Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

FoX88

New member
Nie ma różnicy specjalnie w cenie, w chwili obecnej 65KS9500 kupisz za 9900 pln
a KS9000 za 9400 pln

Masz rację, tak patrzę Ceneo, to jeśli ktoś szuka 65" właśnie, to faktycznie zamiast 8000 czy 9000 warto już rozważyć nawet na raty, ale zakup 9500.

Ta cena 9500 była na Ceneo w okolicach 12-12.5K miesiąc temu, bo patrzyłem nawet, tak jak teraz ~10K to różnica jest spora na korzyść tego właśnie zakupu.
 

barburian

New member
Bez reklam
Tv

Masz rację, tak patrzę Ceneo, to jeśli ktoś szuka 65" właśnie, to faktycznie zamiast 8000 czy 9000 warto już rozważyć nawet na raty, ale zakup 9500.

Ta cena 9500 była na Ceneo w okolicach 12-12.5K miesiąc temu, bo patrzyłem nawet, tak jak teraz ~10K to różnica jest spora na korzyść tego właśnie zakupu.


W tej cenie nie ma obecnie lepszego TV na rynku, jeśli komuś nie przeszkadza Curved to tylko kupować
gdybym nie kupił XE90 to ten Samsung w tej cenie by już stał u mnie.
 

Shoryuken

New member
Ks7000-problemy

Witam wszystkich forumowiczów,


Chciałbym się podzielić moją historią dotyczącą telewizora 49'KS7000 po części by uświadomić zainteresowanych czego mogą się spodziewać a po części w nadziei, że ktoś będzie mógł posłużyć mi dobrą radą.
Otóż jestem nieszczęśliwym "posiadaczem" tego modelu od października 2016 r. Zafascynowany recenzjami i opiniami w internecie zdecydowałem się na ten model ze względu na najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku. Mamy kwiecień 2017 r. i ten stosunek pozostaje niezmieniony. To nadal najlepszy TV jaki można kupić w swojej klasie cenowej... jeżeli trafi się dobry egzemplarz. Niestety po 2 miesiącach miałem u siebie już czwartą matrycę, z którą pozostaję do teraz mimo że na tym nie skończyły się problemy z tym TV.
Telewizor prosto z RtvEuroAgd (zakup przez internet) przybył z dwoma WEWNĘTRZNYMI wgnieceniami matrycy (wyglądało to jakby matryca miała się wylać na zewnątrz) i w ciągu 2 dni wyskoczyło ok. 6 martwych pikseli w klastrze. Poniżej zamieszczam zdjęcia 1-2.

Ponieważ już zdążyłem wpaść w zauroczenie jakością obrazu a obsługa sklepu na wieści o planowanym zwrocie stała się bardzo niemiła postanowiłem skorzystać z serwisu zamiast ustawowego zwrotu.
Matryca 1 pojechała zatem do serwisu. Ten zadziałał sprawnie i już na 3 dzień miałem telewizor w domu z wymienioną matryca i obudową. Niestety po czasie około tygodnia wyskoczyły 4 martwe piksele w tym 2 w klastrze (wg normy jakiekolwiek martwe piksele w klastrze z miejsca kwalifikują TV na wymianę) a dodatkowo obudowa w dwóch górnych rogach zaczęła odchodzić pokazując wewnętrzny układ ledów. Już nawet bez robienia zdjęć z miejsca skontaktowałem się z infolinią samsunga i druga matryca pojechała do serwisu. Ten już niestety nie działał tak sprawnie, prawie 2 tygodnie czekając na części od Samsunga (oficjalna wersja).

