Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Wesley1

Member
Bez reklam
Teraz to nie wiem co robić. Sklep się wykpił i przy kolejnej reklamacji będzie się powoływał na opinię Samsunga, który stwierdził że wady nie ma. Lipa Panie :( Ile masz jeszcze gw. na ten TV? Może będziesz miał "farta" i padnie podświetlenie na dole :)
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Zaraz, zaraz - to Ty kupiłeś TV przez neta, zamówiłeś z dostawą i montażem. To DLACZEGO nie zwróciłeś tego bubla w ustawowym terminie 14 dni?
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Co za bubel!! . Nie jest to żadna norma miałem ten model i nie było żadnego przebarwienia czerni ewidentnie tv jest zepsuty.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Nie ma problemu możesz powiedzieć że kaper miał s domu ten model i tak nie miał dodaj też że mogłeś kupić lepszy i tańszy model ue65nu8042 który na bank tak nie ma ale myślałeś że jak coś ma w nazwie q to jest zajebiste niech oddają kasę.
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Tak na poważnie to przykro mi że cię to spotkało ale myślę że nie da rady nic z tym zrobić. Czytałem gdzieś że w euro rtv po zalogowaniu się u nich na stronie jest jakiś okres czasu na zwrot ale nie wiem czy to 14 czy 30 dni.
 

pietas

New member
Nie no , bedę walczył się odwoływał niech kuzwa wymienia panel , właśnie w euro agd nie przeszedł ten zwrot , tam myków towar nie może być używany itd itd .... folie wszystkie były ale ta z całego ekranu co zabezpieczała to sama odpadła i ... ogólnie strasznie dziadowski sklep , przewaliłem tam z 40 koła 0 podejścia do klienta , wepchać bubel i umyć ręce ... to tam kasy nie chce odzyskiwać , po prostu chce mieć sprawny tv , niech mi samsung panel wymieni ....
 
Ostatnia edycja:

pietas

New member
Hejka panowie !!!

Kurde narobiłem rabanu z tym moim Q6 a zaszło po prostu małe nieporozumienie na servisie , mogłem poczekać z dzień zanim zacząłem jęczeć :p samsung jednak nie zawodzi Będzie nowy panelik w tv bez żadnych problemów :))

Dojdzie tv w przyszłym tyg , to podziałamy z ustawieniami ;)

POZDRO !!!
 

maciek_b

New member
Gdyby kogoś to interesowało, to matryce do KS 8000 65" są cały czas dostępne. Wiadomość z jednego z Serwisów TV Samsung.
Witam,
matryc 65"do KS8000 już nie ma od kilku tygodni. Jestem po wymianie TV, miałem ubezpieczenie w ERGO Hestia i po prawie 3 latach zostałem poinformowany, że mogę zamówić sobie nowy TV ( w cenie starego lub dopłata do nowego). Postanowiłem zakończyć moją przygodę z Samsungiem. W ostatnich kilku latach kupowałem najwyższe modele 55 i 65" i za każdym razem były problemy z matrycami. Dobrze, że miałem wykupione ubezpieczenia. Pierwszy raz wymienili matrycę i udało mi się sprzedać TV, teraz fart, że skończyły się matryce. Wybór padł na OLED SONY 65" A9F (oczywiście z ubezpieczeniem SONY na 5 lat).Dopłaciłem 2,5 kPLN i mam nowy TV. Różnica w jakości w porównaniu do Samsunga nie do opisania.
 
Ja to mam teraz mały problem. Dokupiłem w samsungu dodatkowe 2 lata gwarancji w grudniu 2018. Minęło już kilka miesięcy i prześwity które próbowałem reklamować pod koniec 2018 roku powiększyły się trochę ale jeszcze nie rażą oczu więc mi się nie spieszy z wysłaniem reklamacji.

Problem w tym że kiedyś ktoś tu na forum dał link z firmware do samsunga KS7000 z obsługą HDR HLG. Wgrałem ten firmware i HDR pięknie działa teraz na kanałach TV. Problem w tym że ten soft został udostępniony z tego co wiem tylko we Włoszech i do tego tylko w postaci pendrive który był wysyłany chętnym.

Wiadomo że seria KS jest już przestarzała i mam obawy że się już oficjalny firmware z obsługą HDR HLG nie pojawi na nasze TV a ja mam wgrany firmware który w Polsce nie ma racji bytu.

Obawiam się teraz że jak oddam TV na reklamację to nie uznają mi reklamacji przez ten firmware.

Próbowałem wgrać starszy firmware ale Samsung wykrywa że jest to starsza wersja i nie pozwala go wgrać.

Myślicie że samsung wyda nowy firmware do KS7000 z obsługą HDR HLG?
 
Do góry