Seria PV70

athcx

New member
tv 15 godzin w domu a na liczniku 240 h

Witam wczoraj dostarczono mi telewizor 37pv70 no wiec dzisiaj odpalam wbijam na menu servisowe a tam Time 00230:15 Count 44 :( z tego co na nalepce pod pokrywą to produkcja 30.10.07 dzwonie do sprzedawcy on mi na to ze jak bedzie na hurtowni ten tv to mi wymieni a jak nie to trudno do tego twierdzi, że robi to z uprzejmości bo z tego powodu tv nie podlega wymianie jak i zwrotowi. Nosz kurna to tak jak bym kupił samochód nowy ale miesiac jeżdżony szlak mnie trafia jakie mam teraz prawa i co moge wymagac od sprzedającego, wymiany, zwrot towaru ??


A jeszcze jedno po za tym to tv tak dziwnie głośno pracuje jak by świerszcz cały czas naginał gdzieś pod pokrywą elektroniki, ciagły dźwiek takie świerszczenie (nie wiem jak dokładnie ten dźwiek określić ale jest dość głośny) czy plazmy wszystkie tak pracują czy tylko ten mój egzemplaż taki wybitny??
 
Ostatnia edycja:

ArtS007

New member
Bez reklam
Problem w tym, że coś na wystawie musi świecić, inaczej wszyscy narzekaliby, że nie można zobaczyć, jak to gra. Gdyby nie te świecidełka, pewnie mało kto decydowałby się na zakup. A że później komuś trzeba je sprzedać? Taki już pech. Sprzedawca powinien jednak poinformować o fakcie przechodzenia telewizora i powinien zaproponować korzystniejszą cenę. Jest to jednak tylko kwestia jego dobrej woli.

ArtS :)
 

MrMario

New member
Jeżeli kupujemy TV, to zakładmy, że jest on nowy - nieśmigany. Sprzedawca nie informując nas o tym popełnia błąd. Tak dokonany zakup jest niezgodny z umową i możesz powołac się na ustawę ( Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176)o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zażądać wymiany na nowy. Jeśli nie mają to zwrot kasy albo jak się zgodzisz to na lepszy, nowszy model. Nie musisz się godzić na obniżenie ceny tego modelu, który masz, tym bardziej, że coś w nim piszczy. Pójdź do Federacji Konsumenta albo na początek napisz pisemko, że odstapisz od umowy zakupu i poinformujesz o tym kogo się da ;)
 
Ostatnia edycja:

SieneK

New member
athcx napisał:
Witam wczoraj dostarczono mi telewizor 37pv70 no wiec dzisiaj odpalam wbijam na menu servisowe a tam Time 00230:15 Count 44(...)

mój jak przywieźli to było po 22:00 i musiałem go przez noc zostawić samego bez podłączania, rano, po 12 godzinach stania w temperaturze pokojowej staram się go włączyć i jak mi się już udaje to ...
Time 00000:00
Count 0000005

:mrgreen:
 

athcx

New member
No wiec po tym jak spłodziłem powyższego posta dostałem telefon dzwonił kierownik sklepu w którym to zakupiłem tv i powiadomił, iż jutro lub w poniedziałek wymienią mi ten telewizor na świeżnkę, jak wyjaśnił u nich na sklepie tv stał tydzień i z pewnością nie nabili mu tylu godzin wiec tv zwracają do hurtowni (oby to była prawda i nie ożenili go ponownie komuś)
Pytanko jeszcze dot. samej gwarancji czy powinienem do tego tv dostać jakiś druk z gwarancją, książeczkę czy coś podobnego, dostałem instrukcje oraz fakturę zakupu w sklepie powiedziano mi, iż faktura stanowi podstawę do roszczeń gwarancyjnych ale gdzie sama gwarancja??
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Do Panasonika powinna być gwarancja Panasonic Polska. Bywa przyklejana w torebce foliowej na pudle. Wydaje mi się, że bez takiej gwarancji może być problem.