3 matrycy nawet nie widziałem. Serwis zadzwonił do mnie po 2 tygodniach z pytaniem czy nie chcę TV zastępczego bo na swój sobie jeszcze poczekam ponieważ matryca, która przybyła do nich nie nadaje się do przekazania klientowi – uszkodzenie w transporcie lub inna z wielu standardowych wad tego modelu – szczegółów nie poznałem.
No cóż, nie lubię półśrodków więc odmówiłem przyjęcia telewizora zastępczego i uzbroiłem się w jeszcze trochę cierpliwości. Telewizor odzyskałem po ok. tygodniu od telefonu serwisu (3 tygodnie od zgłoszenia) - wymiana matrycy i obudowy.

4 matryca, którą użytkuję do dziś ma "tylko" 3 martwe piksele rozsiane po ekranie i niewidoczne z miejsca oglądania więc po moich wcześniejszych przejściach początkowo uchodziła za idealną do czasu aż nie zauważyłem vertical bandingu. Zdjęcia poniżej(3-4).

Chamskie jasne i ciemne pasu o szerokości >10 cm widoczne losowo na ciemnych tłach niezależnie od źródła. Oglądam treści SDR i HDR, gram w SDR i HDR i wszędzie od czasu do czasu wyskakują. O dziwo nie dzieje się to na jasnych tłach (ani ruchomych ani statycznych) tylko w obszarach tzw. dark grey, najczęściej w źródłach HDR. Po wielu wieczorach kalibracji udało mi się to zjawisko ograniczyć do minimum ale nie ma możliwości pozbyć się tego całkowicie. Sprawę oczywiście zgłosiłem na infolinię samsunga opisując szczegółowo zjawisko. W odpowiedzi, o dziwo bardzo miłej mimo widma wymiany TV na nowy (3 naprawa to wymiana TV na fabrycznie nowy egzemplarz wg warunków gwarancji) poproszono mnie o wysłanie zdjęć. Wysłałem zdjęcia widoczne poniżej (i wiele innych). Odpowiedź na maila przyszła błyskawicznie. Dokładniej rzecz ujmując przyszła tak szybko, iż wątpię by ktoś w samsungu obejrzał te zdjęcia. Brzmiała ona tak:



Rozumiem Pana, lecz o[FONT=Calibri, sans-serif]bserwowana niejednorodność wyświetlanego obrazu, widoczna zwłaszcza na jednolitych tłach w postaci ciemniejszych pionowych pasów nosi nazwę „Mury” lub „Bandingu”.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Zjawisko to jest integralną cechą technologii wyświetlaczy ciekłokrystalicznych LCD i jest konsekwencją niemożliwych do zupełnego wyeliminowania mikro-naprężeń mechanicznych ekranu, powstałych podczas procesu produkcji oraz nagrzewania się jego struktury podczas pracy. W różnym stopniu jest ono obecne w każdym ekranie LCD, bez względu na producenta. Ponieważ jest to cecha związana z produkcją paneli LCD może być widoczna również w wymienianych podczas naprawy ekranach zamiennych. Z uwagi na konstrukcję układów podświetlania krawędziowego, zjawisko to może być widoczne w większym stopniu w urządzeniach typu LED TV korzystających z tego typu podświetlenia.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Z tych względów zjawisko „Mury” nie jest traktowane jako uszkodzenie gwarancyjne (wada własna materiału lub montażu na linii produkcyjnej) i nie podlega naprawie w ramach gwarancji."[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]
[/FONT]


Tak oto Samsung przygotowaną regułką „kopiuj wklej” zamknął temat rozwiązując problem dla siebie. Podejrzewam też, że telefoniczna informacja od serwisu była celowa by Samsung nie musiał wydawać nowego telewizora. Od stycznia zatem próbuję przyzwyczaić się do tego bandingu ale jest to niemożliwe. Jeżeli jest to „cecha” technologii led to czemu nie ma o tym informacji a materiałach reklamowych? To przecież taka sama „cecha” jak HDR czy 4K. Żałuję strasznie, że przy pierwszym razie nie skorzystałem z prawa do zwrotu bez podania przyczyny.

