Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Intenso

Banned
1. Nie trzeba nigdzie wozić tv.Serwis przyjeżdża do domu, jak na zdjęciach widać ze wada jest ewidentna to nawet do domu nie przyjeżdżają robić oględzin.

2. Wysyłasz mailem.
3.Wysyłasz zdjęcia z wadą i skan faktury.
 
Ostatnia edycja:

Intenso

Banned
Wczoraj rozmawiałem z gościem ze sklepu przez telefon, dziś ma do mnie dzwonić co i jak. Powiedział ze musi się zapoznać z tym wszystkim jak to prawnie teraz wygląda, ponieważ moje zgłoszenie poszło i w systemie jest, ale sklepu tego z centrali nie dostał.
Wiec czekam na telefon.
 
Wczoraj rozmawiałem z gościem ze sklepu przez telefon, dziś ma do mnie dzwonić co i jak. Powiedział ze musi się zapoznać z tym wszystkim jak to prawnie teraz wygląda, ponieważ moje zgłoszenie poszło i w systemie jest, ale sklepu tego z centrali nie dostał.
Wiec czekam na telefon.
Czyli mają burdel i zaraz się okaże że matryce też są tylko oni do serwisu samsunga nie wysłali zgłoszenia.
 

Intenso

Banned
To właśnie sklep zgłasza do serwisu w którym się kupiło tv.
Całą procedurę reklamacyjną przeprowadza sklep z którym kupowany był tv.
Według mnie to szuka facet sposobu aby się jakoś obronić.
Co do matryc to różnie bywa, ponieważ już na początku roku nie było matryca do mniejszych modeli, i oddawali ludziom pieniądze.
 
Do mniejszych masz na myśli 49 czy 55 cali? I skąd masz takie info że nie było matryc? Czytając tu forum jedni pisali że nie było a inni że są więc nie wiadomo tak naprawdę.
 

Intenso

Banned
Na HDTV Polska pisali o tym fakcie użytkownicy, same sklepy im o tym mówiły, ponieważ przed upływem 14 dni reklamacji z tytułu rękojmi oddawali pieniądze, możliwe że przez pewien okres nie było tych matryc, potem mogły znów być, ciężko trafić.
Ten tv miał premierem w 2016 roku. Także im więcej dni ucieka od premiery, tym większe prawdopodobieństwo że nie będzie matryc.
 

Intenso

Banned
Dobra, sam zadzwoniłem do sklepu.
Facet się ma skontaktować z serwisem, jeżeli serwis stwierdzi wadę to oddadzą pieniądze. :)
A serwis stwierdzi wadę bo wada się powiększyła od tej która jest na zdjęciu .
Sklep ma jeszcze do mnie zadzwonić dziś, także będę informował na bieżąco.
 
Dobra, sam zadzwoniłem do sklepu.
Facet się ma skontaktować z serwisem, jeżeli serwis stwierdzi wadę to oddadzą pieniądze. :)
A serwis stwierdzi wadę bo wada się powiększyła od tej która jest na zdjęciu .
Sklep ma jeszcze do mnie zadzwonić dziś, także będę informował na bieżąco.
Poważnie Ci się tak szybko powiększa to wypalenie? Ja specjalnie zostawiłem włączony TV na kilka dni i jakoś to nie rośnie specjalnie szybko. Ciekawe od czego to zależy.
 

Intenso

Banned
Jak zgłaszałem to była jedna dioda świecąca jasno
w przeciągu tygodnia pokazały się dwie kolejne, i narazie na tym staneło.
 

FoX88

New member
U mnie dzisiaj serwisant był, zrobił fotki dodatkowe i ma zostać zamówiona matryca z montażem w piątek lub czwartek. Z tym, że u mnie rozmiar to 49" więc ten "najrzadziej" sprzedawany raczej stąd pewnie matryce jeszcze bezproblemowo są.

Jeśli matryca nowa będzie w porządku pod względem braku święcących pixeli, jakiegoś potwornego bandingu i cloudingu to może być i ta zmiana matrycy, bo w sumie nie bardzo jest co kupić w 49" teraz, KS to była ostatnia seria Samsunga gdzie 49" nie był kastratem tylko pełnoprawnym 120Hz modelem HDR 1000. Z resztą Vincent testował osobno 49KS7000 i wyniki nie odstawały od większych modeli mimo, że na displayspecifications trochę inaczej są opisane:
https://www.hdtvtest.co.uk/news/ue49ks7000-201610234374.htm

Jakbym miał kupować 55" to musiałby to dodatkowo być model z podstawką na środku zamiast tych nóżek po bokach. W przeciwnym razie czekałaby mnie zmiana mebli. 49" na styku się mieści. Zawieszenie odpada, bo wynajmuję pokój i nie mogę dziur wiercić.

Pewnie w przypadku zwrotu gotówki bym się kierował albo w stronę OLEDa B7 55" (centralna nóżka) albo Samsunga NU8002 55" (też centralna nóżka). Nowy Samsung głównie dla Motion Plus Gra.

Natomiast to co mnie miło zaskoczyło to, że serwisant nie tworzył żadnych dziwnych historii i nie próbował mi wmawiać, że te wystające podświetlenie na dole to jakaś cecha LCD LED albo coś innego dziwnego. Zauważył problem jak najbardziej.
 
Ostatnia edycja:
Jak zgłaszałem to była jedna dioda świecąca jasno
w przeciągu tygodnia pokazały się dwie kolejne, i narazie na tym staneło.
U mnie też już są 3 diody świecące ale są tak małe że nie wiem czy by to uznali na gwarancji. Żeby to zobaczy trzeba się wpatrywać w odpowiednie miejsce.

Czyli wiemy już że matryce do 49 są. Ciekawe czy do 55 są? FoX88 możesz zagadać serwisanta czy są matryce do 55cali? Może będzie wiedział.
 

Intenso

Banned
Był u mnie serwisant, ale ja byłem w pracy, serwisant miał być wtedy kiedy byłem już po pracy.
Niestety nic nie wiem co do dostępności matryc.

Jeżeli chodzi o mnie to serwisant zrobił zdjęcia, potwierdził wadę, powiedział ze zwrócą pieniądze, ale on jest tylko o stwierdzenia wady. Która potwierdza.
Resztę łatwi Samsung i Media Markt.
Nawet nie wspomniał o wymianie matrycy, także śmiem twierdzić że ich po prostu nie ma.
 
Do góry