coraz więcej osób na takie postępowanie będzie odpowiadało tym że nie będzie kupować ich TV bo takie podejście w dobie kryzysu do klienta jest niepoważne
... koncernu LG nie interesuje "podejście do klienta".
Ich interesują tylko słupki sprzedaży (czy rosną czy spadają).
Tylko to jest wyznacznikiem działania. Cała chłopska filozofia biznesu na świecie.
Jeśli sprzedaż modeli LM (rocznik 2012) spadnie, to może dodadzą serwisy online TVN i ewentualnie TVP.
A jak sprzedaż się utrzyma na poziomie który ich satysfakcjonuje, to nie dodadzą i fertig.
Dodadzą tylko do nowych modeli na 2013 rok.
A nowe modele są wprowadzane co roku w marcu/kwietniu.
I wtedy na pewno nie zaktualizują (TVN oraz TVP) starych modeli z 2012 (LM) oraz 2011 (LW), bo jak polski klient już kupił ich telewizor, to oni już nie muszą robić dobrze temu klientowi, bo już go złapali na haczyk.