Samsung seria A8 XX

cacumen

Member
Bez reklam
ADAM12116 napisał:
wprowadzić i wyciągać kasę od ludzi, jeśli tak jest to chamstwo, normalnie masakra i kompletne olewnictwo!!!!!!!

Mocne...ALE TRAFNE OKREŚLENIA !!!
Dotyczy to praktycznie wszystkich firm i jako uświadomiony oraz myślący
klient trzeba wyciągać wnioski korzystne dla siebie.
Robię to dopiero od 3 lat i nie narzekam...oddaję do napraw gwarancyjnych
a po przekroczeniu limitu ...pieniązki +nieznaczny dodatek własny i mam
kolejny nowszy model.
Szczegółów oszczędzam...ale można się domyślić. Jak producenci będą tak
nadal traktować klientów-to mądrych będzie coraz więcej.
 

ADAM12116

New member
cacumen napisał:
Robię to dopiero od 3 lat i nie narzekam...oddaję do napraw gwarancyjnycha po przekroczeniu limitu ...pieniązki +nieznaczny dodatek własny i mamkolejny nowszy model.Szczegółów oszczędzam...ale można się domyślić. Jak producenci będą tak nadal traktować klientów-to mądrych będzie coraz więcej.

a właśnie poproszę o szczegóły, bo oni tak chętnie pieniędzy nie oddają, ja mam to szczęście , że zawsze trafiam na jakieś awaryjne egzemplarze sprzętów i mi się sypia ale z oddaniem kasy to ciężko zawsze było, np z Tv no obudowa ok wio do serwisu, wymienili ale już się nie robi hehe, chciałem na buczenie ale mnie zlali , że niby mieści się w normie, chciałem na chmurki ale gdzie tam to tez powiedzieli mi , że to normalne w LCD , że większość tak ma to charakterystyka technologii a poza tym mieści się w normie hehe, więcej juz nie protestowałem hmmm... a może trza było się upierać ? mam już 1 nauczke kiedyś walczyłem z telefonem , wymienili mi na nowy, potem znowu wiele razy serwis aż odesłali powiedzieli , ze to ja uszkodziłem płyte główną, poparli fotami i newt pierdnąc nie mogłem za przeproszeniem, sami zwalili fona i wcisneli kit a udowodnić im tego nie mogłem, dostałem popsuty sprzęt spowrotem i anulowana gwarancje i papa tak zakończyły sie moje boje z serwisem siemensa ze 3 latat temu i wspaniałym modelem ST55 i ST60. Serwis to "PAN I WŁADCA NA KRAŃCU ŚWIATA" HEHE przynajmniej ja mam takie bolesne doświadczenie chciałem im dokopać a mi dokopali i podziękowali za współpracę hehe.
 

Newion

New member
Widzę, że wątek się obudził z letniego snu ;). Ja też mam buczenie i jakoś z tym żyję, nie jest łatwo:) Mam też lekki flashing na rogach, ale zamierzam w najbliższych dniach leżakować tv ekranem do dołu, może pomoże. Być może też, jak znajdę trochę czasu to powalczę z serwisem, może wymieniliby sekcję zasilającą, bo wiem że w nowszych modelach A856 są nowsze moduły (w starych był problem z interferencją z innymi urządzenami).
Pozdrawiam
 

ADAM12116

New member
Newion napisał:
wiem że w nowszych modelach A856 są nowsze moduły (w starych był problem z interferencją z innymi urządzenami).
Pozdrawiam

a powiedz czym to się objawiało ? ja się już przyzwyczaiłem do buczenia, ale sam nie wiem walczyć z tym tzn z serwisem w sprawie buczenia ? jest sens? ostatnio spławili mnie , powiedzieli ze w granicach normy i "spadaj"
 

cacumen

Member
Bez reklam
ADAM12116 napisał:
a właśnie poproszę o szczegóły, podziękowali za współpracę hehe.

kTO KOMU ZA CO DZIĘKUJE...to kwestia argumentów !!!
Wszystko zależy od sił i środków-krótko mówiąc musi być w dyspozycji
dobry prawnik i elektronik , albo przynajmniej jeden z nich.
Mój brat jest tym drugim a syn tym pierwszym i zagadka...rozwiązana.
Na razie 100% skuteczność !!!
A jak tego brak to w odwodzie jest chociażby rzecznik praw konsumenta a
później odpowiednie organy do takich spraw , gdzie następuje ewidentne
naruszenie praw klienta.
Powiem wprost...najczęściej wystarczy polityka perswazji prowadząca do
przedsądowej ugody ,bo taka jest tendencja wśród firm , by nie narażać
swej reputacji a media tylko czekają na taką okazję !!!
Czasami jest to mało przyjemne i wymagające poświęcenia , ale WARTO !!
 

