Seria LA - aktualizacje softu

dylan80

New member
w tym tygodniu bez przerwy drapię się z LG mailami o bublowatym sofcie i problemach z tv, LG próbuje zwalić winę na dostawców modułów, normalnie już słów nie mam , jakie tam matoły muszą pracowac.,.. już im zaproponowałem, żeby odkupili ode mnie ten bubel, jakim mnie uraczyli, bądź oddali kasę za niesprawny z ich winy tv...
 

D2mian

New member
Dostałem informację po 2 wizytach serwisu że zostanie wypuszczony nowy software do TV ponieważ to on jest winny!
Czyli czekamy i zobaczymy co z tego będzie :)

Damian
 

WPPP

Member
Witam wszystkich szczególnie, ponieważ jest to mój, w zasadzie, pierwszy wpis na tym forum:).

I od razu zaczynam od pytania:). Otóż, czy są tu użytkownicy Smart TV LG z serii LA (ja posiadam LA740S) posiadający dostęp do zakodowanych materiałów HBO GO?
Ponieważ w tej aplikacji przynajmniej od blisko już miesiąca (ale możliwe, że dużo dłużej) nie działa (z małymi wyjątkami i to po pewnej kombinacji) opcja polskiej wersji językowej. W ustawieniach tego programu mam zaznaczony język polski i gdy uruchamia się dowolny film, to dźwięk automatycznie jest ustawiony na PL. Mimo to "leci" oryginalna ścieżka dźwiękowa. A gdy chce się zmienić z PL (która nie działa) na OR (oryginalny), to w tym momencie w przypadku wielu filmów aplikacja zawiesza się, a w przypadku niewielkiej części tych pozostałych filmów zmiana ścieżki dźwiękowej własnie z PL na OR, a następnie z powrotem na PL daje pożądany rezultat. Ale w ten sposób udaje się uruchomić polskiego lektora tylko na niewielkiej części ze wszystkich dostępnych filmów. Prócz tego, w przypadku niewielkiej części filmów aplikacja zawiesza się już w czasie buforowania, czyli jeszcze zanim można zmieniać opcję ścieżki dźwiękowej.
Podsumowując dwoma słowami, to ta aplikacja w Smart TV LG z 2013 roku (a jeszcze niedawno temu były to najnowsze modele), to TOTALNE DZIADOSTWO!
Pisałem w tej sprawie dwukrotnie do HBO i przedstawiciela odpowiedziała mi, że oni o tym problemie wiedzą i proszą o trochę cierpliwości. Tylko, że miesiąc czasu, to nie jest już trochę. Pośrednio z tej jej odp. wynikało, że oni w HBO mają związane ręce, bo o wiele więcej zależy to od LG, chociaż jakaś współpraca między nimi jest.
I moje kolejne pytanie jest takie, czy ktoś z forumowiczów jest skazany na tą samą cierpliwość oraz czy orientuje się ktoś z was, jaki jest przeważnie czas oczekiwania na aktualizację aplikacji (ze strony LG), która to ma wyeliminować poważne błędy, jak chociażby ten przeze mnie tu przedstawiony?
D2mian tuż nam moim postem napisał, że dowiedział się o jakiejś aktualizacji dla TV z serii LA. Czy to ma być aktualizacja ogólna, która może też naprawić działanie aplikacji HBO GO? Ponieważ ja innych problemów nie dostrzegam w swoim LA, oprócz tego, że menu trochę zacina (za słaby procesor główny i/lub zbyt obciążający procesor system operacyjny oparty na Linuxie) oraz zdarza się rzadko również to, że wyrzuca mnie z IPLI podczas buforowania kanału TV.

Pozdrawiam
 

jordan87

New member
Oby to nie była obietnica bez pokrycia :)

Mogę wiedzieć jakie wy problemy z modułem zgłaszaliście?
 
Ostatnia edycja:

dylan80

New member
dziś kolejna odp z LG ... patrzcie i grzmijcie.... :

Po konsutalcji działu technicznego LG z firmą UPC wynikło, iż opisane przez Pana objawy spowodowane są przez moduł. W zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt bezpośrednio ze wsparciem technicznym operatora.

