Samsung seria E8000 - testy, opinie, wszystko o...

msiemin

New member
W tej chwili telewizor jest ponad miesiąc w serwisie w Bielsku-Białej po dwóch tygodniach dzwonili że od tygodnia już działa i testują tv. Dzwoniłem tydzień temu i okazało się że znowu u nich się zepsuł czekają na czwartą płytę główną.
 

czeski73

New member
Witam wszystkich

Może ktoś coś doradzi?

Gwarancja mineła mi w dniu 20.04,2014
Plazma była 6 dni przed końcem gwarancji w serwisie.
Skończyła się płyta główna i wymienili na nową i było w porządku do soboty.
Pojawił się pionowy pasek pikseli w odległości około 2 centymetrów od ramki plazmy w pionie.
Samsung stwierdził że nic nie może mi pomóc że jest po gwarancji itd.
Serwis Niku wycenił naprawę - Matryca 2.334,54 PLN + usługa = około 3.000,00 się zamknie.

Macie może jakiś pomysł?
 

Attachments

  • 2014-11-12 07.19.42.jpg
    2014-11-12 07.19.42.jpg
    420,6 KB · Wyś: 104
  • 2014-11-12 07.19.59.jpg
    2014-11-12 07.19.59.jpg
    360,5 KB · Wyś: 99
Ostatnia edycja:
miał ktos może podobny problem regularnie przy każdym włączeniu samsung link tak to sie chyba teraz nazywa prosi mnie o ustawienie daty i godziny czy to może wina jakiejś baterii która sie rozładowała i nie podtrzymuje czasu?
dodam iz TV nie jest w czasie spoczynku na standby tylko odłączany od napięcia i stąd podejrzewam baterię...
 

aparts

New member
Duży bubel PS51E8000GSXXH

Ja mogę coś powiedzieć po 2 latach użytkowania plazmy PS51E8000GSXXH. Pierwszy raz matryca padła po 12 miesiącach użytkowania. Została oczywiście naprawiona na podstawie gwarancji. Ale dobrze było do 25 miesiąca czyli miesiąc po gwarancji. Znów padła matryca. I co?? Samsung się wypioł jego wali że TV za 7 tysiaków jest przeznaczone na 25 miesięcy. Powiedzieli że mogą mi sprzedać nową matrycę w cenie nowego całego TV. Cwaniaki. No cóż ja i moi znajomi skutecznie omijamy sprzęt szajsunga.
 
bardzo wartościowa opinia kolega aparts zarejestrował sie tylko po to aby dodać opinie swoją i swoich kolegów którzy widzieli TV może gdzieś przez szybę albo znają kogos kto widział przez szybę w sklepie.... ta do Twojej wiadomości
ten TV nigdy 7tysiaków nie kosztował nawet na początku
 
Czy jest może sposób na zmianę języka napisów zawartych w filmie mkv problem jest w momencie gdy jest kilka wersji językowych to tv wyświetla tylko te pierwsze np arabskie. .. a już na polskie nie mogę zmienić
Pozdr
Paweł
 

waszek_rmc

New member
Ja mam podobną sytuacje, ale z modelem PS51e6500. Po 15 m-cach, wymiana matrycy. Niespełna 9 m-cy póżniej (czyli wczoraj) ta sama usterka, w tym samym miejscu. Moim zdaniem, za 4 tys telewizor na 15 m-cy to kpina. Ba, na nowych częściach gdzie tylko zasilacz i obudowa została wytrzymał 9 m-cy. I co teraz? Mam kupić nowy panel na 12 m-cy? Jak prawo może bronić takiego producenta?
 

pawelxbthd

New member
Ale to nie chodzi o kartę gwarancyjną tylko jakikolwiek dowód naprawy i panel musi mieć chociaż rok gwarancji trzeba by sprawdzić czy nie wydłużyła się o kolejne 2 lata! Wg mnie tak jest podobnie miałem z kartą graficzną po każdej wymianie okres gwarancji biegnie od nowa pisz do nich nie daj się spławić
 

waszek_rmc

New member
Ja żadnego papieru nie dostałem. Serwis na prośbę Samsung podjechał, wymienił, zrobił wpis w karte gwarancyjną i pojechał. Ja byłem zadowolony z postawy Samsung, ze praktycznie po 15 miesiącach miałem 80% nowego telewizora. Zadowolony do niedzieli...
 
ale o to w właśnie mi chodzi masz wpisaną wymianę w karcie gwarancyjnej na tej podstawie żądaj naprawy gwarancyjnej od samsunga a nie serwisu Ciebie nie obchodzi kto na zlecenie samsunga przyjechał mogła i przyjechać królewna śnieżka gwarancję zapewnia samsung a nie serwis moim zdaniem muszą Ci naprawić panel w ramach gwarancji jak nie to do UOKIK ja byjm sie nie poddawał !!!!
 
ja bym sie opierał na tym :
"Zgodnie z art. 581 kodeksu cywilnego, jeżeli na podstawie gwarancji sprzedawcą czy producent (gwarant) wymienił wadliwą rzecz na nową albo, jeśli dokonał istotnej naprawy rzeczy, termin gwarancji biegnie od nowa od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. W przypadku wymiany części rzeczy (nb. baterię w telefonie komórkowym), powyższą zasadę stosuje się odpowiednio, tj. gwarancja biegnie od nowa dla tej części. W pozostałych sytuacjach, szczególnie w razie zwykłej naprawy rzeczy, termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją kupujący nie mógł z niej korzystać. "

Panel to ewidentnie istotna część
po weekendz9ie będę miał więcej czasu napisz pismo własnymi słowami a ja moge pomóc je dopracować
bedzie dobrze
 

waszek_rmc

New member
Ok, na razie póki co może się za bardzo pospieszyłem i zgłosiłem reklamacje poprzez stronę internetową. Nie opierałem się na żadnym artykule ale opisałem to swoimi słowami. Podejrzewam, że spotkam się z odmową, wtedy oficjalnie wyślę pismo pocztą - mam nadzieję, że pomożesz :)
 

and2000

New member
Też myślałem by podeprzeć się tym artykułem, ale:

USTAWA
z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego
w punkcie 4 mówi: Do sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się przepisów art. 556-581 ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964

A jesteśmy konsumentami
Ale można próbować
 

waszek_rmc

New member
Dostałem odpowiedź:
"Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

W odniesieniu do Pana wiadomości, jaka została skierowana za pośrednictwem formatki internetowej odnośnie odbiornika PS51E6500ESXXH o następującym numerze seryjnym ......, uprzejmie Panie Marcinie informuje, że Pańskie pismo reklamacyjne zostało skierowane do Działu Reklamacji głównej siedziby firmy Samsung Electronics Polska.
Uprzejmie informuję, że ostateczna odpowiedź zostanie do Pana skierowana drogą pisemną na adres podany w zgłoszeniu bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Przewidywany czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni.
"

Standardowe postępowanie?
 
Do góry