Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

pietas

New member
Witam

Panowie wymieniłem 55ks7000 na 65q6fna za dopłatą , hm i mam takie w sumie mieszane uczucia

nie odtwarza plików avi
black outy na ps4 pro ...
HDR no wygląda ładnie , chyba lepiej niż na ks7000 kolory żywsze itd , znów na zagranicznych forach jedni piszą ze to dziadostwo dużo gorsze KS
inni że jest lepszy bo porównywana była 55ks a nie 65 vs 65fna
W sumie to po ustawieniu, obraz piękny ale ... , nigdzie nie ma jeszcze takich konkretnych ustawień jak to było do KS ...

A i świeciłem latarką na panel czy nie ma rysek i odkryłem ze wewnętrzna warstwa panelu jest złożona z dwóch rożnego rodzaju kolorów panelu dwie połówki ... panel chyba powinien być jednolity ?

Do tego sprawdzałem 3 sztuki i wziołem najlepszą i tak nie jest całkiem ideał , ale w porównaniu z 2 innymi to tragedia m bading dse clouding ...

Nie wiem orientuje się ktoś czy sobie nie strzeliłem w stopę z tą wymianą ??? Czy ten q6fna 2018 jest lepszy od KS7000 2016 ????

Pozdro !!!
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Ja stałem przed wyborem MU, NU i Q6 i Brand Store Samsunga (wcześniej miałem KS) oczywiście wszystkie w 65 calach. Wszystkie stały koło siebie i na wszystkich poszły testy z dysku. Ze sklepu wyszedłem z MU. Sam pracownik powiedział że ten Q6 to jakieś nieporozumienie jest :)
 

pietas

New member
eh szkoda gadać , jak mi tego nie wezmą z oczu i nie wymienia na wolny od wad o ile taki istnieje pod promocje EURO RTV bezpieczne zakupy to ... No nie mogę uwierzyć jak kurde połowa panelu może mieć inny kolor albo wygięty albo brak filtra jakiegoś , *************** wiozłem usługę z dowozem z montażem i ze sprawdzaniem , to zostawili pojechali w chuj bo zimy ... i nie wrócili

cała sieria Q
Black outy - ps4 pro
NIE ODTWARZA plików AVI i brak DTS !!!
Quantum Dot - działa dużo gorzej niż w wersjach KS

ALEM ZŁY!!!

BRAWO SMASUNG !!!
 
Ostatnia edycja:

pietas

New member
elo

Witam bo nie mogę edytować posta , już wiem ze Euro RTV kombinuje i pewnie nic z tego nie wyjdzie (nowy 65q6fna) ... mam pytano czy takie coś podlega gwarancji , jest to żad 4 pixeli na dolenad ramką czarna , na całej długości tv przy rogach są one chyba całkiem wypalone no w 90% bo coś przez nie przeswituje a reszta tak w 40% na dł 6cm a potem ciut mniej przez cały tv , ale pasek jest na całej długości ://

http://www.hdtv.com.pl/forum/attachment.php?attachmentid=17637&stc=1&d=1549059067

POZDRAWIAM SERDECZNIE !!!
 

Attachments

  • pixele2.jpg
    pixele2.jpg
    168,5 KB · Wyś: 45

pietas

New member
yo

No ciężko to złapać aparatem jest to rząd 3 pixeli na całej długości tv gdzie nie gdzie ciemniejsze na całej długości tv zaraz powyżej ramki hm tak jak by były przybrudzone na czarno albo co nie wiem idealny pasek ,fota na zielonym to z testowego obrazu tv , hehe w żadnym z 4 ks tak nie było hahaha

http://www.hdtv.com.pl/forum/attachment.php?attachmentid=17638&stc=1&d=1549100791

http://www.hdtv.com.pl/forum/attachment.php?attachmentid=17639&stc=1&d=1549100832

RĘCE OPADAJĄ !!!
 