2. W kwestii problemów z nagrywaniem prosimy o sprawdzenie działania telewizora przy innym sygnale - np. telewizja naziemna. Pozwoli to na sprawdzenie czy jest to wina sygnału czy samego telewizora.
 

D2mian

New member
U mnie odpowiedz była podobna ale po wymianie modułu i karty zaatakowałem LG ponownie i wtedy już inna gadka była!!! Obecnie stanęło na tym że mają wydać nowy soft do TV
 

Robsonik20

New member
Ja mam 690tke, niestety mam ten sam problem z HBO i modulem CI, serwis lg pierwszy raz uslyszal o tym i od razu zlozyli reklamacje do HBO, czekam juz 2 tydzien i zero odzewu, w poniedzialek ich przycisne. Nie jestem zadowolony z ich softu.
 

WPPP

Member
Ja mam 690tke, niestety mam ten sam problem z HBO i modulem CI, serwis lg pierwszy raz uslyszal o tym i od razu zlozyli reklamacje do HBO, czekam juz 2 tydzien i zero odzewu, w poniedzialek ich przycisne. Nie jestem zadowolony z ich softu.

Widać więc, że ktoś tu kłamie, tzn. albo LG albo HBO, ponieważ ja do HBO napisałem w tej sprawie już blisko miesiąc temu, a odpowiedź otrzymałem około tygodnia później, tzn. 19 maja, i w tej odpowiedzi pani z HBO poinformowała mnie, że problem jest im znany i pracują wspólnie z LG nad jego rozwiązaniem. A drugim zdaniem była typowa PR-owska formułka, że dokładają wszelkich starań, aby szybko się z tym uporać i prosi mnie (dosłownie) o chwilkę cierpliwości.
Dlatego też ja z tydzień później zapytałem się tej panią z HBO o jej definicję sformułowania "chwilka cierpliwości". Tym razem odp. przyszła trochę szybciej, że nie są wstanie podać daty rozwiązania problemu, że nie zależy to tylko od nich, lecz również od LG.
I tak oto mijają tygodnie, a oni nie potrafią naprawić żle działającej aplikacji. A jest to na tyle poważna wada aplikacji, że dla osób nie znających języka angielskiego (lub nie znających go na co najmniej dobrym poziomie) możliwość korzystania z materiałów HBO w HBO GO jest praktycznie niemożliwa. A przecież jest to usługa premium, z której jednak nie można korzystać, mimo posiadania odpowiedniego i kupionego przez siebie sprzętu (a nie pożyczonego, np. od HBO lub platformy cyfrowej).
 

jordan87

New member
Śpiewke o tym że LG pierwszy raz dowiaduje się o błędzie już słyszałem kilkukrotnie. A na forach internetowych dowiadywałem się czegoś przeciwnego od słów LG.
 

Dj_kris007

New member
Witam. Tydzień temu kupiłem 47LA640s i żeby w pełni korzystać z dobrodziejstw wziąłem z CP umowę z modułem CAM na pakiet premium (w końcu w smartDOMie za pół ceny). Moduł działa dobrze wszystkie aplikacje też oprócz HBO... Działa ale po angielsku... Niektóre filmy można zmienić na angielski i z powrotem na polski i działa, ale większość przy próbie zmiany zawiesza TV... Kurde już żałuje, że nie kupiłem 46F6500...
 

bhn92

New member
Bez reklam
Witam. Tydzień temu kupiłem 47LA640s i żeby w pełni korzystać z dobrodziejstw wziąłem z CP umowę z modułem CAM na pakiet premium (w końcu w smartDOMie za pół ceny). Moduł działa dobrze wszystkie aplikacje też oprócz HBO... Działa ale po angielsku... Niektóre filmy można zmienić na angielski i z powrotem na polski i działa, ale większość przy próbie zmiany zawiesza TV... Kurde już żałuje, że nie kupiłem 46F6500...

no ja sprzedalem za grosze la660s kupilem h6400 i ciesze sie zdecydowanie lepszym obrazem i chyba kilkakrotnie szybszym smartem:)
 

bhn92

New member
Bez reklam
no mi tuner nie potrzebny a jak sprawdzalem to roznica jest tylko tego tunera i obudowy troche.
 
