Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Okcim

New member
49KS7000S

Oglądałem serial z USB i zauważyłem jakiś dziwny przezroczysty pasek u góry ekranu. Początkowo pomyślałem, że to wina samego pliku ale sytuacja się powtarza na satelicie i czasem na naziemnej. Szczególnie na trybie Filmowym i Standardowym na Dynamicznym jakby szybciej znikało.
Widać to przede wszystkim na przejściach z jasnego do ciemnego. Po kilku sekundach znika i jest jednolite.

Załączyłem pliki spójrzcie proszę :/ naliczyłem też 5 martwych pikseli.

TV mam od 9 dni kupiłem w Saturnie wysyłkowo.

Co zrobić dzwonić do Saturna czy na serwis Samsunga?
 

Attachments

  • 20160806_223309.jpg
    20160806_223309.jpg
    101,6 KB · Wyś: 72
  • 20160806_223318.jpg
    20160806_223318.jpg
    88,4 KB · Wyś: 68
  • 20160806_230718.jpg
    20160806_230718.jpg
    157,2 KB · Wyś: 54
Ostatnia edycja:

rafcio76r

New member
Bez reklam
Ja na Twoim miejscu wymieniłbym na inny egzemplarz. Zrób to póki możesz. Później zostanie Ci tylko serwis samsunga i ewentualna wymiana matrycy.
 

cezary69

New member
Bez reklam
49KS7000S

Oglądałem serial z USB i zauważyłem jakiś dziwny przezroczysty pasek u góry ekranu. Początkowo pomyślałem, że to wina samego pliku ale sytuacja się powtarza na satelicie i czasem na naziemnej. Szczególnie na trybie Filmowym i Standardowym na Dynamicznym jakby szybciej znikało.
Widać to przede wszystkim na przejściach z jasnego do ciemnego. Po kilku sekundach znika i jest jednolite.

Załączyłem pliki spójrzcie proszę :/ naliczyłem też 5 martwych pikseli.

TV mam od 9 dni kupiłem w Saturnie wysyłkowo.

Co zrobić dzwonić do Saturna czy na serwis Samsunga?

Jeśli jesteś wstanie zapakować go jak fabryka dała (baterie do pilota zafoliowane :)) jak nie to kupić takie i zrobić zwrot do sklepu. Przy nowym tv i takie hece nie ma co się pitolić. Człowiek płaci i wymaga.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
W Saturnie i Media Markt dają 30 dni na zwrot TV bez podania przyczyny i to niezależnie od tego czy to zamówienie internetowe czy zakup w stacjonarnym. Tak przynajmniej było do niedawna.
Tak czy siak, masz ustawowe prawo do zwrotu TV bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki zamówionej na odległość. Skontaktuj się z Saturnem w sprawie zwrotu, ewentualnie wymiany na inny egzemplarz lub na zupełnie inny model.
 

żagiel75

New member
Jakość Samsunga? Dzisiaj rozmawiałem w sklepie o ewentualnej wymianie pus7181 na JS - dlatego że ja chorowałem na ten typ i w końcu znalazłem je w jednym sklepie (model 8500 i 9000). Ale w sklepie wybito mi to z głowy i tylko z przyczyn technicznych posiadanych Samsungów. 8500 był ze zwrotu (?) - więc odpadł, poza tym dźwięk gorszy od PUS7181 a egzemplarz js9000 wycofali ze sprzedaży bo pojawił się zielony pas po lewej stronie ekranu. Następnie miły Pan pokazał mi nowe egzemplarze (nie pamiętam już jakie) - w jednym ramka odstawała tak, że można było nawtykać zapałek, w drugim ledy świeciły nad dolną listwą "na wierzchu". Tydzień temu przy zakupie tv najbardziej skłaniałem się na KS'a 7000 ale pokazane dwa modele miały wady obudowy (pisałem o tym wyżej - poza tym wrażliwość 7000 na sygnał z anteny pozostawiała do życzenia). Także zostaję przy pusie i nie zaryzykuję wymiany. Coś się stało z Samsungiem?
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Widocznie właściciele szajsunga doszli do wniosku, że już nie muszą się starać, bo i tak znajdą się chętni na zakup, nawet TV z rozlatującą się obudową i bad pixelami :) Jak tak dalej pójdzie to reklamowane Quantum Dot zmieni się w Quantum szrot hehe
 
Jedyny egzemplarz jaki udało mi się namierzyć i to w dodatku w kącie i bez pilota. ... w całym sklepie za to wszędzie wyeksponowane były modele js czyli 2015. ...
b81444149e9659325655b8edf2ea0bb1.jpg


wytapane przez 910C
 

Smykoo

New member
Żałosne...Tv klejony to słaby pomysł. Normalnie śruby powinny być i wtedy wszystko się ładnie trzyma.

