UE40ES6800S - POBIERANIE | WSPARCIE | SAMSUNGtaaak? jakoś go nigdzie nie widzę?
@tdx
Możesz podać ustawienia swojego tel? Z góry dziękuję.
a mi doskwiera od wczoraj brak możliwości pobierania aplikacji z samsung app, wyskakuje jakiś błąd o zakłóceniach w sieci, dziwne bo te co mam poinstalowane to działają- też tak macie?
no i po problemie - wystarczył reset smart hub-a
wejść w smarthub, następnie przycisk tools na pilocie, następnie ustawienia i dalej to już tylko opcja reset, pozdrawiamu mnie to samo i co zrobic ?? jak zrobic ten reset ?
u mnie to samo i co zrobic ?? jak zrobic ten reset ?
Na ES8000 jest tak samo.Walczę z tym problemem od rana niestety bez powodzenia,cały czas wyskakuje ze wystąpiły zakłócenia w sieci spróbuj później.Resetowanie ,wylogowywanie i ponowne logowanie nie pomaga.
Wysyłane z mojego FreeTAB 9701 IPS za pomocą Tapatalk 2