Ostatnia edycja:

Dj_kris007

New member
Witam. Też postanowiłem powalczyć o HBO GO, bo odziwo moduł CAM działa mi poprawnie i nagrywanie też (początkowo jak zaprogramowałem na noc nagranie to rano miałem 12 minut tylko, ale zauważyłem, że CZAS w TV mam ustawione na auto i mimo, że na Warszawe był o godzinę do tyłu. Ustawiłem ręcznie i na następny dzień nagranie na noc z HBO i rano ładnie cały film na dysku...

A teraz do rzeczy... Dzwonię do LG zgłosić problem z HBO GO, oni na siłę mnie odpędzają mówiąc, że nie odpowiadają za aplikację i mam dzwonić do HBO, więc dzwonię do HBO, a oni, że mam dzwonić do operatora, bo to z nim mam umowę... No to dzwonię do Polsatu, a tam Pan pyta o model TV, każe czekać i mówi, że skontaktował się z działem technicznym, problem jest im znany i HBO i LG pracują nad jego rozwiązaniem, ale nie wiadomo nic o terminach... Czyli nic nowego się nie dowiedziałem :/ Ale fajnie, że błąd aplikacji HBO na TV LG trzeba zgłaszać do Polsatu :)
 

Robsonik20

New member
Dzisiejsza rozmowa z konsultantem:

Konsultantka LG Witamy, Robert . Jak możemy Ci pomóc?
Robert Witam
Robert Ponad miesiąc temu składałem reklamacje dotyczącą niedziałającej aplikacji hbo go
Robert Problem polegał na tym, że nie działa lektor polski w aplikacji
Robert Czy coś wiadomo w tej sprawie?
Konsultantka LG Niestety, nie. Nadal oczekujemy na odpowiednie oprogramowanie.
Robert Czy jest Pani mi wskazać orientacyjny termin pojawienia się nowej aktualizacji?
Konsultantka LG Niestety, nie.
Robert Co mam w takim wypadku zrobić? Mam wadliwy telewizor, który nie jest w pełni funkcjonalny. Państwo nie jesteście w stanie go naprawić i przybliżyć terminu naprawy. Będę musiał zareklamować Tv w sklepie z tytułu niezgodności towaru z umową.
Konsultantka LG Jako producent telewizora, nie odpowiadamy za funkcjonalność i treści zawarte w dodatkowych aplikacjach. Ze swojej strony skierowaliśmy zgoszenie do naszych techników i twórców aplikacji. W tej sytuacji mogę jedynie prosić o cierpliwość.
Robert Czy taka informacja jest zawarta w karcie gwarancyjnej?
Konsultantka LG Taka informacja jest zawarta w warunkach korzystania z funkcji Smart, które należało potwierdzić przy pierwszym uruchomieniu urządzenia.
Robert Ok, rozumiem, Pozdrawiam
Konsultantka LG Dziękuję za rozmowę. W przypadku jakichkolwiek pytań serdecznie zapraszamy do ponownego kontaktu. Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:30
 

Damrades

New member
Mam model 42LA660S i od jakiegosczasu zauważyłem mignięcia obrazu w czasie korzystania z TV.
Mignięcie jest na ok 1 sekundę - czarny ekran. Wystepuje podczas oglądania programów z dekodera NC+ i nie jest to moim zdniem wina przerwy w sygnale gdyz pojawia się także podczas oglądania nagranych filmów z dysku, a po przewinięciu w tył i odtwarzaniu ponownym mignięcia nie ma. Ewidentny zanik obrazu w telewizorze.

Czy ktos zauważył podobny objaw u siebie. Wydaje mi się że zaczęło się po aktualizacji.