Newion

New member
ADAM12116 napisał:
a powiedz czym to się objawiało ? ja się już przyzwyczaiłem do buczenia, ale sam nie wiem walczyć z tym tzn z serwisem w sprawie buczenia ? jest sens? ostatnio spławili mnie , powiedzieli ze w granicach normy i "spadaj"

Odsyłam do archiwum tego wątku:
http://www.hdtv.com.pl/forum/showpost.php?p=318615&postcount=286

Ja sie zastanawialem nad jakims sposobem wyciszenia, najlepiej jakby znalezc jakiegos fachowca elektronika, moze cos by poradzil. Potwierdzam, ze reklamowac samo buczenie jest ciezko..
 

ADAM12116

New member
Newion napisał:
reklamować samo buczenie jest ciezko..
niestety a to potrafi dać w kość, za 1 razem przyszedł technik i na ucho stwierdził , że mieści się w normie i nie chciał rozmawiać, za 2 razem zabrali TV na serwis i niby zrobili pomiary i zmowu - mieści się w normach i tak może być i w tej sprawie to już koniec następne wezwania nieuzasadnione i ekspertyzy mogą już być płatne zagrozili, no i co po prostu dałem sobie na wstrzymanie i odpuściłem-mam dosyć:?, z tak kończąc już narzekania mam pytanko, czy jest szybki sposób na dotarcie do opcji 100Hz aby ja włączyć - wyłączyć, czy tylko przez zagłębianie się w menu ?
 
Ostatnia edycja:

OLRO

New member
Nie ma szybkiej możliwości zmiany "wysokości" funkcji 100Hz Motion Plus i jej wyłączania. Trzeba wchodzić w Menu.
Można jednak w razie potrzeby (czytaj: dużego lenistwa lub pośpiechu) skorzystać z klawisza E.MODE, żeby wybrać opcjonalny tryb obrazu i dźwięku. Nie wiadomo wprawdzie jakie są szczegółowe ustwienia dla programów sportowych, filmów i gier, ale można się domyślić, że w trybie Sport funkcja 100Hz ustawiona jest na poziomie "wysoka", a w trybie Kino prawdopodobnie "Średnia" lub "Niska".

Ja mam jednak inne pytanie. Znacznie pogorszyła mi się współpraca z głównym pilotem. Coraz częściej się zawiesza (przestaje działać) i sytuację rozwiązuje dopiero np. wyciągnięcie i ponowne włożenie baterii. Czy też tak macie?
 

ADAM12116

New member
pilot niestety ma dość mały kąt działania i trzeba celować w lewy dolny róg TV to by było na tyle jeśli chodzi o jego działanie, ale nie zauważyłem aby się jakoś inaczej zacinał tzn jak nie wyceluje w kierunku odbiornika to nie działa zbyt dobrze, może to też kwestia baterii ciężko powiedzieć nie zwracałem szczególnej uwagi na działanie pilota bo używam go tylko do włączenia i wyłączenia TV.
 

cacumen

Member
Bez reklam
OLRO napisał:
Ja mam jednak inne pytanie. Znacznie pogorszyła mi się współpraca z głównym pilotem. Coraz częściej się zawiesza (przestaje działać) i sytuację rozwiązuje dopiero np. wyciągnięcie i ponowne włożenie baterii. Czy też tak macie?
U mnie podobnie -lubi "dobre" baterie alkaliczne typu "Energizer" , inaczej
odmawia współpracy dosyć szybko-natomiast zapasowy działa skutecznie.
 

plotq

New member
pytanie kieruje do posiadaczy PS3 + 40A856

Czy przy ustawieniu PS3 na 1080p pojawiają się u kogoś czasami poziome czerwone paski? czym może być to spowodowane? Jakaś wada TV czy może za kiepski kabel HDMI pomiędzy urządzeniami?
 

ADAM12116

New member
podłączałem ps3 do niego i nie miałem żadnych pasków wszystko było ok tak samo z PC w grach, bo grałem na nim na PC i na PS3 i obraz ok
 

plotq

New member
ADAM12116 napisał:
podłączałem ps3 do niego i nie miałem żadnych pasków wszystko było ok tak samo z PC w grach, bo grałem na nim na PC i na PS3 i obraz ok
no tak, tylko czy ustawiałeś PS3 na 1080p...wystarczy że zmienię na 1080i i już się te cholerne pask nie pojawiają...
 

robotm

New member
Z góry przepraszam że odkopię :) ale tak się się złożyło że zainstalowałem sobie antenę zewnętrzną do dvbt.
Pytanie brzmi:
Czy w DVB-T jest nadawane EPG w wersji z nazwami programów ?
U mnie na samsungu 40a856 jest niby wszystko :
Godzina rozpoczęcia i zakończania, rodzaj programu (film itp) ale zamiast nazw programów mam wszędzie "Brak nazwy programu" :(
W ustawieniach regionu i języka mam Polska/polski.
Mieszkam w Warszawie na Woli. Antena jest na dachu budynku i widok na PKiN jest niczym nie zakłócony.
Jest to pewnie sprawa jakiś ustawień bo TV chyba :arrow: raczej powinien dać radę ...

Może ktoś może pomóc w tej kwestii ?
 
Do góry