Attachments

  • IMG_20190201_224550c.jpg
    IMG_20190201_224550c.jpg
    642,6 KB · Wyś: 33
  • IMG_20190202_083231c.jpg
    IMG_20190202_083231c.jpg
    476,9 KB · Wyś: 46

pietas

New member
Yo w pon będę miał decyzje sklepu , a jak nie to reklamuje ,ehh ... jeszcze na połowie ekranu nie ma jakiejś powłoki jest różowawa a druga połowa czarna normalnie , i jest różnica w czerni na tej jaśniejszej połowie nie wielka ale jest ... boki na czerni świecą na różowo ...
Nic zobaczymy jak podejdzie do tego samsung tv ma 8 dni ... , zaufałem im KS sobie wzięli dołożyłem 1000 wiozłem q6 , nic myślę ze nie będzie problemu nie będę się przejmował i tak już przez KS cały posiwiałem hahahaha ,dam znać co i jak

POZDRO
 

pietas

New member
No poleciał dziś na serwis , cały pasek u dołu przyszarzały pixeli coraz ciemniejszy i idzie w gorę , chyba tak ma być , haha ,fail led color diody świecą na różowo ni ma czerni na HDR jak chodzi na pełnej mocy , pół panelu z innego materiału , boki różowe w sumie tylko środek ekranu jest ok , nic serwisanci usterki widzieli i przyznali że są , ale to i tak główny technik oceni , jak zostanę z tym bublem , jeszcze ubezpieczenia za 2k to masakra ...

chyba strzał w stopę wymiana z ks
 

pietas

New member
Hej , tak w piątek dostałem telefon (cały weekend zjebany) podobno w tych modelach to norma różowe boki i różowy obraz , pasek to wypalony musiał być od nowości jak mówiłem ze przecież sprawdzałem cały panel i to się wypala albo zabrudza coraz bardziej , japierdole ... 55ks7000 to przy moim panelu to to nawet do pięt nie dorównuje jeszcze pare fot porobił bym lepsze ale nie mam obecnie tv nie odebrałem go w piątek , nie wiem co robic , chce opinnie serwisową i chyba go odbiorę co ?? bo kurde nie mam tv cały czas serwisy kłopoty *************** nerwy na nitce , wkurwianie , same kłopoty , tak to jest jak człowiek chce być uczciwy ... mogłem posrać i brać SONY...

http://www.hdtv.com.pl/forum/attachment.php?attachmentid=17687&stc=1&d=1550435182

1- na prosto pełno różowych przebarwień .jpg

2 HDR.jpg

4- localne wygaszanie na max (cały ekran różowy).jpg

IMG_20190201_114712_dowysłania.jpg

IMG_20190202_152720copy2_do_wysłania.jpg

kolorowypanel.jpg

różowe przebarwienia.jpg


NIE WIEM CO ROBIĆ NÓWKA TV, PEWNIE WRÓCI UCIAPANY BRUDNY ...

POZDRO
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Nic nie rozumiem z tego posta :( Reklamowałeś TV z tytułu rękojmi u sprzedawcy? Przyjechał serwis, zabrał TV i co Ci powiedzieli w piątek? Że naprawią, wymienią?
 

pietas

New member
Hej, sklep kombinował, zgłosiłem do Samsunga, przyjechali technicy stwierdzili wady, wzięli tv i po tyg dzwonią że lipa nie naprawia , bo to norma w tych modelach, wymiana panelu nic nie da, lol, *************** lol, także chcą go dowieść mi taki jaki był plus będzie cały pewnie upackany, a wiesz jak czyscilo się ks, nie wiem każda z wad kwalifikuje panel do wymiany, no idioci
Zalamka, chyba im sprawę wytocze o zniszczone zdrowie psychiczne...
 
Ostatnia edycja:

Wesley1

Member
Bez reklam
Co to znaczy sklep kombinował? Zgłosiłeś się do sklepu z reklamacją z tytułu rękojmi? Jeżeli tak, to jakie jest oficjalne stanowisko sklepu?
 

pietas

New member
Nie nie, sklep kazał mi przywieść tv, nie miałem czym, więc zgłosiłem normalnie na gwarancję Samsunga, w piątek zadzwonił technik że nie będzie wymiany panelu, bo różowe boki i obraz to w tym modelu norma, i tak nie mam złe, ten pasek powypalanych pixeli to musiał być od nowości, o ruznicy w kolorach powłoki nic nie wspomnieli, poprosiłem o opinię servisowa i czekam... W środę chcą mi go dowieść...
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Kazali Ci przywieść?! Z tego co pamiętam, to od 50 cali w górę to serwis przyjeżdża do klienta. Źle zrobiłeś, że odpuściłeś. Trzeba było składać rękojmie do sklepu i czekać na oficjalne stanowisko.
 
Do góry