Pozdro.
 

knopiczka

Member
ja mam la691s i na dzień dzisiejszy HBO GO jest tak puszczam film i automatycznie mam ustawione audio PL i nie działa ale przełączam audio na Original i ponowie na PL i działa a jak długo to niewiem soft 04.24.08
 
Ostatnia edycja:

GrzegorzWo

New member
CI+ UPC w serii LA

Mam kilka pytań do kolegów i koleżanek używających LG serii LA z modułem CI+ UPC:

1. Ile czasu trwa u Was załączenie kanału?
a) kanału SD niekodowanego (typu TVP1 )
b) kanału HD niekodowanego (typu TVP1 HD)
c) kanału HD kodowanego (typu Animal Planet HD).
2. Czy info o tym co jest aktualnie nadawane pojawia się u Was automatycznie przy zmianie kanału? Czy może trzeba wciskać dodatkowy guzik pilota?

3. Czy ktoś ze względu na problemy z modułem CAM CI+ UPC myślał o powrocie do zewnętrznego Mediaboxa UPC? Czy raczej ten z moduł z kartą CI+ UPC działa bezproblemowo? (oczywiście pomijając wspomniany wcześniej błąd z zaprogramowanym nagrywaniem, kiedy TV ma się sam obudzić).

Interesuje mnie model 47LA660S stricte używany z kartą UPC CI+ i zastanawiam się jak to będzie wyglądało. Model serii LB (47B650V) bardzo mnie zawiódł w tej kwestii (kodowany kanał HD włącza się blisko 5 sekund, a Info za każdym razem trzeba klikać przy zmianie kanałów :( )...

Pozdrawiam!
Grzegorz
 

trainiart

New member
Mam kilka pytań do kolegów i koleżanek używających LG serii LA z modułem CI+ UPC:

1. Ile czasu trwa u Was załączenie kanału?
a) kanału SD niekodowanego (typu TVP1 )
b) kanału HD niekodowanego (typu TVP1 HD)
c) kanału HD kodowanego (typu Animal Planet HD).
2. Czy info o tym co jest aktualnie nadawane pojawia się u Was automatycznie przy zmianie kanału? Czy może trzeba wciskać dodatkowy guzik pilota?

3. Czy ktoś ze względu na problemy z modułem CAM CI+ UPC myślał o powrocie do zewnętrznego Mediaboxa UPC? Czy raczej ten z moduł z kartą CI+ UPC działa bezproblemowo? (oczywiście pomijając wspomniany wcześniej błąd z zaprogramowanym nagrywaniem, kiedy TV ma się sam obudzić).

Interesuje mnie model 47LA660S stricte używany z kartą UPC CI+ i zastanawiam się jak to będzie wyglądało. Model serii LB (47B650V) bardzo mnie zawiódł w tej kwestii (kodowany kanał HD włącza się blisko 5 sekund, a Info za każdym razem trzeba klikać przy zmianie kanałów :( )...

Pozdrawiam!
Grzegorz

Obserwacje po 4 dobach (po rezygnacji z Mediaboxa)
- czasy przełączania zbliżone do Mediaboxa od 1,5 sek. do 2,5 sek.
- Info pojawia się zawsze,
- nie występuje u mnie problem z nagrywaniem opisywany wcześniej na forum. Do tej pory wszystkie programy nagrywane w nocy - przy wyłączonym TV i z automatycznie ustawianym czasem - nagrane zostały prawidłowo.

Jedyny mankament w stosunku do zewnętrznego urządzenia, to fakt, że CI+ nie jest wielostrumieniowy i TV też (nie można oglądać jednego programu a nagrywać inny). Na razie o powrocie do Mediaboxa nie myślę. Wszystko działa bezproblemowo.

Poobserwuję dalsze zachowanie.
Informacja dotyczy najnowszego oprogramowanie tak TV (LA690s) jak i CI+
TV: 04.24.08
CI+: karta DNASP110 Rev A07 model CI0311-UPP01 oprogramowanie 07.00.01.02.04.00


Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:
Do góry