Można wiedzieć, gdzie kupiłeś telewizor?

ArtS :)
 
ArtS007 oj to Ci się naprawdę wydaje ;)

Panasonic przeszedł na e-gwarancje online i to już od dłuższego czasu, gdzie nie tyle, że nie potrzebne są papierkowe gwarancje, ale i ich nie wydają.

Jeżeli będziemy chcieli coś oddać do serwisu wystarczy przedłożyć dowód zakupu (np. paragon fiskalny lub fakturę VAT) oraz reklamowany produkt.
 

athcx

New member
Można wiedzieć, gdzie kupiłeś telewizor?

ArtS :)


Nie można bo to lokalny sklep fakt, że należy do sieci x ale czy to cos zmienia edit a zresztą experci z mediaexpert mi sprzedali tv


Co do gwarancji jedną z zasad jest żądanie wymiany sprzętu, zwrotu gotówki gdy ten po przejściu 3 napraw po raz kolejny uległ usterce a nie posiadając tej tradycyjnej papierowej gwarancji jak można dowieść że to juz trzecia naprawa firma Panasonic to jakoś monitoruje, jak jest rozwiązana taka kwestia, może po każdej wizycie w serwisie otrzymujemy stosowny glejt ??
 
Ostatnia edycja:
athcx jesteś w błędzie, bo do wymianu sprzętu poprzez autoryzowany serwis potrzeba 5 napraw gwarancyjnych.

Po drugie historia napraw dostępna jest również w autoryzowanym serwisie i można ją otrzymać po uprzednim kontakcie.
 

Dr BoleQ

New member
athcx napisał:
Witam wczoraj dostarczono mi telewizor 37pv70 no wiec dzisiaj odpalam wbijam na menu servisowe a tam Time 00230:15 Count 44 :( z tego co na nalepce pod pokrywą to produkcja 30.10.07 dzwonie do sprzedawcy on mi na to ze jak bedzie na hurtowni ten tv to mi wymieni a jak nie to trudno do tego twierdzi, że robi to z uprzejmości bo z tego powodu tv nie podlega wymianie jak i zwrotowi. Nosz kurna to tak jak bym kupił samochód nowy ale miesiac jeżdżony szlak mnie trafia jakie mam teraz prawa i co moge wymagac od sprzedającego, wymiany, zwrot towaru ??


A jeszcze jedno po za tym to tv tak dziwnie głośno pracuje jak by świerszcz cały czas naginał gdzieś pod pokrywą elektroniki, ciagły dźwiek takie świerszczenie (nie wiem jak dokładnie ten dźwiek określić ale jest dość głośny) czy plazmy wszystkie tak pracują czy tylko ten mój egzemplaż taki wybitny??


Spoko spoko kolego

Zadna uprzejmosc tylko obowiazek prawny.
Masz 48 godzin na wzmiane sprzetu prz kupnie w sklepie i 10 dni w sprzedazy wysylkowej na wzmiane sprzetu bez podawania przyczyny i bez wzgledu na promocje w jakiej go kupiles.
Poza tzm towar ten jest niezgodny z umowa (towar nowy), co daje mozliwosc jego zwrotu czy wymiany takze po tym czasie. W razie jakichkolwiek komplikacji radze skontaktowac sie z najblizszym rzecznikiem konsumentow (namiary na stronie uokik).
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Pytałem o miejsce zakupu nieprzypadkowo. Jeśli jest to sklep należący do znanej na rynku sieci, to znaczy że ma na pewno polską gwarancję.

ArtS :)
 

wideo5

New member
athcx napisał:
Można wiedzieć, gdzie kupiłeś telewizor?