Żeby nie było 100% negatywnie to muszę powiedzieć, że sam obraz kapitalny (kolory, ostrość, podświetlenie). Funkcjonalność, smart tryb gry wszystko jak najbardziej na plus. W tej cenie nie można znaleźć nic lepszego. Obraz jest tak dobry, że w międzyczasie mój znajomy postanowił zaryzykować zakup modelu 55'' trafiając egzemplarz bez wad za drugim razem (pierwszy miał odchodzącą obudowę i martwe piksele, również w klastrze). Będąc jednak mądrzejszy o moje doświadczenia nie korzystał z serwisu tylko zwrócił wadliwy TV bez podania przyczyny. Myślę, że to jedyny sposób na ten model.

Mam nadzieję, że moja historia będzie pomocna liczę też na jakieś rady. Może moja sytuacja nie jest jeszcze beznadziejna. Sprzedawać za bezcen TV nie chcę, a nie zanosi się by przez pozostałe 1,5 roku gwarancji wyskoczyło w tym TV coś jeszcze pozwalając mi wymienić TV.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    58,7 KB · Wyś: 71
  • 2.jpg
    2.jpg
    142,3 KB · Wyś: 73
  • 3.jpg
    3.jpg
    75,9 KB · Wyś: 375
  • 4.jpg
    4.jpg
    92,5 KB · Wyś: 89

Davide

Member
Witam wszystkich forumowiczów,


Chciałbym się podzielić moją historią dotyczącą telewizora 49'KS7000 po części by uświadomić zainteresowanych czego mogą się spodziewać a po części w nadziei, że ktoś będzie mógł posłużyć mi dobrą radą.
Otóż jestem nieszczęśliwym "posiadaczem" tego modelu od października 2016 r. Zafascynowany recenzjami i opiniami w internecie zdecydowałem się na ten model ze względu na najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku. Mamy kwiecień 2017 r. i ten stosunek pozostaje niezmieniony. To nadal najlepszy TV jaki można kupić w swojej klasie cenowej... jeżeli trafi się dobry egzemplarz. Niestety po 2 miesiącach miałem u siebie już czwartą matrycę, z którą pozostaję do teraz mimo że na tym nie skończyły się problemy z tym TV.
Telewizor prosto z RtvEuroAgd (zakup przez internet) przybył z dwoma WEWNĘTRZNYMI wgnieceniami matrycy (wyglądało to jakby matryca miała się wylać na zewnątrz) i w ciągu 2 dni wyskoczyło ok. 6 martwych pikseli w klastrze. Poniżej zamieszczam zdjęcia 1-2.

Ponieważ już zdążyłem wpaść w zauroczenie jakością obrazu a obsługa sklepu na wieści o planowanym zwrocie stała się bardzo niemiła postanowiłem skorzystać z serwisu zamiast ustawowego zwrotu.
Matryca 1 pojechała zatem do serwisu. Ten zadziałał sprawnie i już na 3 dzień miałem telewizor w domu z wymienioną matryca i obudową. Niestety po czasie około tygodnia wyskoczyły 4 martwe piksele w tym 2 w klastrze (wg normy jakiekolwiek martwe piksele w klastrze z miejsca kwalifikują TV na wymianę) a dodatkowo obudowa w dwóch górnych rogach zaczęła odchodzić pokazując wewnętrzny układ ledów. Już nawet bez robienia zdjęć z miejsca skontaktowałem się z infolinią samsunga i druga matryca pojechała do serwisu. Ten już niestety nie działał tak sprawnie, prawie 2 tygodnie czekając na części od Samsunga (oficjalna wersja).

3 matrycy nawet nie widziałem. Serwis zadzwonił do mnie po 2 tygodniach z pytaniem czy nie chcę TV zastępczego bo na swój sobie jeszcze poczekam ponieważ matryca, która przybyła do nich nie nadaje się do przekazania klientowi – uszkodzenie w transporcie lub inna z wielu standardowych wad tego modelu – szczegółów nie poznałem.
No cóż, nie lubię półśrodków więc odmówiłem przyjęcia telewizora zastępczego i uzbroiłem się w jeszcze trochę cierpliwości. Telewizor odzyskałem po ok. tygodniu od telefonu serwisu (3 tygodnie od zgłoszenia) - wymiana matrycy i obudowy.

