod koniec wrzesnia to jestes 2 miechy bez tv .... a i tak nie wiadomo czy to wina softu ... bo tak jak pisalem i jak pisal bodajze Kriswas lub Accu ze to moze nie byc wina softu skoro u Kikiego wszytsko jest ok. I skoro na forach zagranicznych ludzie tez po najnowszyn sofcie tez dalej tv ma problemy.Takze moze lepiej jakbys zazdal nowy tv lub kase? A to ze nie przyjezdza serwisant najpierw zeby sprawdzic na miejscu to tez nie jest w porzadku.
Lolek
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,

Mając jednakże neutralne podejście do zaistniałej sytuacji muszę jednak nadmienić , że niektórym
niemieckim użytkownikom po wgraniu nowego softu usterki zostały naprawione i o tym piszą:
np.dzisiaj Christian866.
Przecież niektóre naprawy serwis może , a nawet powinien naprawiać u użytkownika , jeśli
telewizor jest na gwarancji.No chyba ,że serwis centralny ma mało doświadczonych fachowców.
Nic nie stoi na przeszkodzie chyba , aby serwisant był również kierowcą.:p

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Do góry