Wysłany z Google Nexus
 

Aksel

Member
Wrzucę swoje dwa grosze odnośnie 55ks7500
Przed zakupem brałem pod uwagę Philipsa i Panasonica w tej cenie jednak ostatecznie padło na Samsunga. Generalnie TV kupiłem z myślą o podpięciu go tylko do komputera. W ostatecznej fazie zakupu zastanawiałem się między wersją 7000 i 7500. Teraz już wiem że nie warto dopłacać do zakrzywienia bo to nic nie daje. Czy się siedzi blisko czy daleko zakrzywienie jest zbyt małe aby odczuć jakąkolwiek różnicę. Jeśli komuś się wydaje że widzi jakaś głębię przy 55 calach to jest to tylko i wyłącznie placebo. Dobra jakość obrazu. Kontrast/czerń, może nie jest to oled czy plazma, ale daje rade HDR robi wrażenie chodź jest on dość skąpy w tym telewizorze mimo że posiada certyfikat. Niskie opóźnienie bez trybu gry Dobra fabryczna kalibracja. Bardzo dobry upscaling materiału o niższej rozdzielczości pod warunkiem że odtwarzany jest z pendriva lub z odtwarzacza dvd/br. HDR nie dostępne z poziomu komputera mimo posiadania karty graficznej gtx 1070. Na obecną chwilę komputery nie obsługują/wspierają HDR!! Wszystkie opcje usprawniające obraz dostępne tylko w rozdzielczości 4K czyli 4096 w przypadku UHD 3840 połowa opcji jest nie dostępna w tym również tryb gry. Jeśli ustawi się w komputerze 4096 to obraz wyjeżdża poza ekran i trzeba go ścisnąć za pomocą funkcji dopasowania ekranu w TV co powoduje że obraz traci proporcje, natomiast ustawienie właściwe czyli UHD 3840 powoduje że tryb gry, HDR+ jak i inne ciekawe funkcje nie są dostępne. Przy ciemnych scenach z jasnymi elementami niestety widać poświatę od podświetlania matrycy. Podłączenie klawiatury i myszki usb pozwala na całkowitą kontrolę telewizora. Netflix UHD to pozycja obowiązkowa jednak trzeba mieć na uwadzę że TV ma bardzo słaby zasięg WIFI. Głośniki grają całkiem przyzwoicie jak na wbudowane w tv. Funkcja obsługi głosem praktycznie bezużyteczna. Telewizor ma bardzo jasne podświetlanie, wieczorami nie da się oglądać przy zgaszonym świetle z właściwej odległości czyli około 1.2m polecam włączyć czujnik światła i ustawić na 5. TV nie jest wyposażony w złącza analogowe do przesyłania dźwięku.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Żałosne...Tv klejony to słaby pomysł. Normalnie śruby powinny być i wtedy wszystko się ładnie trzyma.

Wysłany z Google Nexus

Jak dla mnie to taki trefny egzemplarz powinien być wymieniany na nowy, wolny od wady, ale widocznie samsung doszedł do wniosku, że musieliby prawdopodobnie połowę egzemplarzy wymienić. Bad pixele, rozłażąca się obudowa zaklejana taśmą przez serwis, niska jakość głowic TV i modułu Wifi, świadczą o bardzo tanich i nędznych jakościowo materiałach użytych w KS7000. Przy tej jakości ten TV nie powinien kosztować więcej niż 3k :) Sam początkowo mocno byłem nastawiony na zakup wersji 55"/60", ale po "kwiatkach" jakie wyszły odpuściłem sobie zakup tego "półproduktu", w którym cena do jakości wskazuje, że kupno tego modelu to wyrzucenie kasy w błoto. Mega taniość wykonania i tyle.
 

bodziokrak

New member
Ale jak widać na załączonym filmiku, nie wiem czy tv wcześniej już był naprawiany czy nie, ale w rogach i tak jest taśma klejąca, zaczepy są
ale nie co głębiej. Nie wiem czym jest podyktowany taki sposób montażu,
oszczędnościami czy grubością tv ale dodanie kilku śrubek pozwoliłoby
w znaczny sposób ograniczyć ilość negatywnych opinii. Rozumiem
że jest jakaś linia produkcyjna i przeorganizowanie produkcji pewnie
kosztuje grube miliony i ta seria jest już naznaczona ale przynajmniej
serwis ma co robić.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Nie ma szans na zmianę sposobu montowania obudowy, zwłaszcza, że telewizory produkowane są tylko na jeden sezon, a potem wpychają na rynek nowe "udoskonalone modele", czytaj "taniej wyprodukowane modele z gorszych jakościowo podzespołów". Śmiać mi się już z tego chce, szumne reklamy: HDR 1000, Quantum Dot - pozbawione kadmu nano kryształy itd, a tymczasem nie potrafią dobrze zaprojektować zwykłej obudowy, żeby się nie rozłatywała, tym bardziej, że telewizor to nie telefon - zawiesi się go na ścianie i wisi lub stoi na stoliku - nie jest narażony na urazy mechaniczne jak telefon czy tablet :) Jest jednak plus - to będzie dobry sezon dla producentów taśmy klejącej :)
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Przy zakupie tego Samsunga powinni dorzucać gratis rolkę taśmy dwustronnej :D

I instrukcję szybkiego demontażu obudowy :) Skoro samsung już tak sknerzy, to zaoszczędziliby na kosztach obsługi serwisowej. Każdy nabywca usuwałby usterkę samodzielnie na zasadzie "zrób to sam, a zrobisz to najlepiej", w końcu to tylko kawałek plastiku i taśma dwustronna :)
 

cezary69

New member
Bez reklam
Na rogach to najlepiej widać tam nie ma żadnych zatrzasków i dali tylko taśmę dwustronną, a wiadomo tv grzeje się i w końcu ta taśma zaczyna puszczać i .... :) mamy dodatkowe wietrzenie matrycy.
 
Do góry