Samsung seria LE(xx) C650 - wszystkie wielkości (32C650 40C650...), wszystko o serii.

Tomisior

New member
Dzięki chłopaki za szybkie odpowiedzi. Poczytałem o tym Sharpie i rewelacja, ale cena prawie 4000 zł, o dużo za dużo :(

Co do reszty modeli zaproponowanych przez kolegę posprawdzam, ale interesuje mnie 40" minimum. Naprawdę uważacie że 45 ms może tak drastycznie wpłynąć na rozgrywkę w sieci?? Nie chce mi się wierzyć że ludzkie oko jest w stanie wyłapać setne cześci sekundy - no ale zdaje się na Wasze opinie. Ehh gdyby nie to info o input lagu, już bym był szczęśliwym posiadaczem tego tv.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
w sieci to kilka klatek filmu, inaczej mówiąc zależy dodatkowo od szybkości akcji.
Oczywiście możesz grać - ale oddajesz przeciwnikowi kilka punktów przewagi.
Sharp 40" nie kosztuje 4000 zł ale znacznie mniej.
 

baripoland

New member
Witam. Jest możliwość wgrania jakiegoś alternatywnego oprogramowania do C650, aby uzyskać funkcję PVR?
Druga sprawa - jak włączyć widgety yahoo na tle obrazu z TV? Wiem, że jest taka możliwość, ale jakoś nie potrafię temu podołać.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
 

Tomisior

New member
RHJG - dzięki za świetną listę. W grę wchodzą raczej tylko Samsungi lub Sony (które widzę że nieźle wypadły w testach)
Nie mogę natomiast znaleźć nic na temat input laga modelu SONY kdl-40ex500/501 (tryb game). Przystępna cena i świetny design jak dla mnie :)

Czytając o Samsungach natknąłem się na wzmiankę że większość nowych modeli Samsunga ma spory input lag :/

jeszcze raz dzięki za błyskawiczne odpowiedzi.
 

maciejwl

New member
Dzisiaj pojawił się nowy Firmware!


1. Title
2010 Model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
LE**C6, 7, 8 Series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
Yahoo / Premium VOD


Niby to samo co pod koniec października, ale może poprawili błędy o których na forum tutaj pisaliście. U mnie na szczęście po aktualizacji nic niepokojącego nie zauważyłem i wszystko było ok. Jedynie fakt pakiet gier w internet@tv jest uboższy i ulubionych kręgli nie ma :( no i wszystko należało od nowo ustawiać.
 

maciejwl

New member
Jak to nowy? Data 29 Oct, wersja 3001.1 czyli to samo co było.
Sorki nie było tematu. Musiałem natrafić na jakieś zmiany na stronie samsunga. Byłem w dziale mojego TV i było napisane w polu Wsparcie produktu: Upgrade File(USB type) (02 Nov, 2010), ale teraz faktycznie ponownie jest 29 Oct.

Więc sorki za zamieszanie!!
 

dominik123

New member
Witam, dzwoniłem w dniu wczorajszym drugi raz do serwisu samsunga. Tym razem rozmawiałem z jakimś facetem. Również powiedział mi że taki problem jak opisujemy z czytaniem z portów USB nie powinien występować i powiedział że bez wizyty serwisu się nie obejdzie. Także we wotrek dzwonię do serwisu w Łodzi.
PS. Dziwi mnie tylko fakt, że w necie są wpisy dotyczącego tego problemu już z początku Października, a problem do tej pory występuję. Firma samsung nic sobie z tego nie robi, przez miesiąc czasu problem powinien być już dawno rozwiązany jeżeli to wina softu. Jeżeli to wina telewizora to sprawa już dawno powinna być zgłoszona do UOKiK. Ja kupiłem ten telewizor głównie ze względu na nową usługę Internet@TV z której obecnie nie mogę normalnie korzystać. Jeżeli byliby firmą godną zaufania to powinni przynajmniej na swojej stronie umieścić jakiś komunikat odnośnie tych problemów, a nie zmuszać klientów do poszukiwania rozwiązania problemu na własną rękę.
Proszę daj znać, co powiedzą po Twoim telefonie do serwisu.
Ja po swoim telefonie umieszcze też na forum stosowny wpis.

