oki, już rozwiązałem problem, okazało się, że youtube nie działa po zalogowaniu się na konto, a jak się nie zaloguje to działa, sprawdziłem i okazało się, że zmieniałem hasło na youtubie a nie poprawiłem go w ustawieniach w tv i w tym był cały problemNic podobnego .Youtube działa w dalszym ciągu.Wejście w Internet@TV przyspiesza wyjście z niego na 2 -3 sekundy klawiszem Exit w momencie pojawienia się w lewym rogu napisu ,,łączę" i ponowne uruchomienie.
Czy sprawdzał ktoś czy B650 potrafi odczytywać dyski NAS ?? Widzi je jak dysk usb czy dysk sieciowy ?? Wiadomo, że NAS jest formatowany pod Linuxem na Ext2
Mam zainstalowany soft 2005.0 i nie mogę nagrywać na pena,więc postanowiłem podłączyć dysk zewnętrzny i to samo pliki są 0 MB i do tego rozszerzenie jest R_00ts,więc pytam czy ten soft musi mieć jakiś patcher .Z tego co czytałem nie musi jak korzystasz z pamięci flesh ,więc pytam dlaczego nie mogę nagrywać,może wreszcie ktoś mi wytłumaczy,inni mogą a ja nie.
Będzie działać na 2005 (i starszych). Z firmware 3xxx usunięto funkcje PVR. Za mało jeszcze wiemy, żeby zaprogramować to "na zewnątrz" firmware. Teoretycznie jest to możliwe, ale nikt tego nie potrafi zrobić. Tak więc polecam przejść na 2005, jeśli można to zrobić bezpiecznie i bez wielkiego stresu..
Jeśli to nie problem, to pozwól sobie skorzystać z przycisku "Przeszukaj ten temat"Cześć,
posiadam w domu Samsunga LE32B650 z oprogramowaniem 2009/08/14_002004
Na co mogę sobie pozwolić przy takiej konfiguracji?
Ten temat jest głównie o problemach użytkowników.Jeśli to nie problem, to pozwól sobie skorzystać z przycisku "Przeszukaj ten temat"
Dziękuję Ci za odpowiedź.
Czyli jak rozumiem, przydatne mi będą tylko linki :
moras86 ugu pl/samsung/pliki/lista/
moras86 ugu pl/samsung/widget/lista/
moras86 ugu pl/samsung/faq/
A powiedz mi jeszcze, bo ktoś wcześniej pytał ale nie było odpowiedzi.
Telewizor mam jeszcze ponad rok na gwarancji.
Czy mogę ją przez to stracić?
Widzę, że telewizor ma moc - warto wypróbować jego opcje.
Szkoda tylko, że są one do momentu wyłączenia. Ale lepsze to niż nic.
Witam,
a oto odpowiedź Samsunga:
Jest to kwestia oprogramowania, udało nam się wychwycić podobną sytuację
, co zostało przekazane do działu oprogramowania. Sytuacjabędzie zweryfikowana i uwzględniona w następnych jego wersjach. Proszę o
cierpliwość i wgranie nowej wersji firmawe po pojawieniu się na naszej
stronie Samsung Poland
Mimo, że nie posiadam owego modelu TV, chciałbym podzielić się uwagą co do serwisu internetowego Samsung. Z tego co widzę to konsultanci z Samsunga jako odpowiedź używają funkcji kopiuj-wklej. W styczniu wysłałem poprzez stronę Samsunga moje zastrzeżenia, uwagi itp. łącznie z załącznikami do kina domowego HT-C555 i otrzymałem na drugi dzień identyczną odpowiedź:
"W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy
poinformować:
Pana zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu w celu
weryfikacji. W tej sytuacji proszę o cierpliwość i oczekiwanie na
zamieszczenie nowej wersji oprogramowania lub kontakt z lokalnym
serwisem RTV. Spis serwisów odnajdzie Pan na stronie New URL w
zakładce wsparcie."
Jak dotąd żadnej konkretnej odpowiedzi nie otrzymałem.