4 matryca, którą użytkuję do dziś ma "tylko" 3 martwe piksele rozsiane po ekranie i niewidoczne z miejsca oglądania więc po moich wcześniejszych przejściach początkowo uchodziła za idealną do czasu aż nie zauważyłem vertical bandingu. Zdjęcia poniżej(3-4).

Chamskie jasne i ciemne pasu o szerokości >10 cm widoczne losowo na ciemnych tłach niezależnie od źródła. Oglądam treści SDR i HDR, gram w SDR i HDR i wszędzie od czasu do czasu wyskakują. O dziwo nie dzieje się to na jasnych tłach (ani ruchomych ani statycznych) tylko w obszarach tzw. dark grey, najczęściej w źródłach HDR. Po wielu wieczorach kalibracji udało mi się to zjawisko ograniczyć do minimum ale nie ma możliwości pozbyć się tego całkowicie. Sprawę oczywiście zgłosiłem na infolinię samsunga opisując szczegółowo zjawisko. W odpowiedzi, o dziwo bardzo miłej mimo widma wymiany TV na nowy (3 naprawa to wymiana TV na fabrycznie nowy egzemplarz wg warunków gwarancji) poproszono mnie o wysłanie zdjęć. Wysłałem zdjęcia widoczne poniżej (i wiele innych). Odpowiedź na maila przyszła błyskawicznie. Dokładniej rzecz ujmując przyszła tak szybko, iż wątpię by ktoś w samsungu obejrzał te zdjęcia. Brzmiała ona tak:



Rozumiem Pana, lecz o[FONT=Calibri, sans-serif]bserwowana niejednorodność wyświetlanego obrazu, widoczna zwłaszcza na jednolitych tłach w postaci ciemniejszych pionowych pasów nosi nazwę „Mury” lub „Bandingu”.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Zjawisko to jest integralną cechą technologii wyświetlaczy ciekłokrystalicznych LCD i jest konsekwencją niemożliwych do zupełnego wyeliminowania mikro-naprężeń mechanicznych ekranu, powstałych podczas procesu produkcji oraz nagrzewania się jego struktury podczas pracy. W różnym stopniu jest ono obecne w każdym ekranie LCD, bez względu na producenta. Ponieważ jest to cecha związana z produkcją paneli LCD może być widoczna również w wymienianych podczas naprawy ekranach zamiennych. Z uwagi na konstrukcję układów podświetlania krawędziowego, zjawisko to może być widoczne w większym stopniu w urządzeniach typu LED TV korzystających z tego typu podświetlenia.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Z tych względów zjawisko „Mury” nie jest traktowane jako uszkodzenie gwarancyjne (wada własna materiału lub montażu na linii produkcyjnej) i nie podlega naprawie w ramach gwarancji."[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]
[/FONT]


Tak oto Samsung przygotowaną regułką „kopiuj wklej” zamknął temat rozwiązując problem dla siebie. Podejrzewam też, że telefoniczna informacja od serwisu była celowa by Samsung nie musiał wydawać nowego telewizora. Od stycznia zatem próbuję przyzwyczaić się do tego bandingu ale jest to niemożliwe. Jeżeli jest to „cecha” technologii led to czemu nie ma o tym informacji a materiałach reklamowych? To przecież taka sama „cecha” jak HDR czy 4K. Żałuję strasznie, że przy pierwszym razie nie skorzystałem z prawa do zwrotu bez podania przyczyny.