Dziś dzwoniłem do serwisu w Łodzi - opisałem problem telefonicznie najbardziej szczegółowo jak umiałem. Pani powiedziała, że przekaże temat do techników i wkrótce się ze mną skontaktuje. Po ok 2 godzinach Pani oddzwoniła i powiedziała, że muszą zabrać telewizor do serwisu. Jutro ma przyjechać kierowca zabrać telewizor do serwisu. Orientacyjny czas oczekiwania na naprawę to ok 14 dni. Także moja pierwsza przygoda z marką Samsung jest mierna - nowy telewizor z wadami fabrycznymi.
Proszę daj znać jak Ty załatwiłeś sprawę w serwisie?
 
Sorki nie było tematu. Musiałem natrafić na jakieś zmiany na stronie samsunga. Byłem w dziale mojego TV i było napisane w polu Wsparcie produktu: Upgrade File(USB type) (02 Nov, 2010), ale teraz faktycznie ponownie jest 29 Oct.

Więc sorki za zamieszanie!!


Jednak faktycznie jest nowy firmware, tylko informacja "Wsparcie dla produktu" jest nie aktualne. Należy wejść w "Oprogramowanie", a tam wersja T-VALDEUC-3000.6 z datą 2 listopada.

Czy ktoś aktualizował i czy znikły problemy opisane na forum?
Czy można nadal otwarzać pliki rmvb, mts, m2ts zmieniając na mkv?
 

ChrisB

New member
Jak pisałem poprzedniego posta to na pewno była tam wersja 3000.1. Strasznie mieszają... a już najciekawsze jest to że ten nowy soft ma znów 100, a nie jak poprzednio - 130MB.
 

dementor76

New member
Dziś dzwoniłem do serwisu w Łodzi - opisałem problem telefonicznie najbardziej szczegółowo jak umiałem. Pani powiedziała, że przekaże temat do techników i wkrótce się ze mną skontaktuje. Po ok 2 godzinach Pani oddzwoniła i powiedziała, że muszą zabrać telewizor do serwisu. Jutro ma przyjechać kierowca zabrać telewizor do serwisu. Orientacyjny czas oczekiwania na naprawę to ok 14 dni. Także moja pierwsza przygoda z marką Samsung jest mierna - nowy telewizor z wadami fabrycznymi.
Proszę daj znać jak Ty załatwiłeś sprawę w serwisie?

Też dzwoniłem do serwisu , rozmawiałem bezpośrednio z technikiem , powiedzieli że będą musieli go zabrać do siebie , a naprawa potrwa około tygodnia , trochę jestem wkurzony że taki egzemplarz mi się trafił !
 

dominik123

New member
Też dzwoniłem do serwisu , rozmawiałem bezpośrednio z technikiem , powiedzieli że będą musieli go zabrać do siebie , a naprawa potrwa około tygodnia , trochę jestem wkurzony że taki egzemplarz mi się trafił !

Mnie dodatkowo wkurzyli tym, że chcą aby w domu był ktoś do pomocy przy zniesieniu telewizora. Tak się składa, że moja żona jest w 9 miesiącu ciąży i nie może nic dźwigać, także będę musiał urwać się z pracy, żeby pomóc znieść ten telewizor. Tłumaczyłem im to, ale nie przyjmują tego do wiadomości. Widać jaka firma, taki serwis.
 

grzewoj

New member
Mnie dodatkowo wkurzyli tym, że chcą aby w domu był ktoś do pomocy przy zniesieniu telewizora. Tak się składa, że moja żona jest w 9 miesiącu ciąży i nie może nic dźwigać, także będę musiał urwać się z pracy, żeby pomóc znieść ten telewizor. Tłumaczyłem im to, ale nie przyjmują tego do wiadomości. Widać jaka firma, taki serwis.

Serwis korzysta z usług firmy kurierskiej, a żaden kurier nie ma obowiązku wnoszenia lub znoszenia ciężkich przesyłek. Niestety tak to jest, dobrze że wogóle mają serwis D2D i nie trzeba dostarczać TV do serwisu na swój koszt, wtedy dopiero byś się wkurzył.
 

cvbs

New member
Witam mam problem wymieniłem dziś ten TV na inny poprzedni miał wadę różową plamę na matrycyz boku TV pisze SQ1 natomiast z tyłu można dostrzec oznaczenie A01 więc jaką mam matryce w tym TV i jaka jest miedzy nimi różnica ?
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam,masz taka jak pisze z boku na nalepce czyli SQ01.Z tylu doczytaj do konca( dotyczy czegos innego).pozdr.
 
Do góry