Witam wszystkich szczególnie, ponieważ jest to mój, w zasadzie, pierwszy wpis na tym forum
.
I od razu zaczynam od pytania
. Otóż, czy są tu użytkownicy Smart TV LG z serii LA (ja posiadam LA740S) posiadający dostęp do zakodowanych materiałów HBO GO?
Ponieważ w tej aplikacji przynajmniej od blisko już miesiąca (ale możliwe, że dużo dłużej) nie działa (z małymi wyjątkami i to po pewnej kombinacji) opcja polskiej wersji językowej. W ustawieniach tego programu mam zaznaczony język polski i gdy uruchamia się dowolny film, to dźwięk automatycznie jest ustawiony na PL. Mimo to "leci" oryginalna ścieżka dźwiękowa. A gdy chce się zmienić z PL (która nie działa) na OR (oryginalny), to w tym momencie w przypadku wielu filmów aplikacja zawiesza się, a w przypadku niewielkiej części tych pozostałych filmów zmiana ścieżki dźwiękowej własnie z PL na OR, a następnie z powrotem na PL daje pożądany rezultat. Ale w ten sposób udaje się uruchomić polskiego lektora tylko na niewielkiej części ze wszystkich dostępnych filmów. Prócz tego, w przypadku niewielkiej części filmów aplikacja zawiesza się już w czasie buforowania, czyli jeszcze zanim można zmieniać opcję ścieżki dźwiękowej.
Podsumowując dwoma słowami, to ta aplikacja w Smart TV LG z 2013 roku (a jeszcze niedawno temu były to najnowsze modele), to TOTALNE DZIADOSTWO!
Pisałem w tej sprawie dwukrotnie do HBO i przedstawiciela odpowiedziała mi, że oni o tym problemie wiedzą i proszą o trochę cierpliwości. Tylko, że miesiąc czasu, to nie jest już trochę. Pośrednio z tej jej odp. wynikało, że oni w HBO mają związane ręce, bo o wiele więcej zależy to od LG, chociaż jakaś współpraca między nimi jest.
I moje kolejne pytanie jest takie, czy ktoś z forumowiczów jest skazany na tą samą cierpliwość oraz czy orientuje się ktoś z was, jaki jest przeważnie czas oczekiwania na aktualizację aplikacji (ze strony LG), która to ma wyeliminować poważne błędy, jak chociażby ten przeze mnie tu przedstawiony?
D2mian tuż nam moim postem napisał, że dowiedział się o jakiejś aktualizacji dla TV z serii LA. Czy to ma być aktualizacja ogólna, która może też naprawić działanie aplikacji HBO GO? Ponieważ ja innych problemów nie dostrzegam w swoim LA, oprócz tego, że menu trochę zacina (za słaby procesor główny i/lub zbyt obciążający procesor system operacyjny oparty na Linuxie) oraz zdarza się rzadko również to, że wyrzuca mnie z IPLI podczas buforowania kanału TV.
Pozdrawiam