Żeby nie było 100% negatywnie to muszę powiedzieć, że sam obraz kapitalny (kolory, ostrość, podświetlenie). Funkcjonalność, smart tryb gry wszystko jak najbardziej na plus. W tej cenie nie można znaleźć nic lepszego. Obraz jest tak dobry, że w międzyczasie mój znajomy postanowił zaryzykować zakup modelu 55'' trafiając egzemplarz bez wad za drugim razem (pierwszy miał odchodzącą obudowę i martwe piksele, również w klastrze). Będąc jednak mądrzejszy o moje doświadczenia nie korzystał z serwisu tylko zwrócił wadliwy TV bez podania przyczyny. Myślę, że to jedyny sposób na ten model.

Mam nadzieję, że moja historia będzie pomocna liczę też na jakieś rady. Może moja sytuacja nie jest jeszcze beznadziejna. Sprzedawać za bezcen TV nie chcę, a nie zanosi się by przez pozostałe 1,5 roku gwarancji wyskoczyło w tym TV coś jeszcze pozwalając mi wymienić TV.




Ja mam od 3 marca 2017 już czwarty :D w Piątek wiozę go do Saturna na gwarancję rękojmi. Polecam zrobić to samo :D
 

Zubik_2006

New member
Widzę, że jesteś zdeterminowany - to dobrze - nie odpuszczaj partaczom (Samsungowi).
To powinno Ci rozjaśnić co powinieneś dalej robić.
 

Attachments

  • 1.JPG
    1.JPG
    89,5 KB · Wyś: 51
  • 2.JPG
    2.JPG
    65,7 KB · Wyś: 41

Kasio

Member
A może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego w tv UE f6500 we wszystkich tych wartościach YT mam na 1280x720. Łącze jest 100 Mbps netflix zawsze w 1080p idzie a tu nigdy jeszcze w fullhd nie wskoczyło. Czemu?
Zdjęcie - 18.04.2017 | Fotosik.pl

1. nie wklejaj linków HTML tylko BBCode lub adres URL
2.Jaka masz wersje aplikacji YT ?
3. więcej Info:
Samsung TV Model Lineup
Samsung TV Specifications

Sprawdziłem linka i u mnie jest 1080p, Twoja aplikacja YT odtwarza tylko 720p
 

sodalit1990

New member
Witam wszystkich forumowiczów,


Chciałbym się podzielić moją historią dotyczącą telewizora 49'KS7000 po części by uświadomić zainteresowanych czego mogą się spodziewać a po części w nadziei, że ktoś będzie mógł posłużyć mi dobrą radą.
Otóż jestem nieszczęśliwym "posiadaczem" tego modelu od października 2016 r. Zafascynowany recenzjami i opiniami w internecie zdecydowałem się na ten model ze względu na najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku. Mamy kwiecień 2017 r. i ten stosunek pozostaje niezmieniony. To nadal najlepszy TV jaki można kupić w swojej klasie cenowej... jeżeli trafi się dobry egzemplarz. Niestety po 2 miesiącach miałem u siebie już czwartą matrycę, z którą pozostaję do teraz mimo że na tym nie skończyły się problemy z tym TV.
Telewizor prosto z RtvEuroAgd (zakup przez internet) przybył z dwoma WEWNĘTRZNYMI wgnieceniami matrycy (wyglądało to jakby matryca miała się wylać na zewnątrz) i w ciągu 2 dni wyskoczyło ok. 6 martwych pikseli w klastrze. Poniżej zamieszczam zdjęcia 1-2.

Ponieważ już zdążyłem wpaść w zauroczenie jakością obrazu a obsługa sklepu na wieści o planowanym zwrocie stała się bardzo niemiła postanowiłem skorzystać z serwisu zamiast ustawowego zwrotu.
Matryca 1 pojechała zatem do serwisu. Ten zadziałał sprawnie i już na 3 dzień miałem telewizor w domu z wymienioną matryca i obudową. Niestety po czasie około tygodnia wyskoczyły 4 martwe piksele w tym 2 w klastrze (wg normy jakiekolwiek martwe piksele w klastrze z miejsca kwalifikują TV na wymianę) a dodatkowo obudowa w dwóch górnych rogach zaczęła odchodzić pokazując wewnętrzny układ ledów. Już nawet bez robienia zdjęć z miejsca skontaktowałem się z infolinią samsunga i druga matryca pojechała do serwisu. Ten już niestety nie działał tak sprawnie, prawie 2 tygodnie czekając na części od Samsunga (oficjalna wersja).

