Samsung seria E8000 - testy, opinie, wszystko o...

noso

New member
heyka, szczerze mowiac jestem z deczka w szoku, ale pochwale sie 4 dni przed koncem gwarancji zglosilem ( tak dla swietego spokoju) naprawde ze pojawiaja sie pawy pionowe na matrycy (widac na bajkach) po 2 dniach zadzwonila Pani z infolini potwierdzila dane i w kolejny dzien Pan z serwisu ze jest zamowiona uwaga nowa cala matryca i bedzie w przeviagu tygodnia... i juz wszystko wymienione co wiecej w koncu nie ma plam takze na matrycy i wszystko dziala :) zyc nie umierac :):)
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam Samsung jednak nie jest taki zły, jak niektórzy tutaj próbują go z dyskredytować...Oczywiście bywają wyjątki,zależne to jest od indywidualnych rozpatrywanych spraw,w moim przekonaniu jest to jeden z najsprawniejszych serwisów,ale mimo wszystko oby jak najrzadziej klienci musieli z niego czy z innego serwisu korzystać...
 

noso

New member
a mam jeszcze pytanie, kupilem sobie w koncu Evolution Kit 1000 i po zainstalowaniu nie ma mozliwosci upgrade softu przez usb (w sieci jest wersja 2015, ja mam 2014) to normalne?
 

waszek_rmc

New member
heyka, szczerze mowiac jestem z deczka w szoku, ale pochwale sie 4 dni przed koncem gwarancji zglosilem ( tak dla swietego spokoju) naprawde ze pojawiaja sie pawy pionowe na matrycy (widac na bajkach) po 2 dniach zadzwonila Pani z infolini potwierdzila dane i w kolejny dzien Pan z serwisu ze jest zamowiona uwaga nowa cala matryca i bedzie w przeviagu tygodnia... i juz wszystko wymienione co wiecej w koncu nie ma plam takze na matrycy i wszystko dziala :) zyc nie umierac :):)

Ja tez byłem zadowolony z serwisu Samsunga - niecałe 9 m-cy. Zgłoszona usterka, wymieniony cały panel i inne podzespoły w ciągu 5 dni... Cud miód... Z tym, ze wymiana wystarczyła na 9 m-cy, usterka na nowej matrycy pojawiła sie połowę szybciej niż w starej. coś jest nie tak. Naprawa tylko poprzez wymianę panelu, gdzie koszt obecnie to jakieś 3 tys zł.
 

waszek_rmc

New member
Dzwoniłem dziś do serwisu, podobno od 25.12.2014 roku, każdy zakupiony sprzęt jest wg nowej ustawy, która mówi o tym, że wymieniona część na gwarancji ma oddzielną 24 miesięczną gwarancję... Podobno też zdarzały im się przypadki, że samsung uchylał się prośbie konsumenta i naprawiał za darmo sprzęt po gwarancji... Ja nadal czekam za odpowiedzią.
 

waszek_rmc

New member
Dobrzy ludzie istnieją - reklamacja uznana, aczkolwiek dopiero pisemnie, serwis musi potwierdzić usterkę. Samsung zgodził się:

Wychodząc jednak naprzeciw Pana oczekiwaniom w przypadku potwierdzenia wady własnej telewizora firma Samsung dokona jednorazowej naprawy bezpłatnej.
 

waszek_rmc

New member
Okazuje się, ze panelów PDP juz nie ma na wymiane. Dostane inny TV zgodny jakościowo z tym co miałem. Co moga mi zaproponować? Byle nie wadliwą serię LED z nieszczelnym panelem...
 

waszek_rmc

New member
Nowina z ostatniej chwili... jednak wyprodukowali jeszcze panele.. Więc będzie wymiana. Ciągle mieszają. Nie wiem czy się już cieszyć czy nie :) Skoro TV pewnei znowu na 9 m-cy
 

waszek_rmc

New member
Wykrakałeś, nie wytrzymał 15 min:)
Dzis miala byc wymiana, serwis przyjechał i na miejscu czujny Pan z serwisu stwierdził, ze jest cos nie tak. Uchwyty montażowe powyginane, wiec panel uszkodzony... Wziął TV i panel ze sobą... Ciekawe co wykombinuja. Jestem teraz bez TV. Co ciekawe jeszcze przed przyjazdem zarzekal sie, ze na panel mam kolejne 2 lata gw :)
 
Do góry