Czyli mają burdel i zaraz się okaże że matryce też są tylko oni do serwisu samsunga nie wysłali zgłoszenia.Wczoraj rozmawiałem z gościem ze sklepu przez telefon, dziś ma do mnie dzwonić co i jak. Powiedział ze musi się zapoznać z tym wszystkim jak to prawnie teraz wygląda, ponieważ moje zgłoszenie poszło i w systemie jest, ale sklepu tego z centrali nie dostał.
Wiec czekam na telefon.
Poważnie Ci się tak szybko powiększa to wypalenie? Ja specjalnie zostawiłem włączony TV na kilka dni i jakoś to nie rośnie specjalnie szybko. Ciekawe od czego to zależy.Dobra, sam zadzwoniłem do sklepu.
Facet się ma skontaktować z serwisem, jeżeli serwis stwierdzi wadę to oddadzą pieniądze.
A serwis stwierdzi wadę bo wada się powiększyła od tej która jest na zdjęciu .
Sklep ma jeszcze do mnie zadzwonić dziś, także będę informował na bieżąco.
U mnie też już są 3 diody świecące ale są tak małe że nie wiem czy by to uznali na gwarancji. Żeby to zobaczy trzeba się wpatrywać w odpowiednie miejsce.Jak zgłaszałem to była jedna dioda świecąca jasno
w przeciągu tygodnia pokazały się dwie kolejne, i narazie na tym staneło.