3 matrycy nawet nie widziałem. Serwis zadzwonił do mnie po 2 tygodniach z pytaniem czy nie chcę TV zastępczego bo na swój sobie jeszcze poczekam ponieważ matryca, która przybyła do nich nie nadaje się do przekazania klientowi – uszkodzenie w transporcie lub inna z wielu standardowych wad tego modelu – szczegółów nie poznałem.
No cóż, nie lubię półśrodków więc odmówiłem przyjęcia telewizora zastępczego i uzbroiłem się w jeszcze trochę cierpliwości. Telewizor odzyskałem po ok. tygodniu od telefonu serwisu (3 tygodnie od zgłoszenia) - wymiana matrycy i obudowy.

4 matryca, którą użytkuję do dziś ma "tylko" 3 martwe piksele rozsiane po ekranie i niewidoczne z miejsca oglądania więc po moich wcześniejszych przejściach początkowo uchodziła za idealną do czasu aż nie zauważyłem vertical bandingu. Zdjęcia poniżej(3-4).

Chamskie jasne i ciemne pasu o szerokości >10 cm widoczne losowo na ciemnych tłach niezależnie od źródła. Oglądam treści SDR i HDR, gram w SDR i HDR i wszędzie od czasu do czasu wyskakują. O dziwo nie dzieje się to na jasnych tłach (ani ruchomych ani statycznych) tylko w obszarach tzw. dark grey, najczęściej w źródłach HDR. Po wielu wieczorach kalibracji udało mi się to zjawisko ograniczyć do minimum ale nie ma możliwości pozbyć się tego całkowicie. Sprawę oczywiście zgłosiłem na infolinię samsunga opisując szczegółowo zjawisko. W odpowiedzi, o dziwo bardzo miłej mimo widma wymiany TV na nowy (3 naprawa to wymiana TV na fabrycznie nowy egzemplarz wg warunków gwarancji) poproszono mnie o wysłanie zdjęć. Wysłałem zdjęcia widoczne poniżej (i wiele innych). Odpowiedź na maila przyszła błyskawicznie. Dokładniej rzecz ujmując przyszła tak szybko, iż wątpię by ktoś w samsungu obejrzał te zdjęcia. Brzmiała ona tak:



Rozumiem Pana, lecz o[FONT=Calibri, sans-serif]bserwowana niejednorodność wyświetlanego obrazu, widoczna zwłaszcza na jednolitych tłach w postaci ciemniejszych pionowych pasów nosi nazwę „Mury” lub „Bandingu”.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Zjawisko to jest integralną cechą technologii wyświetlaczy ciekłokrystalicznych LCD i jest konsekwencją niemożliwych do zupełnego wyeliminowania mikro-naprężeń mechanicznych ekranu, powstałych podczas procesu produkcji oraz nagrzewania się jego struktury podczas pracy. W różnym stopniu jest ono obecne w każdym ekranie LCD, bez względu na producenta. Ponieważ jest to cecha związana z produkcją paneli LCD może być widoczna również w wymienianych podczas naprawy ekranach zamiennych. Z uwagi na konstrukcję układów podświetlania krawędziowego, zjawisko to może być widoczne w większym stopniu w urządzeniach typu LED TV korzystających z tego typu podświetlenia.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Z tych względów zjawisko „Mury” nie jest traktowane jako uszkodzenie gwarancyjne (wada własna materiału lub montażu na linii produkcyjnej) i nie podlega naprawie w ramach gwarancji."[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]
[/FONT]


Tak oto Samsung przygotowaną regułką „kopiuj wklej” zamknął temat rozwiązując problem dla siebie. Podejrzewam też, że telefoniczna informacja od serwisu była celowa by Samsung nie musiał wydawać nowego telewizora. Od stycznia zatem próbuję przyzwyczaić się do tego bandingu ale jest to niemożliwe. Jeżeli jest to „cecha” technologii led to czemu nie ma o tym informacji a materiałach reklamowych? To przecież taka sama „cecha” jak HDR czy 4K. Żałuję strasznie, że przy pierwszym razie nie skorzystałem z prawa do zwrotu bez podania przyczyny.

