andreas2012
New member
Gwarancję traci się w momencie wejścia samowolnego w tryb serwisowy ogólnie (wspomniane menu). Telewizor zapisuje logi co do tego, które z tego co słyszałem bezproblemu może odczytać serwis. Dlatego ja tego menu nie dotykam.
A co do telewizora to mimo braku wielu aplikacji i drobnego bandingu jestem z niego zadowolony. Miałem wcześniej D6500 i powiem tylko tyle, że wole mieć juz mniej aplikacji i wspomniany drobny banding niż fatalny wręcz nie do zniesienia clouding, smużenie i tonę aplikacji abym przymknął oko na owe wady. Wybaczcie za oft.
w pewnym sensie nie ma co sobie tak tym smarttv zawracac glowy kupujac tv na lata gdyz sama techbologia jest niedopracowana obecnie w tv, co innego gdyby dali chociazby androida to by to bylo przyszlosciowe rozwiazanie a tak za jakis czas i tak was czekaja przystawki bo wsparcie bedzie przez pare miesiecy a pozniej juz staniecie w miejscu (=zaczniecie sie cofac), pomijajac fakt ze to wsparcie tylko czesciowe
ja sie zastanawiam czy mozna jakos podpiac tablet z androidem czy iosen i wykorzystac go jako smarttv (w przyszlosci)?