ArtS :)


Nie można bo to lokalny sklep fakt, że należy do sieci x ale czy to cos zmienia edit a zresztą experci z mediaexpert mi sprzedali tv


Co do gwarancji jedną z zasad jest żądanie wymiany sprzętu, zwrotu gotówki gdy ten po przejściu 3 napraw po raz kolejny uległ usterce a nie posiadając tej tradycyjnej papierowej gwarancji jak można dowieść że to juz trzecia naprawa firma Panasonic to jakoś monitoruje, jak jest rozwiązana taka kwestia, może po każdej wizycie w serwisie otrzymujemy stosowny glejt ??
pocieszę cię może tym faktem że kolega kupił w media expert w mazowieckim 42pv700. wszedlem w menu serwisowe a tu 640 godzin nabiegane. co ty na to?
 

hardhumans

New member
Pionowe paski

Witam wszystkich.
Od dłuższego czasu systematycznie śledzę dyskusję nt. Panasonica serii PV70.z prostego powodu - chciałbym się o nim dowiedzieć jak najwięcej ponieważ w niedługim czasie zamierzam go kupić :).

Ale wracając do tego o co chciałem zapytać. Odwiedziłem w dniu dzisiejszym MM w którym obok siebie w rzędach stało kilkadziesiąt włączonych telewizorów. Oczywiście swoje zainteresowanie skierowałem w kierunku plazm. Obok Panasonika stał Samsung i LG a w dalszej kolejności inne modele plazm (w tym Philips który miał rewelacyjny obraz ale też koszmarną cenę hehehe). Wszystkie TV wyświetlały ten sam kanał Discovery HD, jakość obrazu na każdym z nich była inna ale oprócz tego w oczy rzuciło mi się od razu jedna różnica, która odróżniała Panasonica PV70 od pozostałych telewizorków, a mianowicie jako jedyny wyświetlał obraz z taką "siatką" (trudno mi to nazwać), w każdym bądź razie wyglądało to tak jakby obraz był wyświetlany na podłożonej siatce ze wskazaniem na bardziej widoczne linie pionowe. Sprzedawca zapytany o tą przypadłość stwierdził, że to wina zakłóceń spowodowanych tak dużą ilością grających telewizorów a Panasonic jako, że jest bardzo czułym odbiornikiem to wyświetla obraz w ten właśnie sposób. Szczerze mówiąc czytałem w miarę dokładnie cały wątek o PV70 ale nie pamiętam, żeby ktoś o takiej przypadłości pisał.

Proszę osoby zorientowane w temacie o wypowiedzenie się czy sprzedawca miał rację??

Wcześniej widziałem ten sam TV w innym sklepie ale wtedy nie zauważyłem takiej siateczki, być może dlatego, że nie stał w sąsiedztwie innych plazm. Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.

Pozdrawiam
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Sygnał w marketach jest rozdzielany specjalnym urządzeniem na wiele telewizorów i bardziej tutaj szukałbym przyczyny. Oczywiście nie można odrzucić hipotezy sprzedawcy. Każde urządzenie elektroniczne jest w jakimś stopniu podatne na zewnętrzne zakłócenia elektromagnetyczne.

ArtS :)
 

Tygrysekk

New member
Ja od miesiaca posiadam model 42PV70PA. mam 2 pytania :

1. Przyszedl kolega z laptopem, podlaczylismy przez hdmi, na plazmei byly troszke obciete brzegi, da sie to jakos dopasowac? potem zalaczylismy gre (PES8) i w czaie meczu gdy np. pilka pokonywala duza odleglosc to obraz zaczynak sie jakby lamac, (nie wiem jak to okreslic), czy to tv nei wyrabia czy karta graficzna na takim duzym ekranie?

2. Ogladam z dvd(pioneer 400) srial LOST , pisze na nim HD, z odleglosci 3 metrow jest super piekny, jesli jednak podejde 0,5 m od TV to widze glownei na duzych obszarach o jednym kolorze pixele. myslalem ze hd lub filmy dvd nei daja pixeli nawet z malej odleglosci? bylem w bledzie?
Mam podlaczone przez kabel hdmi z pozlacanymi koncowkami z Techlinka.
 
Do góry