Żeby nie było 100% negatywnie to muszę powiedzieć, że sam obraz kapitalny (kolory, ostrość, podświetlenie). Funkcjonalność, smart tryb gry wszystko jak najbardziej na plus. W tej cenie nie można znaleźć nic lepszego. Obraz jest tak dobry, że w międzyczasie mój znajomy postanowił zaryzykować zakup modelu 55'' trafiając egzemplarz bez wad za drugim razem (pierwszy miał odchodzącą obudowę i martwe piksele, również w klastrze). Będąc jednak mądrzejszy o moje doświadczenia nie korzystał z serwisu tylko zwrócił wadliwy TV bez podania przyczyny. Myślę, że to jedyny sposób na ten model.

Mam nadzieję, że moja historia będzie pomocna liczę też na jakieś rady. Może moja sytuacja nie jest jeszcze beznadziejna. Sprzedawać za bezcen TV nie chcę, a nie zanosi się by przez pozostałe 1,5 roku gwarancji wyskoczyło w tym TV coś jeszcze pozwalając mi wymienić TV.

Napisałeś...najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku.Jakości do ceny????.Jakość samsunga niska a cena telewizora wysoka.

Niestety dałeś się nabrać na samsunga.W przyszłości gdy będziesz planował kupić kolejny telewizor trzeba wybrać produkt innej firmy.Mogłeś przeczytać watek samsung uwaga gwarancja.
 

hennepin78

New member
Byłem dzisiaj w Neonet i stał tam włączony KS7000 60 calowy, leciał na nim filmik demo Samsunga - Wonderland HDR. Jestem w szoku, myślałem, że coś mają źle ustawione, poprosiłem sprzedawcę, czy może sprawdzić ustawienia, wszystko było tak jak u mnie w wersji 65 calowej KS7500, backlight na 20 i wszystko pod HDR a efektu HDR na nim praktycznie nie widać, czytałem, że jest różnica w jasności bo to matrycę Sharpa ale nie spodziewałem się, że będzie to aż tak gigantyczna przepaść na korzyść matrycy Samsunga. Nie rozumiem tylko dlaczego ten TV sprzedawany jest pod tą sama nazwą i w specyfikacji ma UHD Premium jak zwyczajnie nie spełnia tych warunków i ma sporo gorsze parametry od wersji 55 i 65 calowych. Zupełnie inną, sporo grubszą ramkę też miał.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Z testu umieszczonego na innym forum wynika że jasność HDR jest o około 30% niższa niż w modelu 55". Podobnie jest z kontrastem. Ten jest aż o połowę niższy.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Samsung już od kilku serii w modelach 60" montował matrycę Sharpa, więc wydaje mi się że ci co kupili ten model wiedzieli na co się piszą :)
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Samsung już od kilku serii w modelach 60" montował matrycę Sharpa, więc wydaje mi się że ci co kupili ten model wiedzieli na co się piszą :)

Ja świadomie zakupiłem wersję 60" na matrycy Sharpa i nie mam problemów z działaniem HDR-a względem wersji 55", które swego czasu porównywałem na sklepie na demkach z materiałem HDR. Zaznaczam, że jest to wyłącznie moja subiektywna ocena. Po prawie 5 miesiącach użytkowania tego TV jestem z niego mega zadowolony i nie żałuję zakupu za kwotę 5100 zł z 4-letnią gwarancją :)
 
Do góry